2019-03-21, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seolseol
Detta kör du alltså varje dag?

Ja det gör jag. Men maca ska man ha uppehåll med inland för bästa effekt.
Citera
2019-03-21, 20:10
Medlem
Avhållsamhet för länge drar ner produktionen.
5 dygn borde räcka för alla att ladda om till 100% så länge man ger fan i kuken, porren och snusket. Efter 2 dygn borde tankarna vara fulla på dom flästa. Och det är viktigt att sova ordentligt. Ni kan ju testa 2 dygn vs 4 dygn för att se, men mät upp satsen i ml så ni säkert vet skillnaden.
Citera
2019-03-26, 20:03
Bannlyst
Sprutar på riktigt bra med cum+
Citera
2019-04-12, 15:50
Medlem
Kan man köpa allt för holy grail of cum i Sverige eller måste man importera från t.ex amazon.co.uk?
L-Arginine
Lecithin
Pygeum
Zinc
Citera
2019-04-12, 16:17
Medlem
Johanxoxos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vivi-ero1
Kan man köpa allt för holy grail of cum i Sverige eller måste man importera från t.ex amazon.co.uk?
L-Arginine
Lecithin
Pygeum
Zinc

Allt utom Pygeum kan du t.ex. hitta på Gymgrossisten. Dock har väl inte effekten av Pygeum bevisats. Zinc och L-Arginine vet man ju vad det ger. Lecithin ska ju tydligen förbättra kroppens prestanda rent generellt.
Citera
2019-04-12, 19:02
Medlem
Citat:
L-Arginine
Lecithin
Pygeum
Zinc
Jag handlar mina holy grail tillskott från iHerb USA. Det är en mycket tillförlitlig sida som levererar till Sverige och så snabbt att man nästan tror att man beställt inrikes. Priserna är dessutom mycket överkomliga.

Personligen så skulle jag stryka Pygeum då det rapporterats om negativa effekter på sexlust och förmågan att få stånd. Jag själv plockade bort den från min cocktail.
Förslagsvis så kan du istället lägga till något av Maca, Damiana eller Celery seeds (Maca kör jag själv).
Lecithin är ett av de tillskotten som ger bäst effekt. Men se till att köpa sunflower lecithin, köp inte soy lecithin.

Lycka till med sprutet, jag kan gå i god för att du kommer se skillnad.
Citera
2019-04-13, 04:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurre.Dutt
Jag handlar mina holy grail tillskott från iHerb USA. Det är en mycket tillförlitlig sida som levererar till Sverige och så snabbt att man nästan tror att man beställt inrikes. Priserna är dessutom mycket överkomliga.

Personligen så skulle jag stryka Pygeum då det rapporterats om negativa effekter på sexlust och förmågan att få stånd. Jag själv plockade bort den från min cocktail.
Förslagsvis så kan du istället lägga till något av Maca, Damiana eller Celery seeds (Maca kör jag själv).
Lecithin är ett av de tillskotten som ger bäst effekt. Men se till att köpa sunflower lecithin, köp inte soy lecithin.

Lycka till med sprutet, jag kan gå i god för att du kommer se skillnad.

Har beställt holy grail of cum från dom förr har gått bra förutom en gång jag beställde multivitamin. Jag hade bra erfarenheter av pygeum det gav mig mer försats och mer sprut.

Vad är skälet värför man vill ha sunflower lecithin över soja?

Har du haft några problem med tull?

Citat:
Ursprungligen postat av Johanxoxo
Allt utom Pygeum kan du t.ex. hitta på Gymgrossisten. Dock har väl inte effekten av Pygeum bevisats. Zinc och L-Arginine vet man ju vad det ger. Lecithin ska ju tydligen förbättra kroppens prestanda rent generellt.
Jaha vad bra tack.
Senast redigerad av vivi-ero1 2019-04-13 kl. 04:26.
Citera
2019-04-14, 19:38
Medlem
Citat:
Har beställt holy grail of cum från dom förr har gått bra förutom en gång jag beställde multivitamin. Jag hade bra erfarenheter av pygeum det gav mig mer försats och mer sprut.

Vad är skälet värför man vill ha sunflower lecithin över soja?

Har du haft några problem med tull?

Jaha vad bra tack.
Man framställer lecithin antingen från solrosor eller sojabönor.
Sojabönorna kan vara genmodifierade och innehåller dessutom mer östrogener. Inga av detta vill man ha.
Dessutom så är lecithin från solrosen mer effektiv.

Tull har jag fått betala, men om man beställer mindre mängder så tror jag att det är tullfritt. Kan inte gränserna dock.
Ser det inte som ett problem eftersom priserna är så pass låga att det ändå blir billigare än shop i Sverige eller EU, fast man får betala tull.
Dessutom är allt lagliga produkter, så även där finns ingen anledning till oro.
Citera
2019-04-17, 20:31
Medlem
Denna tråden påminner mig om pompeii, fast istället för het lava så är det en våg av skummande sperma som slukar staden o dess invånare
Citera
2019-04-21, 00:03
Medlem
GeMigMers avatar
Nu verkar vissa i tråden köra värstingcocktails men själv är jag inte beredd att gå så långt brukar bli rejält tryck i ballen om man håller sig en vecka vilket inte är något större problem för mig framförallt om man vet att man får ett härligt knull i slutet med ansiktssprut eller satsen i fittan.

Hur som helst vad säger ni om zink tabletter funkar det? Om man käkar det i ett par veckor blir det extra extra då?

Brukar hålla mig runt en vecka sen peakar jag under själva akten alltså att jag vilar lite när jag är på väg att komma sen gör jag så ett par gånger. Om man kombinerar detta med zink märker man nån skillnad?
Citera
2019-04-21, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeMigMer
Nu verkar vissa i tråden köra värstingcocktails men själv är jag inte beredd att gå så långt brukar bli rejält tryck i ballen om man håller sig en vecka vilket inte är något större problem för mig framförallt om man vet att man får ett härligt knull i slutet med ansiktssprut eller satsen i fittan.

Hur som helst vad säger ni om zink tabletter funkar det? Om man käkar det i ett par veckor blir det extra extra då?

Brukar hålla mig runt en vecka sen peakar jag under själva akten alltså att jag vilar lite när jag är på väg att komma sen gör jag så ett par gånger. Om man kombinerar detta med zink märker man nån skillnad?
Zink är absolut ett bra tillskott. Men ta det helst tillsammans med folsyra, detta hjälper kroppen att ta upp zink.
Dessutom så bör/ska man ta zink i samband med måltid, annars kan man bli lite orolig i magen.
Citera
2019-04-21, 17:59
Medlem
Utav allt jag har testat och spenderat massa pengar på så är det bara now Sunflower Lecithin 1200mg capslar och British supplements Clean Ashwagandha Extract 9,020mg från ebukten som har gjort nån skillnad för mig.

Jag har DAA på kommande som jag skall testa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in