Kan det röra sig om Göta Källare? Känns sunkigt där.
Edit, googlade och GK verkar inte finnas kvar. Kellys på Folkungagatan känns som ett ställe där det lätt kan bli bråk framåt småtimmarna. Eller Ett Ställe?
Senast redigerad av dea1 2019-04-19 kl. 08:52.
Var ute tidigt imorse och joggade innan jag läst om mordförsöket. Helt lugnt (iaf inga polisbilar eller sånt) runt Medis och folkungagatan, så verkar orimligt men såklart inte omöjligt att det har skett i de krokarna.
Senast redigerad av royal_gala 2019-04-19 kl. 09:07.
Anledning: Rättning
Kan det röra sig om Göta Källare? Känns sunkigt där.
Edit, googlade och GK verkar inte finnas kvar. Kellys på Folkungagatan känns som ett ställe där det lätt kan bli bråk framåt småtimmarna. Eller Ett Ställe?
Känns som att Kellys är en av de få ställena som det är lite otippat att det sker något sånt här faktiskt. Händer väl att det är lite gurgel utanför men har nog aldrig sett något hända inne på Kellys. Skulle tippa på Kvarnen.
Var ute tidigt imorse och joggade innan jag läst om mordet. Helt lugnt (iaf inga polisbilar eller sånt) runt Medis och folkungagatan, så verkar orimligt men såklart inte omöjligt att det har skett i de krokarna.
Känns som att Kellys är en av de få ställena som det är lite otippat att det sker något sånt här faktiskt. Händer väl att det är lite gurgel utanför men har nog aldrig sett något hända inne på Kellys. Skulle tippa på Kvarnen.
Just, Kvarnen har väl någon nattklubb i källaren numer. Har inte varit där på 15 år tror jag.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!