2019-04-16, 19:51
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Så länge renskötaren fixar firrorna så sitter han säkert 👌
Ja, där gjorde han lite nytta. Då åker Suzana nästa öråd. Om nu Nord förlorar nästa Robinsontävling.
Citera
2019-04-16, 19:58
Medlem
Hoppas Nord förlorar nästa robinsontävling så de skickar ut satkärringen Suzana nån gång.
Citera
2019-04-16, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Så länge renskötaren fixar firrorna så sitter han säkert 👌
Han hade tur och hittade en fisk i en tidvattenpöl, krävs väl inte så jävla mycket skicklighet för att fånga en stor fisk i en liten pöl.
Citera
2019-04-16, 20:15
Medlem
Stör mig också lite på Suzanna. De borde skicka hem henne nästa gång.
Citera
2019-04-16, 20:16
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Ja, där gjorde han lite nytta. Då åker Suzana nästa öråd. Om nu Nord förlorar nästa Robinsontävling.
Ja fixar man mat så är man en kung, jag tror också på Suzana då.

Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi
Han hade tur och hittade en fisk i en tidvattenpöl, krävs väl inte så jävla mycket skicklighet för att fånga en stor fisk i en liten pöl.

Ja det gäller att ha tur, men han är ju dålig på tävlingarna, men en matkung ligger rätt i tiden.
Citera
2019-04-16, 21:26
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av butofcourse
Kanske om man är runt 20 år, men Åsa är verkligen inte snygg någonstans! 3/5 kanske, alldaglig.

Jag är 23 så då har jag väl ditt godkännande i detta?

Citat:
Ursprungligen postat av HatarSkolan
Hon ser ut som 12 år, tittar du på 12-åringar?

Människor som tar hand om sig själva och sin kropp tenderar se unga ut, jag misstänker att du är van vid en annan typ av tjejer och det är helt okej.

Citat:
Ursprungligen postat av Zeusg0d
Smaken är väldigt subjektiv, dock så skulle min gissning vara att majoriteten inte tycker hon är speciellt snygg. Svag average ? Sen att det är fler än du som tycker som du rättfärdigar ju knappast din åsikt ? Om ett gäng pundare tycker deras liv är bra, inte gör de väl att deras liv är bra då?

Nog äre nice när en brud inte ser ut som en pinne, helt klart. Men helt ärligt, vad äre som gör att Åsa ser bra ut? Hon har en kropp som ett barn aka pinne, hennes ”smil” är hemskt på gränsen till irriterande. Sen ser hon allmänt korkad ut oxå. Med dom minusen kan hon inte se bra ut, dock så förstår jag folk gillar olika. Men tycker att män generellt har en fruktansvärt låga krav då de gäller fruntimmer, och höjer dom till skyarna även om deras personlighet eller utseende fallerar.

Rättfärdiga min åsikt? Vad tror du vi diskuterar egentligen, skattepolitik? Det finns naturligtvis ingenting som varken rättfärdigar eller fördömer min åsikt eftersom den endast grundas på min subjektiva uppfattning av vad som är vackert och vad som är fult, precis som din uppfattning om vad som är vackert och vad som är fult. Det finns ingen "hård fakta" jag kan hänvisa till, endast mina egna betraktelser. Jag söker heller inte efter bekräftelse av att det jag anser är vackert är vackert i alla människors ögon.

Hon är lång, har vackra drag, fin hy, fint leende och bra proportioner (med hänsyn till att hon varit på en ö utan mat i ett antal veckor). Detta är egenskaper som jag uppskattar och som jag tror många människor uppskattar hos kvinnor. Att hon sedan är korkad rent intellektuellt är någonting som jag i verkliga livet tagit i beaktning, men när det kommer till tjejer på tv? Inte så mycket om jag ska vara ärlig.
Citera
2019-04-16, 21:30
Medlem
FinSweVintages avatar
Vad hände i kvällens avsnitt? Kommer inte ännu heller åt Tv4Play
Citera
2019-04-16, 21:37
Medlem
Så Anders är en simpel snickare och vet inget om mat? Övergård har väl ägt/äger restauranger..
Citera
2019-04-16, 21:43
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Återigen classic TV4-redigering. Sophie sägs laga utsökt mat. Linn tar med sig en kall potatis i jackfickan när hon ska till jobbet.
Det är ju solklart att Linn kommer vinna utmaningen.
Det enda jag hoppas är att hon tillagar kackerlackor, larver och sniglar - det som hon själv äter på Robinson.
Citera
2019-04-16, 22:23
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
Tycker hon har rätt sexig röst.
Sedan ser hon rätt bra ut, faktiskt. Hon har bl a överlägset bäst röv av de som är med.

Du är rolig. Som att komma och säga att Suzana är en riktig heting.
Senast redigerad av TJudge 2019-04-16 kl. 22:29.
Citera
2019-04-16, 22:31
Medlem
PingPongZongs avatar
Slakten av hönan Agda gick ju inte helt rätt till. Därför man fick se så lite. Han skar ju bara huvudet av hönan. Hade vart bättre ta en sten och mosa skallen på den.
Citera
2019-04-16, 22:40
Medlem
tuffkatts avatar
Såg det senaste avsnittet av gränslandet där Åsa förlorar än en gång, tre individuella tävlingar och hon har förlorat samtliga. Finns det någonting hon är bra på? Blir märkligt upprörd av hennes oduglighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in