2019-04-12, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drama-Llama
Jag betraktar även transmän som potentiella våldtäktsmän, även om jag – vad jag vet – hittills inte har träffat en enda där det började blinka några varningslampor.

Visst vore det underbart om man kunde utgå från att man inte riskerar våldtäkt i hemmets lugna vrå; men det är ju inomhus de flesta våldtäkterna sker.

Väldigt många verkar bli otroligt kränkta av att det finns personer som jag, som ser varje man som en potentiell våldtäktsman. De verkar tro att det är samma sak som att jag pekar ut just dem som våldtäktsmän.
Jag undrar om de har något bättre alternativ, och vad detta i så fall är.

Nej de flesta våldtäkterna som anmäls sker inte i hemmet dock så finns ett enormt mörkertal ute i förorterna och då pratar vi om ett importerat problem, de vågar inte heller anmäla för då riskerar dom att bli mördade.
Vi har importerat en hel kulturell sfär som tar oss bakåt i utvecklingen och detta slår mot hela det svenska samhället och har blivit väldigt tydligt de senaste åren.
Citera
2019-04-12, 17:20
Medlem
Knivur-273s avatar
Man kan också uttrycka att "Alla människor är potentiella mördare" Sug på den Linda Snecker, din förbannade idiot.

Om en vanlig person skulle utgå ifrån att alla människor är potentiella mördare, skulle inte människor kunna leva i samhällen likt flockdjur.

Gulag, Linda. Där hör du hemma. 5 år kan nog få fason på dig.
Citera
2019-04-12, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Har du problem med att jag använder samma retorik som du gör, klämmer skon då helt plötsligt? Tycker du att detta sätt att resonera är rätt eller fel?

Det finns flera partier som aktivt tar beslut som leder till fler våldtäkter och även om det inte är målet så är det effekten.

Och om nu inte kvinnor är medvetna om den effekten skulle det göra dem fri från ansvar? Och det är knappt möjligt att vara omedveten om detta idag om man inte blundar riktigt riktigt hårt.

Centerpartiet är ett sådant parti, det mest skadliga för kvinnor i det här landet just nu, MP strax bakom.
Men hela sjuklövern bär ett mycket stort ansvar för utvecklingen och Reinfeldt är den med den största skulden till detta sett de senaste 15 åren, hans invandringspolitik har lett till många tusen våldtäkter utförda av människor som egentligen inte ska vara här.
Citera
2019-04-12, 17:22
Medlem
DIdes avatar
linda är dum i huvudet = alla kvinnor är dumma i huvudet...
Senast redigerad av DIde 2019-04-12 kl. 17:34.
Citera
2019-04-12, 17:24
Medlem
Knivur-273s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIde
Linda är dum i huvudet = alla kvinnor är dumma i huvudet...
Det är fel att ÖVER-generalisera. Det finns många kloka kvinnor. Dessvärre tror jag hon ligger en eller två normalfördelningar till vänster om normalfördelningskurvans krön, eller så är hon hjärntvättad.
Senast redigerad av Knivur-273 2019-04-12 kl. 17:27.
Citera
2019-04-12, 17:25
Medlem
sliskets avatar
Vad om alla "vita män" i myndig ålder tar och gör en Polisanmälan mot feminist haggan för grovt förtal?

Ett par hundra anmälningar borde få lite uppmärksamhet?
Citera
2019-04-12, 17:29
Medlem
Jackdawcrests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M Nordström
Har hon rätt? Kan alla män anses vara våldtäktsmän och har alla män ett kollektivt ansvar för alla våldtäkter??
Feminazister är tamefan den värsta sortens kontemporära nazister. Den här retoriken är lika löjlig som "alla bögar är pedofiler," "alla muslimer är antisemiter," och "alla kommunister är vandaler."

Jag har aldrig våldtagit en kvinna och skulle aldrig få för mig att försvara eller skydda någon som gjort det.
Senast redigerad av Jackdawcrest 2019-04-12 kl. 17:32.
Citera
2019-04-12, 17:32
Medlem
Knivur-273s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slisket
Vad om alla "vita män" i myndig ålder tar och gör en Polisanmälan mot feminist haggan för grovt förtal?

Ett par hundra anmälningar borde få lite uppmärksamhet?
Hon är inte en "hagga", hon är för ung för det. Hon är en respektlös "slyna". Det finns ingen brottsrubricering om att förtala någon av de två normala könstillhörigheterna man eller kvinna.
Citera
2019-04-12, 17:33
Medlem
DIdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knivur-273
Det är fel att ÖVER-generalisera. Det finns många kloka kvinnor. Dessvärre tror jag hon ligger en eller två normalfördelningar till vänster om normalfördelningskurvans krön, eller så är hon hjärntvättad.

Men det är ganska många kvinnor som håller med linda= kvinnor är dumma i huvudet :- )
Citera
2019-04-12, 17:42
Medlem
Hon lär ju på det ena eller andra sättet ha ett komplicerat förhållande till sin farsa antingen innan eller efter detta uttalande.
Citera
2019-04-12, 17:43
Medlem
Knivur-273s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIde
Men det är ganska många kvinnor som håller med linda= kvinnor är dumma i huvudet :- )
Man måste tänka på de stackars normala kvinnorna innan man spyr ut hat över alla kvinnor.

Det är synd om Svenskarna som Strindberg skrev
Citera
2019-04-12, 17:47
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knivur-273
Man måste tänka på de stackars normala kvinnorna innan man spyr ut hat över alla kvinnor.

Det är synd om Svenskarna som Strindberg skrev

I Sverige är de en minoritet, snart utrotningshotade. En mycket stark majoritet av kvinnorna röstar för massimport av extremt våldtäktsbenägna män, det är uppenbart att de alltså inte tycker våldtäkter är så stor grej. Varför ska då män tycka annorlunda?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in