2019-04-16, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusg0d
Lider med dig att din smak på utseende är så krasslig, det vänder förhoppningsvis i framtiden. Styrkekramar!

Är det verkligen nödvändigt med den översittartonen för att du gillar feta brudar? Ingen bryr sig, du står inte högre än nån annan för att du tänder på fetton så sitt ner för fan.
Citera
2019-04-16, 16:31
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
Tycker hon har rätt sexig röst.
Sedan ser hon rätt bra ut, faktiskt. Hon har bl a överlägset bäst röv av de som är med.

Hon har tights som håller in allt slappt, utan tights blir det en mardröm.
Citera
2019-04-16, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vandtian
Är det verkligen nödvändigt med den översittartonen för att du gillar feta brudar? Ingen bryr sig, du står inte högre än nån annan för att du tänder på fetton så sitt ner för fan.

Vadå översittarton? Fan man är ju en riktig broder som visar sitt medlidande åt folk som har dessvärre oturen att man tänder på saker som är lite ifrågasättande. Man kan inte styra vad man anser är vackert, eller vad som attraherar en. Så jag visar mitt medlidande och hoppas att det ändras med tiden mot en lite mer rationell tankegång. Nämen oj, blev du lite sårad för att kanske din sambo/fru/flickvän/runkobjekt är smal som en anorektiker ? Kan skicka lite styrketankar åt dig oxå så du blir starkare psykiskt att du inte blir upprörd över andras åsikter.
Citera
2019-04-16, 17:05
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Hon har tights som håller in allt slappt, utan tights blir det en mardröm.

Stämmer inte.
Hon har perfekt kroppskonstitution.
Citera
2019-04-16, 17:12
Medlem
Nu tycker jag att tråden spårat ur då merparten av inläggen handlar om deltagarnas utseende. Bara inse fakta vissa gillar kort tjocka,medan andra inte gör det.
Citera
2019-04-16, 18:47
Medlem
Vilket lag hamnar i Ö-rådet denna vecka?
Citera
2019-04-16, 19:11
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanny_59
Vilket lag hamnar i Ö-rådet denna vecka?
Nord, tror jag. I alla fall om balans är en del av nästa Robinsontävling. Lappjäveln, Långrobert och Gammtanten är ju direkt usla när det kommer till kroppskontroll. Och hamnar Nord i öråd är det lappen eller tanten som ryker. De andra är nog rätt trötta på dessa två nu
Citera
2019-04-16, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Nord, tror jag. I alla fall om balans är en del av nästa Robinsontävling. Lappjäveln, Långrobert och Gammtanten är ju direkt usla när det kommer till kroppskontroll. Och hamnar Nord i öråd är det lappen eller tanten som ryker. De andra är nog rätt trötta på dessa två nu

Men var det inte en pristävling? Dom vann hönan, det vet jag
Citera
2019-04-16, 19:33
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanny_59
Men var det inte en pristävling? Dom vann hönan, det vet jag
Jag hade spekulationer på din fråga om vilket lag som hamnar i nästa öråd, vilket jag tror blir Nord.
Det var Syd som vann en höna i en pristävling.
Senast redigerad av DoktorNo 2019-04-16 kl. 19:43.
Citera
2019-04-16, 19:39
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xcom
Den dan man slutar titta på snygga tjejer är man död som man, va fan är det för fel att kolla på snygga tjejer?

Och när snygga tjejer slutar titta på en själv så är man kanske inte död, men... Ja jag vet inte? Men något är man väl? Spelar ingen roll vilken ålder eller kön det än är. Folk brukar glo som fan.
Senast redigerad av PingPongZong 2019-04-16 kl. 19:42.
Citera
2019-04-16, 19:43
Medlem
DyslexiKungens avatar
Så länge renskötaren fixar firrorna så sitter han säkert 👌
Citera
2019-04-16, 19:51
Medlem
Enmansdemos avatar
Den tokroliga historien som Suzanna ville berätta, undra vad den handlade om?
man kungör inte att man tänker berätta något...då detta höjer förväntningarna på en själv

Snacka om lättkränkt figur hon verkar vara btw
En mäklares jobb är inte alls att lyssna, utan att pladdra

Stoppa pressarna!
"Sofies oväntade förolämpning av Arge Snickaren
"Han verkar vara en simpel människa"
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-04-16 kl. 20:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in