2019-04-14, 23:40
Medlem
shit vilken jävla twist under nästa vecka
Citera
2019-04-14, 23:45
Medlem
Så jävla tråkigt att alla sämre deltagarna är kvar. Tävlingarna för tillfället är urtråkiga.
Att lag Nord inte kastade ut Susanna vid förra örådet är ju helt sjukt.

Blir ju kul vid ihopslagningen när samen, Fia, korta tjocka (Linn), och Robban är kvar.

Lär ju bli promenadseger för den som kommer ifrån gränslandet om nu inte Klas och Lucas lyckas hålla sig kvar.
Citera
2019-04-14, 23:59
Medlem
PingPongZongs avatar
Verkar som det är två stycken från gränslandet som får komma in i Robinson. Jag tror att det bli Nick och Sebastian. Då blir Robinson roligt igen.
Citera
2019-04-15, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Då slänger jag ut frågan i etern:

Vem är det som påstås gjort en könskorrigering?

För övrigt, är det vid sammanslagningen som de vid gränslandet kan komma in i laget?
Undrar detta också?
Är det Sophie? Ser suspekt ut.

https://z.cdn-expressen.se/images/49/8d/498dd3c0aca247caa0af3f4bd1c6347c/16x9/original.jpg
https://imengine.hall.infomaker.io/imengine/image.php?uuid=f06d2c41-4e77-5d30-9c6e-f7a7e70596d9&type=preview&source=false&function=ha rdcrop&width=1200&height=800&q=80
Citera
2019-04-15, 00:09
Medlem
ErikEriksdottirs avatar
Detta avsnittet var alltså helt onödigt? Fan vad beige säsong
Citera
2019-04-15, 00:13
Medlem
Zyxel04s avatar
Tycker också utvecklingen varit ganska tråkig och det blir väl så i dessa dokusåpor, i princip har alla som fått lämna varit starka deltagare och det hela känns väldigt toppstyrt.

Stör mig som fan på han lappen eller samen i det gula laget, är väl Mathias han heter. Verkar vara allmänt dryg person att umgås med och en ganska dålig deltagare i helhet, har haft slumpen med sig ständigt och tror tyvärr han kan glida på en räkmacka länge med tanke på hur spelet utvecklats. Ingen lär ju se honom som ett hot direkt.

Med facit i hand var det väldigt tråkigt att han besegrade Peter Feuk på den där tävlingen när dem skulle avgöra vem som åkte till gränslandet och vem som fick åka tillbaka. Visst Peter är kanske inte den bästa atleten men verkar ändå vara en trevlig person att hänga med, han har väl egentligen inte haft en seriös konflikt med någon vad jag kan minnas.

Hade jag lagt en slant på vem som vinner så hade jag chansat på Tobias i detta läget, verkar ha rätt egenskaper. Är förvisso duktig atletisk men ändå ödmjuk och sticker inte ut särskilt mycket vilket gör att dom andra inte ser honom som ett hot. Samtidigt verkar han vara relativt omtyckt av alla men ändå inte överdrivet omtyckt så att det inte uppfattas som "hotigt".

Men som sagt, är jävligt svårt att tippa this shit då produktionen hittar på nya twister jämnt och ständigt. Hade inte förvånat mig om lappen eller någon i slutändan vann hela skiten med hjälp av produktionen.
Citera
2019-04-15, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Så jävla tråkigt att alla sämre deltagarna är kvar. Tävlingarna för tillfället är urtråkiga.

Blir ju kul vid ihopslagningen när samen, Fia, korta tjocka (Linn), och Robban är kvar.

Lär ju bli promenadseger för den som kommer ifrån gränslandet om nu inte Klas och Lucas lyckas hålla sig kvar.

Håller med. De är väldigt fokuserade på att rösta ut alla som är bättre fysiskt. Till och med lag Nord som vill skicka hem (klena) Emilio och (klena) Lucas.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2019-04-15 kl. 00:32.
Citera
2019-04-15, 00:38
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Det är nog så att Åsa tänker långsiktigt medan kafferep-tanterna tänker för stunden.

Jag tror inte Åsa är kapabel att tänka överhuvudtaget. Det verkar saknas lite möbler på övervåningen.
Citera
2019-04-15, 00:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Verkar som det är två stycken från gränslandet som får komma in i Robinson. Jag tror att det bli Nick och Sebastian. Då blir Robinson roligt igen.

Vad baserar du det på? Att det verkar som om det blir två?
Citera
2019-04-15, 00:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234

Ja helt sjukt att behålla henne framför Sebastian. Det var väl Sophie ganska drivande i, hoppas hon tar ansvar för all skit som Suzana ställer till med. I sista Robinson-tävlingen var det hon som schabblade på balansgången. Igen. Som tur var räddade Klas lag Nord i det sista momentet. Suzana är barlast, jag fattar inte att de inte ser det.
Citera
2019-04-15, 03:12
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Är det inte fånigt att det alltid är dragkamp i Gränslandet? Den andra hyddan är ju totalt chanslös. Varför kan de inte variera tävlingarna lite? Är ju inte ett dugg spännande att se det ena laget vinna på tre sekunder.
Kan ju inte kännas särskilt kul för Peter och Jannika att veta att de är slagna på förhand.
Senast redigerad av tuff-negerkille 2019-04-15 kl. 03:22.
Citera
2019-04-15, 03:16
Medlem
MrsVanity1s avatar
Snoozepartyt fortsätter.
Som sagt.Dom måste ta in mer folk som gör "bra" tv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in