Citat:
Ursprungligen postat av
MDrive
Jag känner mig tvingad att svara då du förvränger mina svar så pass varje gång. Precis som din länk så är min länk en summering av läget. Bloggen i fråga är tänkt att kontra vanliga skeptikerpåståenden, och understödjer sina slutsatser med källhänvisning. Som spelare på den rätta sidan hade jag självklart inte länkat något annat. Videon hade också källhänvisningar, men "jag klickar inte på videor, jag är vetenskapsman så jag vill ha direkta länkar till vetenskapen!". Ledsen, kommer inte göra dig till ro på den punkten.
Kan du sluta skriva nu?
Jag förstår. Du är en sån typ som bara måste ha sista ordet.
Det är ok. Jag ska ge dig det, bara du svarar på denna fråga:
Hur kommer det sig att du inte klarar av att hänvisa till vetenskapliga artiklar i ämnet?
Dessutom förstår jag inte varför "den rätta sidan" skulle vara den som förespråkar nedläggning av industrier, massavdödning av människor, ettbarnspolitik, global diktatur och annat som verkar direkt hämtat från en sanslös dödskult. Du själv menar ju egentligen att allt är hopplöst och att det är kört eftersom det blivit 0,8 grader varmare sedan 1880. Du är helt obenägen att ta till dig av seriös forskning, eftersom du, av ideologiska skäl, uppblandat med någon absurd vilja att se dig som "spelare på den rätta sidan", är oförmögen att så göra.
Att du vägrar länka till vetenskapliga artiklar och hellre kommunicerar medelst youtubeklipp visar med tydlighet att du är en fanatiker, i stil med random plattjordare. Du väntar på Undergången och tror den är Nära Nu. Stackars sate.