Citat:
Ursprungligen postat av
dialektiker
Jorå, Niclas är inte glad över att Oddball tror att Niclas kommer låsa in Miha i potatiskällaren...
Eftersom jag själv bott i Årsta i Stockholmshems lägenheter, där de faktiskt HAR både ett vanligt förråd i källaren (där man kan låsa in skräp och möbler och sånt) och potatiskällare (inte många lägenhetsinnehavare som använder dessa), så kanske Oddball är något på spåren?
Här uttalar sig Niclas
https://www.hant.se/gift-vid-forsta-ogonkastet-profilen-niclas-grabergs-kritik-mot-svt/ "Han tycker tv-produktionen visar fel vinkel av honom och han uppskattar inte att bli kallad psykopat".
Håller med Oddball, som jag skrev tidigare så är det något med denne Nicklas som inte stämmer. Några i tråden skriver att han och Miha är som gjorda för varandra, men nej, mej lurar han inte.
Nicklas, läs här, när du är helt ensam och speglar dej själv så erkänner du hur rätt vi har. Klart att du förnekar allt och skyller på TV-teamet offentligt.
Jag har skrivit det tidigare och skriver det igen, Miha, spring för ditt liv så fort du kan. Var inte så naiv och tro på bara ord, det är kanske därför du blivit dumpad gång på gång trots att du är en jätte bra tjej på många sätt.