Citat:
Ursprungligen postat av
JackFoley
Jag vet att jag sett i intervju med polisen att han säger att man säkrat gms dna på kniv och mössa. Hade man säkrat olika dna så hade man dessutom sagt det. Man kan ju se skillnad på dna. Kniven har tre personers dna, offrens och gm. Att man vet att det är gms blod är för att han skadade sig på kniven själv (den har inget parerskydd) och att mössans dna stämmer med det tredje dna't på kniven. Det är helt galet att tro att det skulle röra sig om fyra personers dna eller att polisen inte skulle kunna se skillnad på dna. Förstår inte alls hur du tänker.
Vad du tror dej ha sett är utan värde som ett bevis på fakta. V.g leta upp länken så kan vi själva avgöra om vi vill tro på vad en "journalist" skrivit i ljugmedia. OBS! Det duger inte att hänvisa till fakefakta som "det beror på om jag hittar den".
Att folk 2019 är så PK-nörda att jf cirkusen går igenom som ett "hopp mot bättre tider" är bara tragiskt. Längtan att bränna in en diagnos på GM styr och sedan själv vilja vara "hjälpen", den goda samariten. Forum svensken är nog idag trots all visdom från generationer ofta dummare än tåget och finner sig bekväm i den grå massan numera global framför egen dator som hög person.
Att själv be om hjälp är mer direkt så nu ber jag dej om att vaska fram länken eller tona ned vad du tror dej veta, tack och släcker själv datorn för det är ju söndag, vetja!
Den nya enkla vardagliga svensson's dimmridåguidning från spöket jf rakt av är nu:
Kan du tänka dej att avslöja GM för polisen? - det beror på.
Vad beror det på? - det beror på.
Och så går livet vidare i nya Ankeborg medan klockan tickar och alla barn väntar förväntansfullt på guds straff som är tålmodigt, överseende och fördragsamt av svensk tradition. DNA rätt utfört och från rätt person -ser allt- och lurar ingen så snart får även kungens alla tränade spårhundar ge sig med all rätt. Vi får se och vi syns där. Tills dess ha en skön söndag!