2019-04-18, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Svårt att se att du hittade 6 gånger pengarna nånstans. Kanske hos din lokala bookie?

Ligger snarare runt 4 gånger pengarna och det är ett kanonodds om man vill tjäna lite extra pengar i påsk.

Jag som är för trött efter att ha jobbat natt utan att sova.. 3.95 va det
Citera
2019-04-18, 16:58
Avslutad
Frågan är om vinnaren ikväll ens spelar någon roll?
Frölunda lär vinna oavsett.
Det enda som kan vara en nackdel för dem är att de får en halv semester nu efter krossen av Luleå.
Citera
2019-04-18, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Frågan är om vinnaren ikväll ens spelar någon roll?
Frölunda lär vinna oavsett.
Det enda som kan vara en nackdel för dem är att de får en halv semester nu efter krossen av Luleå.

Bla bla bla.
Tröttnar du inte på att spy ur dig samma meningar om och om igen?
Citera
2019-04-18, 17:19
Medlem
RobertoSavianos avatar
Ska bli kul att se DIF sopa på FBK ikväll. De verkar redan förstått det genom att dels trycka upp VITA t-shirts till publiken då DIF spelar i vitt ikväll, plus att de kör med mantrat "Sopa på FBK" som säger sig själv. Kul!
Citera
2019-04-18, 17:52
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Idioter!

Vad menar FBK med sin t-shirt? "Sopa på FBK" betyder att man ska smälla på en färjestadare i min värld. Misstänker att det betydet något annat i Värmland.

Haha Saviano hade redan skrivit. Hade glömt uppdatera
Citera
2019-04-18, 17:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av svaampenn
Bla bla bla.
Tröttnar du inte på att spy ur dig samma meningar om och om igen?

? Stort frågetecken.
Har aldrig skrivit ovanstående meningar tidigare.
Var liksom 3 år sen Frölunda var i final. Men just denna final kommer de onekligen in som favoriter med tanke på spelet i slutspelet.
Citera
2019-04-18, 17:58
Medlem
Så himla skönt att man är neutral ikväll. Oavsett vem som vinner så väntar ett riktigt klassikermöte i final. Dock tror jag Frölunda har mental fördel i finalen. Dels för att dom får extra vila inför finalen, men också för att dom sett starkast ut hittills av slutspelslagen. Men rafflande blir det.
Citera
2019-04-18, 18:29
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
? Stort frågetecken.
Har aldrig skrivit ovanstående meningar tidigare.
Var liksom 3 år sen Frölunda var i final. Men just denna final kommer de onekligen in som favoriter med tanke på spelet i slutspelet.

Jag vet inte hur länge du följt hockey, men bara för att ett lag har lätt för ett annat lag behöver det inte betyda att de kommer ha lätt för alla lag. Olika spelstilar passar olika lag, det är anledningen till att Växsjö var överlägsna förra året, men torskade 3 av 4 matcher mot DIF.
Citera
2019-04-18, 18:36
Medlem
Fijks avatar
Citat:
Ska bli kul att se DIF sopa på FBK ikväll. De verkar redan förstått det genom att dels trycka upp VITA t-shirts till publiken då DIF spelar i vitt ikväll, plus att de kör med mantrat "Sopa på FBK" som säger sig själv. Kul!
Inte första gången man ger ut vita t-shirts i Löfbergs.
Billigt och snabbt går före tanken. Riktigt jävla korkat. Bättre att gå tillbaks till lilagult om man vill syssla med sådant.
Citera
2019-04-18, 18:41
Avslutad
Citat:
Jag vet inte hur länge du följt hockey, men bara för att ett lag har lätt för ett annat lag behöver det inte betyda att de kommer ha lätt för alla lag. Olika spelstilar passar olika lag, det är anledningen till att Växsjö var överlägsna förra året, men torskade 3 av 4 matcher mot DIF.

Exakt. Så bara för FBK vunnit fler i grundserien mot FHC så säger det inget nu. Ditt argument som stödjer mitt.
Sedan har Frölunda haft lekfullt lätt mot Malmö och Luleå, dvs två motstånd.
De dominerar, är i form, effektiva. Blir en svår nöt att knäcka för antingen DIF eller FBK.
Citera
2019-04-18, 18:43
Moderator
vfs avatar
Schysst läge för båda lagen i kväll, om FBK slås ut är det ett fiasko med tanke på seriesegern, om DIF slås ut är det ett fiasko med tanke på att dom hade 3-1 i matcher, lite lätt ångest hos många spelare skulle jag tro.
Citera
2019-04-18, 18:50
Medlem
shanghais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Schysst läge för båda lagen i kväll, om FBK slås ut är det ett fiasko med tanke på seriesegern, om DIF slås ut är det ett fiasko med tanke på att dom hade 3-1 i matcher, lite lätt ångest hos många spelare skulle jag tro.

Fiasko är lite starkt att kalla uttåg i semifinalmatch 7 efter en väldigt tight serie. Men klart det är slutspelsnerver för alla intresserade!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in