2019-04-03, 11:52
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KennethRothman
Varför vatten genom näsan?

Så du inte får ett oönskat rus natten du ska sova efter knarkandet.
Helt enkelt viktigt när man tar droger nasalt. RC; Amfetamin, Koks eller annat.
Visst lite knark slösas när man gör så fast för en själv så är rengöring av näsan ett måste.
Då hamnar lite i magen vilket kan ge ett extra rus.
Citera
2019-04-03, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Så du inte får ett oönskat rus natten du ska sova efter knarkandet.
Helt enkelt viktigt när man tar droger nasalt. RC; Amfetamin, Koks eller annat.
Visst lite knark slösas när man gör så fast för en själv så är rengöring av näsan ett måste.
Då hamnar lite i magen vilket kan ge ett extra rus.

Aha, det ska jag börja med. Högst osannolikt men kul att vakna av ett kokainrus mitt i natten. Men ändå inte bra med ens pyttelite centralstimulerande när man väl har somnat.

Har funderat på det där med näsan. När efter en lina kan man snyta sig? Jag tenderar att snörvla i flera timmar efter sista linan bara för att inte gå miste om något.
Citera
2019-04-03, 13:53
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KennethRothman
Aha, det ska jag börja med. Högst osannolikt men kul att vakna av ett kokainrus mitt i natten. Men ändå inte bra med ens pyttelite centralstimulerande när man väl har somnat.

Har funderat på det där med näsan. När efter en lina kan man snyta sig? Jag tenderar att snörvla i flera timmar efter sista linan bara för att inte gå miste om något.

Man snyter sig om det blir för mycket eller när man ska gå av ruset.
Citera
2019-04-07, 01:56
Medlem
BrorGertruds avatar
Ladd är så jäkla tråkigt på svenska klubbar. Går man in på en toalett så står det vakter utanför direkt och kollar skumt. Man är ju på helspänn hela tiden så fort man ska slå en drill såvida man inte är på någon riktigt nice undergroundklubb.

Däremot gör det sig väl på barer där man bara sitter och myser lite. Men där försvinner ju lite av poängen också!
Citera
2019-04-11, 02:23
Medlem
God kväll. Har tagit detta riktigt jävla bra kokainet tre gånger nu IV och fick ingen kick någon av gångerna. Andra gången drog ja på lite mer för att få en kick men det enda jag kände var de obligatoriska tjutet i öronen som tyder på att man tagit för mycket men efter det släppte kom de heller ingen påtaglig uppåtkick. Sitter här me en som hållt på med kokainet länge som inte heller förstår hur jag inte kan få någon kick över huvud taget när han får det på ungefär lika stor mängd. Vad kam det bero på?
Citera
2019-04-19, 05:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvadratkatt
God kväll. Har tagit detta riktigt jävla bra kokainet tre gånger nu IV och fick ingen kick någon av gångerna. Andra gången drog ja på lite mer för att få en kick men det enda jag kände var de obligatoriska tjutet i öronen som tyder på att man tagit för mycket men efter det släppte kom de heller ingen påtaglig uppåtkick. Sitter här me en som hållt på med kokainet länge som inte heller förstår hur jag inte kan få någon kick över huvud taget när han får det på ungefär lika stor mängd. Vad kam det bero på?

God morgon,

Att köra kokain IV är inte värt det.

Som du själv märkt så får du inte den effekten som du får på t.ex amfetamin och dyl.

Detta beror på den mindre kemiska sammanställningen.
Citera
2019-04-22, 17:05
Medlem
Tropicmadnesss avatar
Tips hur man ska sluta helgknarka? Rätt trött på kokain överlag men när suget kommer när man börjar bli packad så ger man sig alltid efter...

Någon som har tips på hur man kan avvänja detta och lägga ner drogen helt?
Citera
2019-04-22, 19:52
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropicmadness
Tips hur man ska sluta helgknarka? Rätt trött på kokain överlag men när suget kommer när man börjar bli packad så ger man sig alltid efter...

Ta ett uppehåll från alkoholen. Så försvinner suget efter att ha kokain till varje fest efter en stund (för mig). Sedan kan du förhoppningsvis gå tillbaka till alkoholen enbart, utan att känna att något saknas under kvällen.
Citera
2019-04-24, 01:41
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropicmadness

Vila upp dig inför festandet så skall du se att Kokain inte alltid behövs.
Citera
2019-04-24, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Vila upp dig inför festandet så skall du se att Kokain inte alltid behövs.

Det är ju inte tröttheten som triggar kokain suget när man dricker utan psykologiskt beroende att man vet det förhöjer livet.
Citera
2019-04-25, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alltlringet
Det är ju inte tröttheten som triggar kokain suget när man dricker utan psykologiskt beroende att man vet det förhöjer livet.

Det är svårt för visst kommer suget på att hacka upp en lina.

Samma med rökning har slutat sen länge efter helrökare ca 10 år.
Första bärsen funkar men ju mer alkohol desto större sug efter en cigg.

Alkoholen triggar sjukt.
Citera
2019-04-27, 20:23
Medlem
Bara jag som får ångest av kokain?

Tja, jag och två vänner satt ute igår på krogen, alla var på gott humör och senare efter några öl bestämde vi oss för att köpa lite ladd, senare under kvällen efter vi hade hämtat det och tagit några näbbar så kom det en sån grov jävla ångest i mig att jag tappa helt och hållet lusten för att fortsätta festa. Men mina vänner ville köpa mer för dom 2 gubbarna vi hade tog slut. Men jag fattar inte hur man kan fortsätta finns det inget stopp i en? Varför har vissa inga gränser?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in