Citat:
Ursprungligen postat av
DarkOcean
Hej! Jag har så skumma och underliga drömmar varje natt, jag pratar i sömnen och rullar runt i sängen, verkar inte få någon kvalitativ sömn för jag är helt energilös om dagarna. Är det pga att jag trappar ner l lyrican? Har nästan aldrig drömt tidigare men nu är det varje natt och jag kommer ihåg dom i detalj. Jag drar ner 10 mg varannan vecka så det borde inte påverka mig tycker jag, är nere på 40 mg från 1200 mg det var omkring 100 mg det startade, är också enormt uttråkad och nedstämd, tror lyrican är mitt största misstag i livet ångar enormt att jag började med det
Fattar precis vad du menar. Samma för mig, har dock försökt sluta säkert 20 ggr själv nu.. Men halkar alltid tillbaka hårdare än någonsin, ska träffa en behandlare på socialen nu under veckan för fixar det inte själv så har äntligen bett om hjälp.. Varje gång jag försöker sluta så kan det gå hyfsat, men jag tar ju alltid något annat då för att lindra at:n
Typ, tramadol, oxy, sub, mdma, röka, mängder med benso, även tjack som jag egentligen inte gillar.. Ja ungefär allt möjligt och det är ju inte hållbart.. Kommer sluta med antingen ett självmord eller att jag dör i en överdos som en lortig pundare..
Så ska bli skönt att få hjälp nu!
Till slut måste man ju svälja stoltheten..
Men håller tummarna för att du lyckas, och att du sen håller dig borta från skiten.. Till slut känns det bättre säger ju alla! 👍
Du är ju nästan i mål och har lyckats sänka dosen rejält! imponerad!
En annan ger upp när jag kommer ner till typ 6-400 mg