Citat:
Ursprungligen postat av
BaronVonHelsing
Och vilka belägg finns för detta, menar du? Eftersom du presenterar det som fakta.
Så du menar att transvestiten som långa perioder delade säng med pojkar skulle ha rätt och att alla andra normala människor har fel? Transan har rätt, transan som inte ens kunde med att skaffa egna barn har rätt och alla andra har fel?
Han har anklagats massvis med gånger, av folk som inte känner varandra och från flera olika tidsperioder. Wade Robson som älskade Michael Jackson mer än sina föräldrar har till och med gått ut med vad Jackson gjorde.
Förstår du inte orimligheten i att Wade Robson skulle göra detta?
1. Wade Robson älskade Michael Jackson och hade han som sin största idol/gud sedan han var 3 år.
2. Michael Jackson väljer att bli vän med Wade och hans familj och besvarar pojkens kärlek till honom.
3. Michael Jackson gör allt för pojken och hans familj, han ger pojken en kometkarriär som koreograf, något andra bara kan drömma om.
4. Wade gråter vid flera tillfällen under dokumentären och försöker förgäves hålla tillbaka tårarna, som rinner över hans kind.
Finns inte en chans på miljonen att Wades vittnesmål skulle vara falskt, det förstår alla. Snacket om Michael Jackson Estate osv är inte en rimlig anledning att sanera sin guds och bästa väns rykte inför hela världens blickar. Jag kommer aldrig glömma hur Michael Jacksons fans hänvisade till just Wade Robson när Jackson hade rättegång, och menade på att han var beviset för att Jackson var oskyldig!
Då var det ingen so letade fel på honom, då var han världens pålitligaste person. Idag är han plötsligt en bitter och opålitlig psykopat. Det var hans som rädda Michaels arsle i rättegången.
Jag vill påminna alla om:
Det finns hundratals kända musiker och idrottare som hade en minst lika jobbig barndom som Jackson, i många fall ännu värre. Ingen av dessa sover och umgås med andra barn än sina egna. Michael Jacksons beteende är ett typexempel på hur en pedofil agerar och håller på. Allt stämmer in. Han är ett klockrent exempel på en pedofil. Jag har läst flera böcker kring ämnet, och allt på hans sätt att vara med barn stämmer på pricken in.