2019-04-15, 18:51
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Produktionens mardröm.

Ingen är sur, alla är vänner, de är tydliga med sina pakter och de är inte dåliga förlorare.

Jag tror det blir så för att det ändå är så oberäkneligt. Produktionen har mao pissat i byxorna, lite spännande flesta gången men nu är det bara tråkigt. Ingen bryr sig allt för mycket långre.

Produktionen hade 0 förmåga att skapa ett bra program redan 2 veckor innan Robinson började.

Jag kan inte förstå att den mång-miljon-produktion leds av det mastiff-gänget. Hel-knäppt.

/C
Citera
2019-04-15, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Just ja... Jag har inte sett kvällens avsnitt av Robinson. Blev bara att man såg veckans gränslands avsnitt igår.
Goddag herr yxskaft. Spoilar både Gränslandet och Robinson.
Citera
2019-04-15, 19:18
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusg0d

Man ska nog inte lägga alltför stor vikt kring vad deltagarna säger sig vara bra på. Susanna påstod ju sig vara bra på balans.
Citera
2019-04-15, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Produktionen hade 0 förmåga att skapa ett bra program redan 2 veckor innan Robinson började.
....
.....

/C

Hur menar du Carl?
Citera
2019-04-15, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Man ska nog inte lägga alltför stor vikt kring vad deltagarna säger sig vara bra på. Susanna påstod ju sig vara bra på balans.
Balansräkning i ekonomi kanske.. Gå på en 4 tum bred planka kunde hon inte.
Citera
2019-04-15, 20:00
Medlem
Goa och sexiga tjejer i lag syd!
Riktigt hemtrevliga exemplar alla tre.
Citera
2019-04-15, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Balansräkning i ekonomi kanske.. Gå på en 4 tum bred planka kunde hon inte.

Hon vill vara så duktig framför kameran men framstår väl på sin höjd som en riktig besserwisser, hon ska in och peta oavsett vad det handlar om, får man en känsla av. Nej, hon borde "sila snacket" som en känd dokusåpadeltagare en gång sa.
Citera
2019-04-15, 20:26
Medlem
Walla-walla-winchas avatar
Det hade varit så kul om vårt riksdagshus anmält sig till nästa säsong.

Det är bara tråkigt folk med i år. Osmidig med dålig balans.
Citera
2019-04-15, 21:07
Medlem
greta75s avatar
Susanna är långtifrån min favorit men det sista jag bryr mig om är hennes lagkompisars utsaga om att hon sagt att hon skulle vara så bra på balans.

Alla är inte så jävla säkra på vad de är bra eller dåliga på, de överskattar sig själva. Det är mänskligt. Det händer hela tiden i Robinson och andra såpor.

Ni som stör er på just den saken här gått på produktionens vinkel, släpp det nu och fokusera på rätt saker.
Senast redigerad av greta75 2019-04-15 kl. 21:10.
Citera
2019-04-15, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton

Jag kan inte förstå att den mång-miljon-produktion leds av det mastiff-gänget. Hel-knäppt.

/C
Vad fint att du har lärt dig använda binde-streck så dina texter blir lätt-lästa för alla dum-skallar på Flash-back.

Roberts usla balans slog till igen!
Citera
2019-04-15, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wandra
Produktionsbolagets snilleblixt:

"Vi kör samma tävling hela veckan, så spar vi en jävla massa pengar på att inte behöva bygga massa tävlingsbanor"

Dom har sparat lite på att inte bygga alla banor.
Franska Robinson va där innan Svenska, och då körde dom exakt den banan som dom gjorde i första tävlingen där Suzana inte klara av att gå över balansgången.
Så den tävlingsbanan va iaf redan byggd.
Citera
2019-04-15, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
Är det inte fånigt att det alltid är dragkamp i Gränslandet? Den andra hyddan är ju totalt chanslös. Varför kan de inte variera tävlingarna lite? Är ju inte ett dugg spännande att se det ena laget vinna på tre sekunder.
Kan ju inte kännas särskilt kul för Peter och Jannika att veta att de är slagna på förhand.

Precis, oerhört tråkigt och dålig TV dessutom. Det kanske finns en tanke bakom det hela?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in