2019-04-10, 23:58
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanskeAnda
La ni också märke till deltagarnas ord? De hade varit här i tråden och läst inlägg för inlägg, kunde man förstå!

Jorå, Niclas är inte glad över att Oddball tror att Niclas kommer låsa in Miha i potatiskällaren...

Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Om några år kommer Leif GW Persson (nu vägandes 275 kg) sitta och stånka fram sin arbetshypotes om "den tv-kände mannen i Årsta som låste in sin fru i potatiskällaren i 5 år". Sanna mina ord.

Eftersom jag själv bott i Årsta i Stockholmshems lägenheter, där de faktiskt HAR både ett vanligt förråd i källaren (där man kan låsa in skräp och möbler och sånt) och potatiskällare (inte många lägenhetsinnehavare som använder dessa), så kanske Oddball är något på spåren?

Här uttalar sig Niclas https://www.hant.se/gift-vid-forsta-ogonkastet-profilen-niclas-grabergs-kritik-mot-svt/ "Han tycker tv-produktionen visar fel vinkel av honom och han uppskattar inte att bli kallad psykopat".
Citera
2019-04-11, 00:17
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
där de faktiskt HAR både ett vanligt förråd i källaren (där man kan låsa in skräp och möbler och sånt) och potatiskällare (inte många lägenhetsinnehavare som använder dessa)

Skulle någon gräva lite där i lådan bland hans fjolårspotatisar så kanske någon av hans gamla dejter dyker upp...
Citera
2019-04-11, 15:31
Medlem
fitz-humes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Miah och Niclas känns så självklara tillsammans. Har de ens stött på några större problem under expedimentet? Allt har bara flytit på verkar det som vilket är ovanligt i det här sammanhanget. Hursomhelst så tror jag att de har alla möjligheter att utveckla en långvarig relation.

Ja, de passar bra ihop. Att just detta par skulle få ihop det var ganska så uppenbart under ett tidigt skede, medan de andra två paren fick problem redan på bröllopsnatten eller under sin resa.
Citera
2019-04-11, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fitz-hume
Ja, de passar bra ihop. Att just detta par skulle få ihop det var ganska så uppenbart under ett tidigt skede, medan de andra två paren fick problem redan på bröllopsnatten eller under sin resa.

Ja, det är något speciellt med Miah och Niclas, det verkar de flesta vara överens om. Det underlättar säkert att Miah är väldigt följsam men också att Niclas anpassar sig efter vad hon vill trots att vissa saker är vinlade till hans fördel. De har mycket gemensamt så jag skulle bli förvånad om det visar sig att det tagit slut mellan dem.

Med de andra paren var det nästan tvärtom, det kändes direkt att det inte skulle funka. Jannica och Magnus är helt olika som personer och för Malins del blev det till slut uppenbart att Daniel inte är hennes typ. Helt ärligt så tror jag inte heller att Malin var rätt för honom.
Citera
2019-04-11, 18:30
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Skulle någon gräva lite där i lådan bland hans fjolårspotatisar så kanske någon av hans gamla dejter dyker upp...

Och Miha tänker han låsa in i potatiskällaren när hon inte går med på att han tar ut halva föräldraförsäkringen. För övrigt så planerar han även att låsa in de som överanalyserar honom här i tråden, som han säger här https://www.hant.se/gift-vid-forsta-ogonkastet-profilen-niclas-grabergs-kritik-mot-svt/
Citera
2019-04-11, 20:56
Medlem
Någon som vet om de 4 som blev singlar är aktiva dejtare nu?
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Ja, det är något speciellt med Miah och Niclas, det verkar de flesta vara överens om. Det underlättar säkert att Miah är väldigt följsam men också att Niclas anpassar sig efter vad hon vill trots att vissa saker är vinlade till hans fördel. De har mycket gemensamt så jag skulle bli förvånad om det visar sig att det tagit slut mellan dem.

Med de andra paren var det nästan tvärtom, det kändes direkt att det inte skulle funka. Jannica och Magnus är helt olika som personer och för Malins del blev det till slut uppenbart att Daniel inte är hennes typ. Helt ärligt så tror jag inte heller att Malin var rätt för honom.
Citera
2019-04-11, 21:20
Medlem
TENTACLEHARDCOREs avatar
Vet ej riktigt varför men jag gillar Jannicas tarotfeminist-kompis. Skulle köpa hus med henne i Partille och baka bullar livet ut.
Citera
2019-04-11, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caid67
Någon som vet om de 4 som blev singlar är aktiva dejtare nu?

Jag har hört att Daniel har en ny flickvän. Sedan om det stämmer eller om det bara är rykten åtrstår att se.
Citera
2019-04-11, 22:24
Medlem
KanskeAndas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jorå, Niclas är inte glad över att Oddball tror att Niclas kommer låsa in Miha i potatiskällaren...

Eftersom jag själv bott i Årsta i Stockholmshems lägenheter, där de faktiskt HAR både ett vanligt förråd i källaren (där man kan låsa in skräp och möbler och sånt) och potatiskällare (inte många lägenhetsinnehavare som använder dessa), så kanske Oddball är något på spåren?

Här uttalar sig Niclas https://www.hant.se/gift-vid-forsta-ogonkastet-profilen-niclas-grabergs-kritik-mot-svt/ "Han tycker tv-produktionen visar fel vinkel av honom och han uppskattar inte att bli kallad psykopat".

Håller med Oddball, som jag skrev tidigare så är det något med denne Nicklas som inte stämmer. Några i tråden skriver att han och Miha är som gjorda för varandra, men nej, mej lurar han inte.

Nicklas, läs här, när du är helt ensam och speglar dej själv så erkänner du hur rätt vi har. Klart att du förnekar allt och skyller på TV-teamet offentligt.

Jag har skrivit det tidigare och skriver det igen, Miha, spring för ditt liv så fort du kan. Var inte så naiv och tro på bara ord, det är kanske därför du blivit dumpad gång på gång trots att du är en jätte bra tjej på många sätt.
Citera
2019-04-11, 22:25
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TENTACLEHARDCORE
Vet ej riktigt varför men jag gillar Jannicas tarotfeminist-kompis. Skulle köpa hus med henne i Partille och baka bullar livet ut.

Hon är väl lesbisk? Kändes ju som hon gjorde allt för att sabba Jannicas äktenskap, iofs sabbade väl Jannica mycket på egen hand, men kompisen är ju uppenbart olyckligt kär i Jannica. Kändes ju till och med som tanken med att med hjälp av en kortlek ”hjälpa” Jannica, snarare var ett sätt att göra henne ännu mer osäker.
Citera
2019-04-11, 22:28
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TENTACLEHARDCORE

Det som är härligt med Jannica är ju att hon har en udda kompis.
Jannica är inte någon högfärdig, slätstruken, ytlig, mainstream tjej förstår man.
Hon borde ha personlighet själv då hon kan umgås med udda människor.

Citat:
Ursprungligen postat av KanskeAnda
Nicklas, läs här, när du är helt ensam och speglar dej själv så erkänner du hur rätt vi har. Klart att du förnekar allt och skyller på TV-teamet offentligt.

Ha, ha
Senast redigerad av dialektiker 2019-04-11 kl. 22:30.
Citera
2019-04-11, 22:29
Medlem
Durochmolls avatar
Löjligt att hacka på Nicklas och kalla honom psykopat. Han och Miha är perfekta för varandra, riktigt bra matchningen.
Men är det verkligen ingen annan som tycker Miha såg gravid ut i uppföljnings-avsnittet? Riktigt roligt om det gått så snabbt för paret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in