2019-04-04, 06:59
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Anpassa och gå vidare. Precis som svenska män gör med afrikanskor, östeuropeiskor latinamerikanskor och asiatiskor. Dessa kvinnokulturer är långt mer familjeorienterade. Att sitta och gråtgnälla och försöka intellektuellt (ja det går bra att skratta) övertyga svenskor att ändra sig är ett evolutionärt självmord. Kvinnorna ändrar sig när de blir tvungna.
Framför allt vill dessa kvinnor fortsätta vara kvinnor och INTE bli sämre kopior av män.
Citera
2019-04-04, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Framför allt vill dessa kvinnor fortsätta vara kvinnor och INTE bli sämre kopior av män.
Framförallt ser dessa kvinnor inte att vara kvinna som något negativt. Ej heller är man uppfostrad i manshat, tvärtom är mannen något att respektera.
Citera
2019-04-04, 07:19
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Framförallt ser dessa kvinnor inte att vara kvinna som något negativt. Ej heller är man uppfostrad i manshat, tvärtom är mannen något att respektera.
"Man är beroende av att komma överens".

Kvinnor i Sverige har lärt sig att alla människor är jämlika, men några är mer jämlika än andra.
Det finns ingen hejd på hur mycket mer jämlika de behöver bli heller. De vill inte ens ha 50/50, de vill ha "hela, maddafaka" https://youtu.be/SnoCyCBv8v8.

I Sverige står inte artens överlevnad och faller med prokreation. Man kan utplåna sig själv och ge resurserna till såna som "behöver den mer".
Som en massiv självmordssekt.
Vi har redan människor som vägrar barn "för miljöns skull".
Det finns ett ännu bättre sätt.
Hoppa!
Citera
2019-04-14, 10:53
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Man kan gott konstatera att även feminismen övergav "den svenska kvinnan".

Den arabiska våldtäktsvåren, rånade majblommeflickor mm. är formidabla exempel på detta.
Citera
2019-04-14, 12:06
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Man kan gott konstatera att även feminismen övergav "den svenska kvinnan".

Den arabiska våldtäktsvåren, rånade majblommeflickor mm. är formidabla exempel på detta.
Ja, och så Linda Snecker som i Riksdagen får uttala sig om hur alla män är våldtäktsmän utan att någon ens höjer ögonbrynen.
Låt Björn Söder säga att alla kvinnor är barnamörderskor, så får ni se vad som händer.
Citera
2019-04-14, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av genushexan
Stön....
Jag skall tala om för dig att de svenska kvinnorna inte är särskilt intresserade av vita patetiska talibaner som dig, så din "vägran" är inte något större problem, och för oss finns det gott om vackra kvinnor, eller mer jämställda män för den som vill det. Eftersom talibaneriet är rätt utbrett bland vita såsseloosermän i det här landet kan man altid ta någon trevlig utländsk om det skulle vara så.

Jag är mest bekymrad över att du vill ge dig på asiatiska och latinamerikanska kvinnor. Visserligen tror jag inte att någon av dem kommer att finna dig mer intressant än svenska kvinnor, men det finns kanske någon fattig som du försöker utnyttja, vilket aktualiserar frågan vad man skall göra åt problemet med "fruimport" som skämmer ut Sverige.

Snart 5 år är gångna. Hur går det för ditt lag?

Måste vara roligt för den där kvinnan som var med seriöst i forskarlaget vilket producerade första händelsehorosonts-bilden och fick sin 1/4´s procents bidrag sönderhorat av radikalfeministiska propagandister.

Komiken är lika historisk som komisk i hur ni fortfarande reducerar ERA egna till billiga propagandahoror, framför att låta dem växa fritt.
Inte så roligt för henne, gjord till tjejkoderska och övergiven
Citera
2019-04-14, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Ja, och så Linda Snecker som i Riksdagen får uttala sig om hur alla män är våldtäktsmän utan att någon ens höjer ögonbrynen.
Låt Björn Söder säga att alla kvinnor är barnamörderskor, så får ni se vad som händer.

Ja, det blir bara bättre att vara man i det radikalfeministiska samhället.
Att slippa sin svagare/sämre hälft är knappast det straff feminister/kvinnor tänkt sig

Tidigare generellt ställda krav på "kvinnan" var inte direkt högt satta. Kunna sköta ett hushåll, knulla lite då och då. Idag är de historielösa lösdrivare vilket ingen seriös man befattar sig med.
Knullar gör de gratis under "fri kvinna"-parollen, utan att egentligen förstå varför.

Är man en kvinna som fattar ett och annat. Leva med förnedringen i att vara företrädd av klimat-Gretor och vafan den där lilla flickartisten heter, som hade våldtäktskonserten i sthlm. Hahaha!
Senast redigerad av Tangentinkontinens 2019-04-14 kl. 12:54.
Citera
2019-04-14, 12:53
Medlem
RobbanUCs avatar
[quote=Pansarvecket|67220191]"Man är beroende av att komma överens".

Kvinnor i Sverige har lärt sig att alla människor är jämlika, men några är mer jämlika än andra.
Det finns ingen hejd på hur mycket mer jämlika de behöver bli heller. De vill inte ens ha 50/50, de vill ha "hela, maddafaka" https://youtu.be/SnoCyCBv8v8.

I Sverige står inte artens överlevnad och faller med prokreation. Man kan utplåna sig själv och ge resurserna till såna som "behöver den mer".
Hoppa/QUOTE]

Can you tell me why that guy is on the roof?
Oh ho, do it like this: jump! jump!
Try it like this: jump! jump!
Do it more like this: jump! jump!

https://www.youtube.com/watch?v=niriFlDYTo8

Deborah Harry drev redan 1981 med konformismen och att folk hoppar på order som små hundar
Citera
2019-04-14, 17:58
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Okej, här kommer ännu en snabbis som svar på TS.
Inspirerad av den nakne i en annan tråd.
Det handlar om att anpassa sig och gå vidare, precis som i djungeln. Ju fortare man gör det desto mer finns det att vinna. Desto mer är du före i nästa fas.

Svenska kvinnor lät sig luras bort från det gemensamma bygget och kärnfamiljen för att de lät sig duperas av feminister med maktambitioner.
Vad har de fått för besväret? Ensamhet och bitterhet och män som inte vill ta i dem med tång?

Citat:
Anpassa och gå vidare. Precis som svenska män gör med afrikanskor, östeuropeiskor latinamerikanskor och asiatiskor. Dessa kvinnokulturer är långt mer familjeorienterade. Att sitta och gråtgnälla och försöka intellektuellt (ja det går bra att skratta) övertyga svenskor att ändra sig är ett evolutionärt självmord. Kvinnorna ändrar sig när de blir tvungna.

Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf

Citat:

Citat:
"Man är beroende av att komma överens".

Hoppa!

Ni är ju för komiska. Dessa kvinnor ni pratar om som är så utfrysta och övergivna, vilka är dessa? Jag känner ingen.
Menar ni radikalfeministerna? Oroa er inte för dem ni, de har nog fått precis vad de vill ha. Ni sänder ert medlidande till kvinnor som inte klagat och talar samtidigt om hur det är alla andras fel utom männen. Som givetvis är offer i sammanhanget, enligt er. Men ändå är det de ensamma kvinnorna ni bekymrar er över?
Inser ni själva det tragikomiska i era inlägg?
Senast redigerad av Moment22x22 2019-04-14 kl. 18:01.
Citera
2019-04-14, 18:18
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Ni är ju för komiska. Dessa kvinnor ni pratar om som är så utfrysta och övergivna, vilka är dessa? Jag känner ingen.
Menar ni radikalfeministerna? Oroa er inte för dem ni, de har nog fått precis vad de vill ha. Ni sänder ert medlidande till kvinnor som inte klagat och talar samtidigt om hur det är alla andras fel utom männen. Som givetvis är offer i sammanhanget, enligt er. Men ändå är det de ensamma kvinnorna ni bekymrar er över?
Du har hamnat fel ser jag. Detta är inte ett flyktingboende där du ska leva ut sexuella fantasier.

Sedan kan man nämna att kvinnor har det illa utan att bry sig, mentalt utmanade retard. Bara PMa kejsaren någon gång och sluta posthora.
Citera
2019-04-14, 18:27
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Du har hamnat fel ser jag. Detta är inte ett flyktingboende där du ska leva ut sexuella fantasier.

Sedan kan man nämna att kvinnor har det illa utan att bry sig, mentalt utmanade retard. Bara PMa kejsaren någon gång och sluta posthora.

Som sagt...tragikomiskt. Om kvinnorna inte bryr sig själv, vem ska bestämma att de har det illa? Du och Lillskrot? Pansarvecket?
Och bekymra dig inte om kejsaren och mig, vill vi interagera så gör vi det. No worries.
Senast redigerad av Moment22x22 2019-04-14 kl. 18:30.
Citera
2019-04-14, 22:48
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Det är en tes, en tanke, en teori och lite argument för dem.
Vad erbjuder du som svar?

Och ni då-svaret?
Det kallas ett ickeargument, eller rättare sagt ett argumentationsfel.
Jag bekymrar mig inte. Jag konstaterar att världens mest ensammaste land bara blir mer och mer ensamt.
Om ditt svar är som det svenska damlandslagets i hockey, att man sparkar Leffe Boork för att ta in en kvinna för att något år senare åka ur VM helt fortfarande inte begriper orsak och verkan, så är problemet helt på din sida.
Jag bryr mig inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in