Här har ni självklart båda rätt. Vi vet så få detaljer i fallet att några väljer att köpa FU rakt igenom, de andra tror på att ioma FU inte gav så många svar, snarare fler frågor, är det för att man döljer något och så har vi den mindre gruppen där jag befinner mig i, som hoppar mellan FU och att O konstruerade allt och mördade alla.
Måste ändå säga att vad jag än tycker om ME-diagnoser, vad jag än tycker om föreldrarnas skeva verklighetsförankring, vad jag än tycker om att ta barnens liv var så vridigt sjukt galet så var det ett beslut de tog tillsammans och tyvärr (för barnens skull) går inte att vrida tillbaka tiden. Om det nu var så det var.
Jag har trott att polisen gjort lätt för sig i utredningen men tror mer och mer på att FU är ändå korrekt. För även om släkten till några misstänkta mördare mår självklart fruktansvärt dåligt så skulle man aldrig som mor, far eller bror till H (i det här fallet) låta hela Sverige tro att H var en mördare när hon inte var det.
Jag VET INTE om Hs släkt i den här stunden kanske fått krafter och bestrider FU.
JAG vet ingenting och det är inte min sak att veta. Jag vill bara förstå.
Citat:
Ursprungligen postat av
Solglittret
Lägg av!
Det finns inga officiella uppgifter överhuvudtaget att H skulle gjort något självmordsförsök.
Det är absolut inget fakta vi ”redan i januari visste” - det är rena påhitt.
Du har absolut inga belägg för sådan falsk ryktesspridning.
Du förtalar någon som blivit bragd om livet och påstår något som det absolut inte finns belägg för.
Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Lägg av!
Det finns inga officiella uppgifter överhuvudtaget att en enda person skulle dödat barnen.
Det är absolut inget fakta vi ”redan i februari visste” - det är rena påhitt.
Du har absolut inga belägg för sådan falsk ryktesspridning.
Du förtalar avliden, släkt, kollegor, barnvakt och påstår något som det absolut inte finns belägg för.