2019-04-15, 22:56
Medlem
tuffkatts avatar
Alltså, Åsa är ju så dålig att man blir frustrerad. Grabbarna ger henne platsen på ett silverfat med två dubloner i omröstningen. Då förlorar hon den första tävlingen och drar på sig en röst, men utgången blir lika tack vare dubbla dubloner. Ny tävling, ny möjlighet att stanna kvar. Vad gör hon? Förlorar den med, naturligtvis.

Är man så värdelös på precis allting har man ingen där att göra.. men hon var fin att titta på så det kommer man sakna.
Citera
2019-04-15, 22:59
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Produktionen hade 0 förmåga att skapa ett bra program redan 2 veckor innan Robinson började.

Jag kan inte förstå att den mång-miljon-produktion leds av det mastiff-gänget. Hel-knäppt.

/C

Jag håller med. Bara ge en plats till den penningkrävande turisten visar hur dåliga de är på att välja ut bra deltagare.
Citera
2019-04-15, 23:59
Medlem
Snacka om guldäge för de starka spelarna i gränslandet nu. Det är ju sällsynt klent motstånd kvar i både nord och syd. Kolla på ex lappgubben och långskånken i dagens tävling, de är ju helt chanslösa. Det är väl i princip bara den skånska fitnesstjejen som har en bra chans som är kvar, möjligen ledaren också.
Men de som tar sig vidare kommer ha bästa utgångsläget hitills. Tom bättre än den hycklande fittgubben Pascal hade förra året.
Citera
2019-04-16, 00:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Susanna är långtifrån min favorit men det sista jag bryr mig om är hennes lagkompisars utsaga om att hon sagt att hon skulle vara så bra på balans.

Alla är inte så jävla säkra på vad de är bra eller dåliga på, de överskattar sig själva. Det är mänskligt. Det händer hela tiden i Robinson och andra såpor.

Ni som stör er på just den saken här gått på produktionens vinkel, släpp det nu och fokusera på rätt saker.
Vad är hon bra på då? Jag har inte sett en enda grej som hon är bra på, förutom att svepa offerkoftan runt sig som ingen annan. Hon verkar varken vara stark, smidig, uthållig, smart eller något annat som skulle kunna vara till nytta. Men hon tror att hon är bra på allt detta (jag kan bygga, jag är stark karatetjej). Fullständigt onödig deltagare.
Citera
2019-04-16, 05:28
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Linn är så jävla perfekt ... helt klart min favorit i årets Robinson. Kul att man till slut hittade en man kunde supporta. Kändes lite blekt de första två veckorna.
Nu är det Linn Lund all the way.
Citera
2019-04-16, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
Linn är så jävla perfekt ... helt klart min favorit i årets Robinson. Kul att man till slut hittade en man kunde supporta. Kändes lite blekt de första två veckorna.

Linn har faktiskt stigit för mig oxå. Hon verkar skön.
Citera
2019-04-16, 07:47
Medlem
Linns röst är vedervärdigt jobbig att lyssna på. Så måtte hon åka ut nästa gång de hamnar i öråd igen,vilket de lär göra. Inte för att någon i det laget är vettig eller snygg för den delen.
Citera
2019-04-16, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Linns röst är vedervärdigt jobbig att lyssna på. Så måtte hon åka ut nästa gång de hamnar i öråd igen,vilket de lär göra. Inte för att någon i det laget är vettig eller snygg för den delen.

Linn kommer icket åka ut inom den närmsta tiden.
Citera
2019-04-16, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Alltså, Åsa är ju så dålig att man blir frustrerad. Grabbarna ger henne platsen på ett silverfat med två dubloner i omröstningen. Då förlorar hon den första tävlingen och drar på sig en röst, men utgången blir lika tack vare dubbla dubloner. Ny tävling, ny möjlighet att stanna kvar. Vad gör hon? Förlorar den med, naturligtvis.

Är man så värdelös på precis allting har man ingen där att göra.. men hon var fin att titta på så det kommer man sakna.

Lider med dig att din smak på utseende är så krasslig, det vänder förhoppningsvis i framtiden. Styrkekramar!
Citera
2019-04-16, 08:27
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille

Synd bara att hon låter som en gammal pundare. Dessutom ser hon för jävlig ut.
Citera
2019-04-16, 08:53
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xitars
Precis, oerhört tråkigt och dålig TV dessutom. Det kanske finns en tanke bakom det hela?

Vet inte om det är tanken, men dragkamp är ett av de säkraste sätten att garantera att det är de starkaste paret som vinner. Kan inte komma på många andra alternativ som i partävling är så utslagsgivande för styrka som just dragkamp. Det finns egentligen inga element av överraskning eller osäkerhet i en sådan tävlingsform. Detta naturligtvis givet att man inte har en sådan tok-kärring som Cathrine Hardenborg i laget.

Kan det vara så att man absolut vill säkerställa att det är de två starkaste deltagarna, alternativt starkaste paret, som går vidare från Gränslandet.
Citera
2019-04-16, 09:36
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Synd bara att hon låter som en gammal pundare. Dessutom ser hon för jävlig ut.

Tycker hon har rätt sexig röst.
Sedan ser hon rätt bra ut, faktiskt. Hon har bl a överlägset bäst röv av de som är med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in