• 1
  • 2
2019-04-16, 11:58
Medlem
MadBalts avatar
Det var länge sedan Gudrun rumlade runt i plenissalen men har hon fått en värdig arvtagare.

Vem?

Jag tror på en viss KD kvinna som druckit för mycket lunch med Jimmy.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/s...-riksdagshuset

Edit: AB har ändrat i artikeln. I första versionen stod det ej med partibeteckning och pronomenet som användes var hon.
Senast redigerad av MadBalt 2019-04-16 kl. 12:16.
Citera
2019-04-16, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
Det var länge sedan Gudrun rumlade runt i plenissalen men har hon fått en värdig arvtagare.

Vem?

Har du ens läst artikeln?

".I förra veckan skulle en socialdemokratisk riksdagsledamot hålla i en visning för en större besöksgrupp"
Citera
2019-04-16, 12:05
Medlem
SPAMZs avatar
Citat:

Vem?

Svår dyslexi eller...? "...socialdemokratisk riksdagsledamot..."
Citera
2019-04-16, 12:13
Medlem
Ollonets avatar
Kan det vara finansministern. Maggan med röda mulen.
Citera
2019-04-16, 12:14
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Har du ens läst artikeln?

".I förra veckan skulle en socialdemokratisk riksdagsledamot hålla i en visning för en större besöksgrupp"

Citat:
Ursprungligen postat av SPAMZ
Svår dyslexi eller...? "...socialdemokratisk riksdagsledamot..."

Sorry AB har ändrat i artikeln. I första versionen stod det ej med partibeteckning och pronomenet som användes var hon.

Är crazyhorse tanten i riksdagen nu?
Citera
2019-04-16, 12:25
Medlem
Citat:
Sorry AB har ändrat i artikeln. I första versionen stod det ej med partibeteckning och pronomenet som användes var hon.

Är crazyhorse tanten i riksdagen nu?

Står även i artikeln att personen i fråga aldrig klantat sig förut... så knappast crazy horse tanten.
Citera
2019-04-16, 12:35
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mwhinchell10
Står även i artikeln att personen i fråga aldrig klantat sig förut... så knappast crazy horse tanten.
Om man är så dyngrak klockan 11.00 att kan får ledas bort drar jag slutsatsen att spriten som hon drog i sig till frukost inte var någon engångsföreteelse. Däremot har hon inte blivit påkommen offentligt med att lulla runt i riksdagshuset
Citera
2019-04-16, 12:37
Sosse och kvinna. Räknade dem lite hastigt på Riksdagen.se och sossarna har 45 kvinnliga ledamöter. Vi kan nog dra ifrån fem-tio stycken som är för ”stora” för att benämnas i så svepande ordalag. Jag tänker på Fylle-Maggan (som jag ironiskt nog tror är oskyldig här) och Ylva Johansson, exempelvis. Kvar återstår 35-40 namn på mer eller mindre okända medelålders politruker.

Personen ska enligt uppgift i den andra tråden även ha en historia av ”psykisk ohälsa”.

Det borde inte vara omöjligt att lista ut. Det handlar om i storleksordningen ett par fotbollslag av rödvinshaggor. Hur många av dem är ovanpå detta galna? Okej, det är vänstern det handlar om men fler än femton namn kan väl inte vara aktuella?
Senast redigerad av Latrygg 2019-04-16 kl. 12:44.
Citera
2019-04-16, 12:39
Medlem
powderfuckers avatar
Hoppas flashbacks tentakler når in i riksdagen. Kan man va riksdagsledamot och med iregeringen samtidigt? Maggan?
Citera
2019-04-16, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
Kan det vara finansministern. Maggan med röda mulen.

Hon är ju inte riksdagsman !
Citera
2019-04-16, 12:57
Medlem
outback4s avatar
Skulle inte förvåna mig om det är Strandhällskan, hennes omdöme är inte så vasst.
Citera
2019-04-16, 12:59
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Skulle inte förvåna mig om det är Strandhällskan, hennes omdöme är inte så vasst.
Jag skulle inte tro att ministrar har tid att hålla i visningar av riksdagshuset.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in