Citat:
Ursprungligen postat av
butofcourse
Kanske om man är runt 20 år, men Åsa är verkligen inte snygg någonstans! 3/5 kanske, alldaglig.
Jag är 23 så då har jag väl ditt godkännande i detta?
Citat:
Ursprungligen postat av
HatarSkolan
Hon ser ut som 12 år, tittar du på 12-åringar?
Människor som tar hand om sig själva och sin kropp tenderar se unga ut, jag misstänker att du är van vid en annan typ av tjejer och det är helt okej.
Citat:
Ursprungligen postat av
Zeusg0d
Smaken är väldigt subjektiv, dock så skulle min gissning vara att majoriteten inte tycker hon är speciellt snygg. Svag average ? Sen att det är fler än du som tycker som du rättfärdigar ju knappast din åsikt ? Om ett gäng pundare tycker deras liv är bra, inte gör de väl att deras liv är bra då?
Nog äre nice när en brud inte ser ut som en pinne, helt klart. Men helt ärligt, vad äre som gör att Åsa ser bra ut? Hon har en kropp som ett barn aka pinne, hennes ”smil” är hemskt på gränsen till irriterande. Sen ser hon allmänt korkad ut oxå. Med dom minusen kan hon inte se bra ut, dock så förstår jag folk gillar olika. Men tycker att män generellt har en fruktansvärt låga krav då de gäller fruntimmer, och höjer dom till skyarna även om deras personlighet eller utseende fallerar.
Rättfärdiga min åsikt? Vad tror du vi diskuterar egentligen, skattepolitik? Det finns naturligtvis ingenting som varken rättfärdigar eller fördömer min åsikt eftersom den endast grundas på min subjektiva uppfattning av vad som är vackert och vad som är fult, precis som din uppfattning om vad som är vackert och vad som är fult. Det finns ingen "hård fakta" jag kan hänvisa till, endast mina egna betraktelser. Jag söker heller inte efter bekräftelse av att det jag anser är vackert är vackert i alla människors ögon.
Hon är lång, har vackra drag, fin hy, fint leende och bra proportioner (med hänsyn till att hon varit på en ö utan mat i ett antal veckor). Detta är egenskaper som jag uppskattar och som jag tror många människor uppskattar hos kvinnor. Att hon sedan är korkad rent intellektuellt är någonting som jag i verkliga livet tagit i beaktning, men när det kommer till tjejer på tv? Inte så mycket om jag ska vara ärlig.