2019-04-12, 00:09
Medlem
Miha är söt!
Är hon halvasiat?
Citera
2019-04-12, 00:44
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hank.leach
Miha är söt!
Är hon halvasiat?
Vad är det du tycker saknas ifrån att kunna blomma ut till helasiat?

Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Och Miha tänker han låsa in i potatiskällaren när hon inte går med på att han tar ut halva föräldraförsäkringen. För övrigt så planerar han även att låsa in de som överanalyserar honom här i tråden, som han säger här https://www.hant.se/gift-vid-forsta-ogonkastet-profilen-niclas-grabergs-kritik-mot-svt/
Hur vet du att han läst den här tråden? kan ju vara från sociala medier folk frikostigt gissar på psykopat, sedan har vi ju det mäkta populära "alltomTV" forumet som kanske kan ha radikaliserats sedan sist?..
Mja personligen vore jag lyckligare om deltagarna inte läst vad jag skrivit i denna tråd, då jag varit för positiv i grunden
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-04-12 kl. 00:53.
Citera
2019-04-12, 09:45
Medlem
this isn't mes avatar
Kollade på Niclas Facebook och där har han gått ut med att han inte alls blivit näthatad, utan att det var en tolkning från journalisterna när han blev intervjuad.
Citera
2019-04-12, 12:50
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av this isn't me
Kollade på Niclas Facebook och där har han gått ut med att han inte alls blivit näthatad, utan att det var en tolkning från journalisterna när han blev intervjuad.
Här ser vi agendan hos "fulmedia" som saknar förankring hos folke, det är nämligen inte näthat att sitta på diskussionforum och uttrycka negativa omdömen om numera offentliga personer, näthat råkar vara när man kontaktar vederbörande för å kräkas, media kan nog få det till utfrysning dock för att man är anonym...säg det direkt till hans ansikte istället! (så att det kan få bli näthat i skala 1:8) Rubriks hat-kub ger mångfärgade lösningar varje gång

Citat:
Ursprungligen postat av KanskeAnda
La ni också märke till deltagarnas ord? De hade varit här i tråden och läst inlägg för inlägg, kunde man förstå!
Nej vilka ord? i hänt i veckan länken stod det väl ingenting som nödvändigt kopplade till FB
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-04-12 kl. 13:03.
Citera
2019-04-12, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Det där att alla som skriver här är lite speciella, gäller det dig också? Får man inte vara här utan att riskera att bli stämplad som ointelligent?

Du får nog läsa om mitt inlägg igen.
Citera
2019-04-12, 16:08
Medlem
fitz-humes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Du säger ju att folk som skriver i tråden är lite udda och inte så smarta och därför undrar jag om du räknar in dig själv i detta? Eller gäller det bara för alla andra? Konstigt det där att så många har fördomar om vilka som skriver här.

Han tog dig i försvar. Men nu undrar man ju om inte du också ska räknas in i den där kategorin.. Obs - skämtar bara. Men ja, det finns alltid en liten handfull individer som har bestämt sig för att hata en viss person i varje säsong, det slår aldrig fel.
Citera
2019-04-12, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Vad är det du tycker saknas ifrån att kunna blomma ut till helasiat?
Hehehe...

Jag tycker hon ser västerländsk ut?
Citera
2019-04-12, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fitz-hume
Han tog dig i försvar. Men nu undrar man ju om inte du också ska räknas in i den där kategorin.. Obs - skämtar bara. Men ja, det finns alltid en liten handfull individer som har bestämt sig för att hata en viss person i varje säsong, det slår aldrig fel.

Ja, vad ska man säga. Mina försök att hitta någon att bråka med verkar inte riktigt funka...😉 Att jag också är lite udda är ju inte direkt någon nyhet. Sedan är det ju mycket som är konstigt också. Deltagarna bör nog inte ta det som skrivs här på största allvar.
Citera
2019-04-12, 18:15
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Det som är härligt med Jannica är ju att hon har en udda kompis.
Jannica är inte någon högfärdig, slätstruken, ytlig, mainstream tjej förstår man.
Hon borde ha personlighet själv då hon kan umgås med udda människor.

Bra försök, dock har du helt fel.

Anledningen att Jannica har en udda kompis är pga att denne är en kvarleva från Jannicas tid som ful. Ja, Jannica var ful som barn och större delen av tonåren och tvingades helt enkelt att hänga med lågstatustjejerna. Hon var tjock, finnig och ful förut, nu är hon medelmåttig eller aningen över medelmåttig beroende på smak. Jag skulle personligen säga övre halvan av medel men inte över medel.
Citera
2019-04-12, 21:01
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti
vilken klass gick du i

Jaha, kulturstrateg känner henne? Och snackar skit om henne nu?
Så sympatiskt.
Citera
2019-04-12, 21:09
Medlem
Citat:
Det som är härligt med Jannica är ju att hon har en udda kompis.
Jannica är inte någon högfärdig, slätstruken, ytlig, mainstream tjej förstår man.
Hon borde ha personlighet själv då hon kan umgås med udda

Udda och konstruktiva människor bör man umgås med.

Däremot inte udda destruktiva människor som Jannicas vän är. Fullständigt uppenbart att denna vän kommer att vara ett problem för Jannica när hon ska etablera sig i vuxenlivet.
Citera
2019-04-12, 21:16
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Udda och konstruktiva människor bör man umgås med.

Däremot inte udda destruktiva människor som Jannicas vän är. Fullständigt uppenbart att denna vän kommer att vara ett problem för Jannica när hon ska etablera sig i vuxenlivet.

Och så mycket kan du veta om denna vän efter några ögonblick i tv?

Att dra såhär mycket slutsatser om folk som glimtat förbi i tv om deras personligheter
är SÅÅÅ lågbegåvat. Men det hör den här trådtypen till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in