Citat:
Ursprungligen postat av
Kosmos.
"Vad får jag för pengarna?", sa en svensk framstående företagare, och det är allt fler företagare och investerare som börjar resonera så i Sverige kan jag säga dig. Om de inte redan lämnat eller outsourcat hela företaget..
Det var inte en "framstående svensk företagare" utan det var en kostymkriminell före detta topp på massinvandringsvurmande svenska arbetsgivarföreningen. Den mannen hade fräckheten att klaga över att han betalat miljoner i skatt samtidigt som han och hans kumpaner orsakat skatteutgifter på tusentals miljarder för staten genom att lobba för den lönedumpande och samhällsnerbrytande massinvandringen. Hur är det funtat i huvudet på användaren Kosmos om han ser upp till en sådan uppenbar skurk? Den mannen är i precis lika stort behov av en fin repslips som ärkeförrädaren Ruinfeldt.
Den här tråden är full av typisk svensk idioti. Lågbegåvade SD-nötter som inte förstår att SD inte är för repatriering utan för integrering, dvs den totala motsatsen. Dum dummare Sverigedemokrat!
Bidragstroende borgare som tror att allt löser sig om vi slutar ge dem bidrag men låter dem stanna kvar här. Antar att den användaren hoppas på billig gossröv.
Jag ser att idioten som trodde att en konstitutionsdomstol är det som behövs för att styra upp nästan tre miljoner kaosblattar också är aktiv i den här tråden. Ni dumhuvuden måste fatta att ni inte förstår vad som händer i Sverige eller ens varför det händer. Det slutar bara med att ni sitter här i tråden och fantiserar hej vilt som ett gäng psykospatienter på mentalsjukhus.
Men turen är med er idag, för jag kan förklara detta för er på en så låg nivå att ni förstår. Det ni ser hända Sverige idag händer för att Tyskland förlorade andra världskriget. När tyskarna förlorade så förlorade också svenskarna för tyskarna slogs för svenskarna mot den ökända stam av MENA-parasiter vars barn och barnbarn sprider globalism och mångkultur idag.
Hade Hitler vunnit så hade Europa varit fritt från multikulti, globalism och judiskt tänkande, och allt det ni gnäller över hade inte existerat. Ingen feminism! Inget genusknaseri med transsexualisering av små barn! Men ändå, skulle man fråga er om rätt sida vann andra världskriget så skulle ni genast börja gapa om "Onda Hitler! Hemsk nazism! Stackars judar!" precis som ni blivit socialt programmerade att reagera utan att för en enda sekund undra över varför ni blivit programmerade att tänka på detta vis. Ni är NPC-memet givet kött och blod.