2019-04-12, 18:29
Medlem
Det enda riktiga svaret är givetvis nej respektive nej. Jag tar ansvar över mig själv genom att inte våldta kvinnor. Vad Anders, Achmed eller Xi gör är inte mitt problem.

Jag tycker generaliseringar bara är ett bevis på låg intelligens.
Citera
2019-04-12, 18:36
Medlem
monti garbis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Du klarade inte heller denna gång av att citera något jag skrivit och berätta vad du invänder emot, vill du göra ett nytt försök?

Menar du på fullt allvar att du inte vet vad du skriver?

Citat:
Nej de förtjänar inte att våldtas men om de står för en politik som leder till det tar de uppenbarligen inte våldtäkter på särskilt stort allvar.

Citat:
Det finns flera partier som aktivt tar beslut som leder till fler våldtäkter och även om det inte är målet så är det effekten.

Citat:
En överhängande majoritet av alla kvinnor röstar på partier som har en politik som importerar våldtäktsmän, då är det alltså okej att slå fast att kvinnor inte tar våldtäkter på särskilt stort allvar.

Det är bara de senaste, politik överallt.

Våldtäkter handlar om makt, inget annat.

.
Citera
2019-04-12, 18:39
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monti garbi

.

Finns inget sätt att bevisa ett sådant påstående. En mantra påhittad av ideologer, men utan grund i någonting alls.

Man kan lika gärna säga att sex handlar om makt och ingenting annat och man kan till och med säga att makt handlar om sex och ingenting annat.
Citera
2019-04-12, 18:39
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Menar du på fullt allvar att du inte vet vad du skriver?

Det är bara de senaste, politik överallt.

.

Inte i ett enda av de citerade inläggen berörde jag varför någon begår våldtäkt. Vad har du i sak att invända emot det jag skrivit (obs. det du tänker är inte jag ansvarig för)?
Citera
2019-04-12, 18:42
Medlem
monti garbis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Finns inget sätt att bevisa ett sådant påstående. En mantra påhittad av ideologer, men utan grund i någonting alls.

Man kan lika gärna säga att sex handlar om makt och ingenting annat och man kan till och med säga att makt handlar om sex och ingenting annat.

Din take på sex? Jamen då vet vi.
Citera
2019-04-12, 18:49
Medlem
monti garbis avatar
Citat:
Inte i ett enda av de citerade inläggen berörde jag varför någon begår våldtäkt. Vad har du i sak att invända emot det jag skrivit (obs. det du tänker är inte jag ansvarig för)?

Nej exakt. du pratar inte om varför män gör det. En slump? Ointressant? Du bryr dig inte alls varför kvinnor är oroliga och rädda? Du föredrar att tjafsa istället för att nå pudelns kärna?

Jag vet inte hur ditt psyke fungerar, men du verkar helt ointresserad av begreppet våldtäkt.

Bra då vet vi.

.
Citera
2019-04-12, 18:50
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Din take på sex? Jamen då vet vi.

Vi vet ingenting, det var poängen. Oscar Wilde sa "Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power."

Sedan kommer Nietzsche med väldigt bra argument om att moral handlar enbart om makt.

Och postmodernister som säger att vår definition av skönhet är sätt för de som styr materiella produktionen att behålla makt.

Historiska materialismen som påstår att alla ideer man överhuvudtaget kan ha om Världen handlar enbart om en priviligierad klass försök att justifiera sin egen maktposition.

MGTOW som påstår att kvinnor bara har sex med män som är ovan dem i makthierarkin, och att kärlek/relationer enbart är en kvinnas sätt att vinna makt över mannen.

Kanske moderlighet tillslut bara handlar om törst att ha fullkomlig makt över något litet och svagt?

Man kan ju fortsätta i evigheter.
Citera
2019-04-12, 18:54
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Nej exakt. du pratar inte om varför män gör det. En slump? Ointressant? Du bryr dig inte alls varför kvinnor är oroliga och rädda? Du föredrar att tjafsa istället för att nå pudelns kärna?

Jag vet inte hur ditt psyke fungerar, men du verkar helt ointresserad av begreppet våldtäkt.

Bra då vet vi.

.

Så du har slutligen insett att det inte finns något i mina inlägg du faktiskt invänder emot, det tog sin tid så speciellt snabbtänkt verkar du inte vara.

Det är ett känt faktum att många av de flyktinggrupper som speciellt vänsterkvinnor kämpar för att få hit är extremt våldtäktsbenägna. Någon kan säkert skriva en avhandling om varför de är det men jag nöjer mig med att konstatera att de som är för massinvandring av dessa inte tar särskilt allvarligt på våldtäkter.
Citera
2019-04-12, 18:54
Medlem
monti garbis avatar
Citat:
Vi vet ingenting, det var poängen. Oscar Wilde sa "Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power."

Sedan kommer Nietzsche med väldigt bra argument om att moral handlar enbart om makt.

Och postmodernister som säger att vår definition av skönhet är sätt för de som styr materiella produktionen att behålla makt.

Historiska materialismen som påstår att alla ideer man överhuvudtaget kan ha om Världen handlar enbart om en priviligierad klass försök att justifiera sin egen maktposition.

MGTOW som påstår att kvinnor bara har sex med män som är ovan dem i makthierarkin, och att kärlek/relationer enbart är en kvinnas sätt att vinna makt över mannen.

Kanske moderlighet tillslut bara handlar om törst att ha fullkomlig makt över något litet och svagt?

Man kan ju fortsätta i evigheter.

Du tänker för mycket, det är fredag kväll och du behöver ett ligg.

.
Citera
2019-04-12, 18:57
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Du tänker för mycket, det är fredag kväll och du behöver ett ligg.

.

Att tänka i abstraktioner istället för att försöka knulla eller runka en fredagskväll handlar bara om neocortexens makt över reptilhjärnan, givetvis.
Citera
2019-04-12, 19:01
Medlem
monti garbis avatar
Citat:
Så du har slutligen insett att det inte finns något i mina inlägg du faktiskt invänder emot, det tog sin tid så speciellt snabbtänkt verkar du inte vara.

Det är ett känt faktum att många av de flyktinggrupper som speciellt vänsterkvinnor kämpar för att få hit är extremt våldtäktsbenägna. Någon kan säkert skriva en avhandling om varför de är det men jag nöjer mig med att konstatera att de som är för massinvandring av dessa inte tar särskilt allvarligt på våldtäkter.

Jag ser fortfarande inte vad invandring har med ett globalt terrorfenomen att göra?

"Speciellt snabbtänkt" du, det luktar passiv aggressivitet från ditt rum
nu förstår jag dina inlägg bättre, hej då.

.
Citera
2019-04-12, 19:03
Medlem
monti garbis avatar
Citat:
Att tänka i abstraktioner istället för att försöka knulla eller runka en fredagskväll handlar bara om neocortexens makt över reptilhjärnan, givetvis.

Du verkar mer lös i hullet än den andre..bra.

Följ reptilhjärnan, det är helg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in