2019-04-16, 23:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Den tokroliga historien som Suzanna ville berätta, undra vad den handlade om?
man kungör inte att man tänker berätta något...då detta höjer förväntningarna på en själv

Snacka om lättkränkt figur hon verkar vara btw
En mäklares jobb är inte alls att lyssna, utan att pladdra

Stoppa pressarna!
"Sofies oväntade förolämpning av Arge Snickaren
"Han verkar vara en simpel människa"
Märkligt ordutbyte mellan Klas och Suzana. Han blev sur för att hon började berätta sin historia innan han hunnit gå därifrån, för han ville inte höra den? Varför kunde han inte lämna historien mitt i?

Kändes lagom passiv-aggressivt från Klas sida, han är verkligen inte den raka, ärliga person han utger sig för.
Citera
2019-04-16, 23:38
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Märkligt ordutbyte mellan Klas och Suzana. Han blev sur för att hon började berätta sin historia innan han hunnit gå därifrån, för han ville inte höra den? Varför kunde han inte lämna historien mitt i?

Kändes lagom passiv-aggressivt från Klas sida, han är verkligen inte den raka, ärliga person han utger sig för.
Han var purken över att Lage förlorade, och han passa på att piprensa
luften, det är uppenbart att han på ett hövligt orakt sätt gjorde klart
att han inte i detta liv vill höra en enda meninglös antektod från Suzanna, omständligare än Alex Schulmans uppbyggnad
Citera
2019-04-17, 00:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Han var purken över att Lage förlorade, och han passa på att piprensa
luften, det är uppenbart att han på ett hövligt orakt sätt gjorde klart
att han inte i detta liv vill höra en enda meninglös antektod från Suzanna, omständligare än Alex Schulmans uppbyggnad
Jodå, budskapet gick hem även hos mig . Det stod fullständigt klart att innebörden var att han hade velat sätta sig i säkerhet på tryggt avstånd innan hon drog igång sin "roliga" historia. Men det var jävligt orakt framfört, från en man som påstår sig vara en vän av ärlig och rak kommunikation.
Citera
2019-04-17, 01:07
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Såg det senaste avsnittet av gränslandet där Åsa förlorar än en gång, tre individuella tävlingar och hon har förlorat samtliga. Finns det någonting hon är bra på? Blir märkligt upprörd av hennes oduglighet.

Ja enligt egen utsago så var hon visst bra på statiska övningar

Många av årets deltagare har en något missvisande självbild.
Citera
2019-04-17, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08

Håller med. Fullständigt onödig diskussion att ta!
Citera
2019-04-17, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Slakten av hönan Agda gick ju inte helt rätt till. Därför man fick se så lite. Han skar ju bara huvudet av hönan. Hade vart bättre ta en sten och mosa skallen på den.

Så som jag uppfattade så skar han huvudet av den utan att klubba den först?! Men han var ju neger, våra regler gäller inte för dom och det kommer heller inte att bli ramaskri i media om det hela, vilket det blivit om en vit man gjort detsamma i tex TV4s Mästerkocken.
Citera
2019-04-17, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TJudge
Du är rolig. Som att komma och säga att Suzana är en riktig heting.

Suzanas munherpes är 10/10.
Citera
2019-04-17, 04:39
Medlem
MrsVanity1s avatar
Har irriterat mig på Suzanne sedan vecka 2....
Tänk att ha med männiakan att göra irl.
Som sagt Suzanne - Grow a brain.
Citera
2019-04-17, 04:41
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBollocks
Suzanas munherpes är 10/10.

Ser nasty ut som fasen.Sen fattar jag inte att även om man är 50+ att man behöver låta figuren dra åt fanders,även om nu alla tycker olika.
Hon är bara otroligt irriterande och offerkofta no 1.
Citera
2019-04-17, 04:45
Medlem
MrsVanity1s avatar
Hade Carl och Nick varit med fortfarande hade det varit bra tv och mer pk fritt.
Nick är ju i gränslandet,vill ha han in i "Robinson" .

Icke pk'are åker ju ut tidigt så enligt mig måste dem ta in fler sådana.Its a pk tv 4 world,tyvärr.
Senast redigerad av MrsVanity1 2019-04-17 kl. 05:01.
Citera
2019-04-17, 05:45
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBollocks
Jag börjar hålla med dig. Tänk den nakna röven i doggy framför en. Mmm..

Precis. Men jag var först med att påpeka detta samt har långt tidigare klargjort att hon är min favorit i årets Robinson, så jag har första tjing.
Citera
2019-04-17, 06:09
Avslutad
Fascinerande att Suzana är fastighetsmäklare. Konstant butthurt och otroligt dålig på att lyssna och värdera eller förstå människor. Ett socialt ufo av rang. Det säger en del om fastighetsmäklaryrket när en sådan person, som till synes är själva antitesen till de egenskaper som är viktiga för yrket, klarar av det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in