2019-04-12, 17:55
Medlem
Knivur-273s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
I Sverige är de en minoritet, snart utrotningshotade. En mycket stark majoritet av kvinnorna röstar för massimport av extremt våldtäktsbenägna män, det är uppenbart att de alltså inte tycker våldtäkter är så stor grej. Varför ska då män tycka annorlunda?
Endast 20% av en befolkning kan tänka någorlunda individuellt. Bland kvinnor torde andelen vara betydligt mindre, kanske 10%. Resten slickar på pekfingret, sticker upp det i luften framför sig och försöker bestämma vindriktningen, dvs. PK / "politisk korrekthet", ett begrepp som påstås vara myntat av Vladimir Lenin.

Många, eller de flesta blundar för uppenbara missförhållanden, om ideologin får bestämma.
Citera
2019-04-12, 17:58
Medlem
monti garbis avatar
Citat:
Till skillnad från henne röstar jag emot en politik som leder till fler våldtäkter. Jag tar mitt ansvar men hon tar inte sitt.

Du låter som Trump, alla mexikaner är våldtäktsmän.

Citat:
En överhängande majoritet av alla kvinnor röstar på partier som har en politik som importerar våldtäktsmän, då är det alltså okej att slå fast att kvinnor inte tar våldtäkter på särskilt stort allvar.

Menar du verkligen på fullt allvar att du tror våldtäkter har något med politik att göra? Våldtäkter är maktdemonstrationer oavsett var du kommer från. Bara för att en politiker uttalar sig om terrorn betyder inte att begreppet i sig på något sätt är politiskt. Allt som handlar om våld och övergrepp börjar i hemmen, när du är inte ens lärt dig prata, de värderingar du växer upp med, vad du ser och vad du hör.

Där har alla ett kollektivt ansvar, att skapa något bra. Det är ju underförstått och ganska väldokumenterat idag att våldtäkter om något används som maktmedel, i krig, vid konflikter av de mest skilda slag, Hollywoodproducenter, tv-kändisar, random män var som helst. Män använder våldtäkter som maktmedel, globalt, oavsett din take på det hela.

Så då faller alla dina politiska argument snabbt platt till marken.

Inte så jävla konstigt att kvinnor är oroliga och rädda.

.
Senast redigerad av monti garbi 2019-04-12 kl. 18:09.
Citera
2019-04-12, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M Nordström
Har hon rätt? Kan alla män anses vara våldtäktsmän och har alla män ett kollektivt ansvar för alla våldtäkter??

Vidare säger hon:

http://www.friatider.se/linda-snecker-v-vi-f-ruts-tter-att-alla-m-n-r-v-ldt-ktsm-n

Vilka är vi?

Samtidigt så tycker vänstern att muslimsk tradition är fin och bra.....
Citera
2019-04-12, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdawcrest
Feminazister är tamefan den värsta sortens kontemporära nazister. Den här retoriken är lika löjlig som "alla bögar är pedofiler," "alla muslimer är antisemiter," och "alla kommunister är vandaler."

Jag har aldrig våldtagit en kvinna och skulle aldrig få för mig att försvara eller skydda någon som gjort det.

En mycket stor andel av alla muslimer är antisemiter pågrund av att dom uppfostras till det. Mein Kampf och Sion den vises protokoll är storsäljare i arabvärlden. Att avsky judar ingår i dessa individers livsfilosofi.
Citera
2019-04-12, 18:03
Medlem
Knivur-273s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiscrub
En mycket stor andel av alla muslimer är antisemiter pågrund av att dom uppfostras till det. Mein Kampf och Sion den vises protokoll är storsäljare i arabvärlden. Att avsky judar ingår i dessa individers livsfilosofi.
Jag har läst att "Mein Kampf" är #2 på bokförsäljningslistorna efter Koranen, i mellanöstern = Djävulens kittel på jorden.
Citera
2019-04-12, 18:04
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monti garbi
Du låter som Trump, alla mexikaner är våldtäktsmän.

Har du något i sak att invända emot får du gärna citera det och påpeka vad det är, den här sortens svepande slagord visar bara att du inte kan det.

Citat:
Menar du verkligen på fullt allvar att du tror våldtäkter har något med politik att göra? Våldtäkter är maktdemonstrationer oavsett var du kommer från.

Det har jag inte skrivit, detta är en halmgubbe, återkom om du har något i sak att komma med.
Citera
2019-04-12, 18:13
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
I Sverige är de en minoritet, snart utrotningshotade. En mycket stark majoritet av kvinnorna röstar för massimport av extremt våldtäktsbenägna män, det är uppenbart att de alltså inte tycker våldtäkter är så stor grej. Varför ska då män tycka annorlunda?

Tja, kvinnor blir alltid någonslags abstraktion i flashback. Kvinnor är ju våra mödrar, systrar och döttrar, eller?

Läget är ju desperat och det finns ingen utvägo, och att gå runt och tycka att våldtäkt inte är en så stor grej kan ju vara sätt att provocera de som man anser vara skyldiga för kaoset, men jag tror att det inte leder någonvart att kasta provokationer fram och tillbaka i en evig negativ spiral samtidigt som de fragmentiserade svenskarna utrotas.

Just att vi kastar ilska mot varandra istället åt annat håll är ju intressant, varje muslimsk klan är ju, å andra sidan, otroligt enad.
Citera
2019-04-12, 18:15
Medlem
hon skriver ju att alla män är potentiella våldtäktsmän och det är ju ganska korrekt, hon säger ju inte att dem är det.
alla som är beväpnade med en kuk kan ju våldta.
därför bör alla ha rätt att vara beväpnade med vapen, finns inget som är mer avskräckande.
det hade ju inte stoppat våldet men det hade ju hjälpt många i detta sjuka samhälle vi bor i.
btw 85 % av överfallsvåldtäkterna är män med utländskt medborgarskap!
Citera
2019-04-12, 18:19
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Tja, kvinnor blir alltid någonslags abstraktion i flashback. Kvinnor är ju våra mödrar, systrar och döttrar, eller?

Läget är ju desperat och det finns ingen utvägo, och att gå runt och tycka att våldtäkt inte är en så stor grej kan ju vara sätt att provocera de som man anser vara skyldiga för kaoset, men jag tror att det inte leder någonvart att kasta provokationer fram och tillbaka i en evig negativ spiral samtidigt som de fragmentiserade svenskarna utrotas.

Just att vi kastar ilska mot varandra istället åt annat håll är ju intressant, varje muslimsk klan är ju, å andra sidan, otroligt enad.

Ilska? Jag tycker bara att alla kvinnor som röstar för detta, vilket är de allra flesta, får gilla läget och inte klaga över våldtäkterna, de har ju röstat fram det.
Citera
2019-04-12, 18:21
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ilska? Jag tycker bara att alla kvinnor som röstar för detta, vilket är de allra flesta, får gilla läget och inte klaga över våldtäkterna, de har ju röstat fram det.

Det är ju flashbacks eviga mantra. Tror inte det får många kvinnor till er (vår) sida, det får bara frustrationen mellan svenska män och kvinnor att öka än mer.
Citera
2019-04-12, 18:23
Medlem
monti garbis avatar
Citat:
Har du något i sak att invända emot får du gärna citera det och påpeka vad det är, den här sortens svepande slagord visar bara att du inte kan det.

Jag gjorde just det, jag citerade dig där du påstår att du röstar på en politik som leder till färre våldtäkter, till att börja med är våldtäkter ingen politisk fråga. Eftersom jag sällan orkar upprepa mig föreslår jag att du läser inlägget du svarat på igen, och noggrant.

Citat:
Det har jag inte skrivit, detta är en halmgubbe, återkom om du har något i sak att komma med.

I princip i alla inlägg från dig har du flaggviftat politiskt.

.
Senast redigerad av monti garbi 2019-04-12 kl. 18:25.
Citera
2019-04-12, 18:26
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Det är ju flashbacks eviga mantra. Tror inte det får många kvinnor till er (vår) sida, det får bara frustrationen mellan svenska män och kvinnor att öka än mer.

Jag struntar i det, de får väl fortsätta att rösta för fler våldtäkter om de vill det men jag tar inte på mig skuld för det som de är ansvariga för.

Citat:
I princip i alla inlägg från dig har du flaggviftat politiskt.

.

Du klarade inte heller denna gång av att citera något jag skrivit och berätta vad du invänder emot, vill du göra ett nytt försök?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in