2019-04-16, 11:16
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusg0d
Lider med dig att din smak på utseende är så krasslig, det vänder förhoppningsvis i framtiden. Styrkekramar!

Krasslig? Hon är vacker och det är jag nog inte ensam om att tycka.

Låt mig gissa, du är en sån där kille som vill ”ha lite att ta i” på tjejen och tycker att alla tjejer som inte har en halvfläskig röv och hängiga tuttar ser ut som 14-åriga pojkar?
Citera
2019-04-16, 11:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt

Låt mig gissa, du är en sån där kille som vill ”ha lite att ta i” på tjejen och tycker att alla tjejer som inte har en halvfläskig röv och hängiga tuttar ser ut som 14-åriga pojkar?
Jag håller med! Åsa är skitsnygg!
Citera
2019-04-16, 12:41
Medlem
butofcourses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gmxmail67
Jag håller med! Åsa är skitsnygg!

Kanske om man är runt 20 år, men Åsa är verkligen inte snygg någonstans! 3/5 kanske, alldaglig.
Citera
2019-04-16, 12:48
Medlem
Citat:
Alltså, Åsa är ju så dålig att man blir frustrerad. Grabbarna ger henne platsen på ett silverfat med två dubloner i omröstningen. Då förlorar hon den första tävlingen och drar på sig en röst, men utgången blir lika tack vare dubbla dubloner. Ny tävling, ny möjlighet att stanna kvar. Vad gör hon? Förlorar den med, naturligtvis.

Är man så värdelös på precis allting har man ingen där att göra.. men hon var fin att titta på så det kommer man sakna.
Hon ser ut som 12 år, tittar du på 12-åringar?
Citera
2019-04-16, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av butofcourse
Kanske om man är runt 20 år, men Åsa är verkligen inte snygg någonstans! 3/5 kanske, alldaglig.
Hennes minspel påminner om ett barns. Ett litet barn 4-5 år.
Citera
2019-04-16, 13:11
Bannlyst
Citat:
Jag är 50+! :-)
Citera
2019-04-16, 13:14
Medlem
butofcourses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gmxmail67
Jag är 50+! :-)

Då är du gubb-sjuk alltså
Citera
2019-04-16, 13:20
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Då är du gubb-sjuk alltså

Den dan man slutar titta på snygga tjejer är man död som man, va fan är det för fel att kolla på snygga tjejer?
Citera
2019-04-16, 13:24
Medlem
Citat:

Smaken är väldigt subjektiv, dock så skulle min gissning vara att majoriteten inte tycker hon är speciellt snygg. Svag average ? Sen att det är fler än du som tycker som du rättfärdigar ju knappast din åsikt ? Om ett gäng pundare tycker deras liv är bra, inte gör de väl att deras liv är bra då?

Nog äre nice när en brud inte ser ut som en pinne, helt klart. Men helt ärligt, vad äre som gör att Åsa ser bra ut? Hon har en kropp som ett barn aka pinne, hennes ”smil” är hemskt på gränsen till irriterande. Sen ser hon allmänt korkad ut oxå. Med dom minusen kan hon inte se bra ut, dock så förstår jag folk gillar olika. Men tycker att män generellt har en fruktansvärt låga krav då de gäller fruntimmer, och höjer dom till skyarna även om deras personlighet eller utseende fallerar.
Citera
2019-04-16, 13:44
Medlem
butofcourses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xcom
Den dan man slutar titta på snygga tjejer är man död som man, va fan är det för fel att kolla på snygga tjejer?

Absolut inget fel alls att kolla på snygga tjejer, sålänge de är snygga. Jag kollar dock bara på min fru. Kolla på säger jag!
Citera
2019-04-16, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusg0d
Smaken är väldigt subjektiv, dock så skulle min gissning vara att majoriteten inte tycker hon är speciellt snygg. Svag average ? Sen att det är fler än du som tycker som du rättfärdigar ju knappast din åsikt ? Om ett gäng pundare tycker deras liv är bra, inte gör de väl att deras liv är bra då?

Nog äre nice när en brud inte ser ut som en pinne, helt klart. Men helt ärligt, vad äre som gör att Åsa ser bra ut? Hon har en kropp som ett barn aka pinne, hennes ”smil” är hemskt på gränsen till irriterande. Sen ser hon allmänt korkad ut oxå. Med dom minusen kan hon inte se bra ut, dock så förstår jag folk gillar olika. Men tycker att män generellt har en fruktansvärt låga krav då de gäller fruntimmer, och höjer dom till skyarna även om deras personlighet eller utseende fallerar.

I mina ögon är hon vacker. Hon har vackra ansiktsdrag med bra symmetri och proportioner och en snygg kropp med snygga proportioner. Spelar ingen roll även när hon är för smal, hon ser bra ut ändå. Jag gillar henne även som person. Men det här är ju ingen skönhetstävling.
Citera
2019-04-16, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xcom

Fel blir det kanske när en del men slutar tänka klart och gör och säger dumma saker när dom möter en snygg tjej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in