2019-04-08, 21:28
Medlem
tupplurarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Droodster
Min KK kontrollmätte i helgen. 20cm lång och 18cm i omkrets.

"Inte undra på att det gör ont"
Tänkte ställa frågan ändå, men såg att du skrivit, så hur gör du med kondomer?

Jag använder dem inte ofta men när jag gör är det inte jag som valt storleken. Slaknar oftast, det känns som att bli strypt. Tittar nu på kondomkungen.se och deras storleksguide. Med mina 14 cm i omkrets ska jag ha deras största kondomer. Jag har ju ingen superballe så jag blev lite förvånad och hoppas gladeligen att det kan hjälpa med en större kondom. Men hur gör ni med riktiga monsterkukar?
Senast redigerad av tupplurarn 2019-04-08 kl. 21:33.
Citera
2019-04-10, 22:36
Medlem
Droodsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tupplurarn
Tänkte ställa frågan ändå, men såg att du skrivit, så hur gör du med kondomer?

Jag använder dem inte ofta men när jag gör är det inte jag som valt storleken. Slaknar oftast, det känns som att bli strypt. Tittar nu på kondomkungen.se och deras storleksguide. Med mina 14 cm i omkrets ska jag ha deras största kondomer. Jag har ju ingen superballe så jag blev lite förvånad och hoppas gladeligen att det kan hjälpa med en större kondom. Men hur gör ni med riktiga monsterkukar?

Alltså, jag har inte så mycket sex med kondom, ser till att ha regelbundet sex med lämpliga partners.

Aldrig kommit överens med kondomer, det känns inte bra och senast jag använde en kondom så satte jag en kukring längst ner för att hålla den på plats.
Citera
2019-04-11, 09:19
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Min KK kontrollmätte i helgen. 20cm lång och 18cm i omkrets.

"Inte undra på att det gör ont"

Bild eller så hände det inte!

Är du så pass gammal så du börjat raka dig så bör du ha en burk gillette raksum hemma som du kan ha bredvid som referens också!
Den är 17 cm i omkrets och med locket på ungefär samma längd! Din pillesnopp bör alltså vara större än den!

Och nej, fakebilder genomskådas direkt!
Citera
2019-04-11, 22:07
Medlem
Droodsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Bild eller så hände det inte!

Är du så pass gammal så du börjat raka dig så bör du ha en burk gillette raksum hemma som du kan ha bredvid som referens också!
Den är 17 cm i omkrets och med locket på ungefär samma längd! Din pillesnopp bör alltså vara större än den!

Och nej, fakebilder genomskådas direkt!

Jag kör på rakapparat och du får inte se min apparat heller.
Att anonyma män på internet kan konstatera att jag är välhängd ger mig absolut ingenting.
Citera
2019-04-12, 17:07
Medlem
Citat:
Jag kör på rakapparat och du får inte se min apparat heller.
Att anonyma män på internet kan konstatera att jag är välhängd ger mig absolut ingenting.
Jag springer 60-metern på 5.08 sekunder. Vad?? Vill någon ha videobevis? Jag är inte här för att skryta...
Citera
2019-04-13, 15:52
Medlem
Droodsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0rrb4gg
Jag springer 60-metern på 5.08 sekunder. Vad?? Vill någon ha videobevis? Jag är inte här för att skryta...

En viss skillnad på att springa 60 meter och lägga upp nakenbilder på nätet.

Sen är dessutom 60 metet på 5.08 sekunder 1.26 sekunder bättre än världsrekordet. Jag är ungefär 14cm kortare än världsrekordet.

Ber du tjejer som säger att de har stora lökar hala fram dem också eller?
Citera
2019-04-13, 16:51
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ber du tjejer som säger att de har stora lökar hala fram dem också eller?

Naturligtvis... 😀
Citera
2019-04-13, 19:21
Medlem
Citat:
En viss skillnad på att springa 60 meter och lägga upp nakenbilder på nätet.

Sen är dessutom 60 metet på 5.08 sekunder 1.26 sekunder bättre än världsrekordet. Jag är ungefär 14cm kortare än världsrekordet.
Jo, det är så klart en skillnad, men när man skryter på ett forum om att ens penis är 18 cm i omkrets, vilket ÄR i världsrekord-territorium, borde man fatta att folk har svårt för att tro en. Personligen har jag noll intresse av din kuk. Tycker bara det är löjligt. Varför ens skryta om det, om vad andra män tror om din kukstorlek "inte ger dig någonting"?
Citera
2019-04-13, 22:37
Medlem
Droodsters avatar
Citat:
Jo, det är så klart en skillnad, men när man skryter på ett forum om att ens penis är 18 cm i omkrets, vilket ÄR i världsrekord-territorium, borde man fatta att folk har svårt för att tro en. Personligen har jag noll intresse av din kuk. Tycker bara det är löjligt. Varför ens skryta om det, om vad andra män tror om din kukstorlek "inte ger dig någonting"?

Nej, nej.
Att visa den för andra män ger mig ingenting.
Citera
2019-04-14, 01:22
Medlem
Citat:
Nej, nej.
Att visa den för andra män ger mig ingenting.
Men att skryta om den på ett nätforum ger dig något?
Citera
2019-04-14, 07:46
Medlem
Dille24s avatar
18 cm omkrets känns rätt sjukt. Hon måste ha gjort fel när hon mätte. Typiskt tjejer.
Citera
2019-04-14, 11:51
Medlem
Droodsters avatar
Citat:
Men att skryta om den på ett nätforum ger dig något?

Hehe, en aning, reaktionerna gjorde hela grejen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in