2019-04-15, 16:37
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanJan
Haha gumman, svenska kvinnor, västländska kvinnor, ni är alla miserabla och mår skit, tror du inte man ser det? I min kultur kallar vi er svenskor för vad in är, olyckliga horor, för det är vad ni är. Ni blir sönderknullade hela era unga år, ni hatar familjen, ni hatar barn, ni är tomma skal och deprimerade.

Svenska kvinnor är de mest värdelösa kvinnorna i världen, moderna sådana, alltså. De gamla kvinnorna var bättre.

Du mår dåligt och skäms över dig själv. Det är synd om dig. När man själv inte trivs och känner att man är en bra människa så börjar man uttrycka sig så som du gör. Det är sorgligt.
Dessutom borde du inte bo kvar i ett land som du föraktar. Sök tröst hos gud.
Senast redigerad av Sofiajadetarjag 2019-04-15 kl. 16:52.
Citera
2019-04-15, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanJan
Haha gumman, svenska kvinnor, västländska kvinnor, ni är alla miserabla och mår skit, tror du inte man ser det? I min kultur kallar vi er svenskor för vad in är, olyckliga horor, för det är vad ni är. Ni blir sönderknullade hela era unga år, ni hatar familjen, ni hatar barn, ni är tomma skal och deprimerade.

Svenska kvinnor är de mest värdelösa kvinnorna i världen, moderna sådana, alltså. De gamla kvinnorna var bättre.

Håller med om att du verkar sjuk och har en förvrängd verklighetsbild. Svenska kvinnor hatar inte sin familj, hatar inte barn och är inte sönderknullade. Tror knappast du känner några kvinnor alls faktiskt.
Citera
2019-04-15, 18:27
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Visst, troll. Du verkar inte riktigt frisk i hjärnkontoret dock. Vad jag kan döma av det du skriver platsar du att diskutera med 15åringar så jag får lämna dig därhän.
Men avslutningsvis, så verkar du lida av nån slags hybris "jag kan allt om kvinnor". Vilket du inte kan. Du vet ingenting om hur andra människor mår varför du inte på något sätt kan tas seriöst när du skriver som du gör här.

Fast det han skriver är ju sant. Det vet du innerst inne. Den svenska kvinnan är ett tomt skal. De yttre resterna av vad som ska vara en riktig kvinna som värdesätter män, barn och familj. Det är bara en sak som jag inte håller med om. Ni duger inte som horor för ni väljer att spotta och sväljer inte.
Citera
2019-04-15, 18:38
Medlem
Mellanskillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Fast det han skriver är ju sant. Det vet du innerst inne. Den svenska kvinnan är ett tomt skal. De yttre resterna av vad som ska vara en riktig kvinna som värdesätter män, barn och familj. Det är bara en sak som jag inte håller med om. Ni duger inte som horor för ni väljer att spotta och sväljer inte.

Dock är det många icke-svenska horor som inte heller sväljer.
Citera
2019-04-15, 18:42
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanskillnad

Gäller bara för fattiglappar...
Citera
2019-04-15, 18:42
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Citat:

En riktig man skulle aldrig uttrycka sig så som du gör. Du är bara bitter, tom och kärlekslös.
Citera
2019-04-15, 18:43
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sofiajadetarjag
En riktig man skulle aldrig uttrycka sig så som du gör. Du är bara bitter, tom och kärlekslös.

Nej, jag är en produkt av svensk feminism.
Citera
2019-04-15, 18:52
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

Det är väl jättebra, så slipper vi höra horargumentet fler gånger. Inte precis som att det är någon sorts komplimang överhuvudtaget att vara god nog för att hora.
Tycker föressten att du borde tala om horor med lite större respekt så mycket som du interagerar med dem på olika sätt, din lilla horbock 🤭
Citera
2019-04-15, 18:53
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanskillnad

Citat:
Gäller bara för fattiglappar...

Vad är ni för tragiska jävlar?
Inte konstigt svenska kvinnan springer all världens väg från såna som er..
Citera
2019-04-15, 18:57
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Vad är ni för tragiska jävlar?
Inte konstigt svenska kvinnan springer all världens väg från såna som er..

Sådana som NI heter det på svenska. Du är en svensk kvinna som är lärarinna? Behöver jag säga mer?

Korkade och inkompetenta.
Citera
2019-04-15, 19:16
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Håller med om att du verkar sjuk och har en förvrängd verklighetsbild. Svenska kvinnor hatar inte sin familj, hatar inte barn och är inte sönderknullade. Tror knappast du känner några kvinnor alls faktiskt.
Kanske inte hat men många familjer bara skaffar barn och har dom och förväntar sig nästan att någon annan ska göra jobbet.
Citera
2019-04-15, 19:27
Medlem
krillekroks avatar
Vad gör ni istället för att låta er tid tas upp av kvinnor? Jag är intresserad av MGTOW, men vet inte vilka reella värden jag skall ge mig i kast med att skapa istället för att jaga kvinnor. Vad är de vanligaste exemplena och vad brukar ni göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in