2019-04-11, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Undra om Lucas kommer att sälja den berömda tunikan sen på tradera för att håva in lite stålar. Eftersom han inte kommer vinna hela Robinson.

Vore rätt sick om Lucas skulle möta Klas i en duell när det blir sammanslagning om vem som får va kvar och vem som får åka ut ( om båda tar sig dit) , då dom redan ha möts i duell 2ggr och Klas vunnit bägge.
Citera
2019-04-11, 13:32
Medlem
Någon som kollar Gränslandet? Jannika är ju en sorglig historia alltså...
Citera
2019-04-11, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxnbm
Kollar på gränslandet och jag håller inte med dig. Jannika har nog stor del i att det är så gemytligt som det är där. Hon kan gärna vara kvar där och sedan åker hon ju självklart ut när deltagarna skall börja tävla sig tillbaka
Citera
2019-04-11, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akrep
Kollar på gränslandet och jag håller inte med dig. Jannika har nog stor del i att det är så gemytligt som det är där. Hon kan gärna vara kvar där och sedan åker hon ju självklart ut när deltagarna skall börja tävla sig tillbaka

Snacket om patriarkatet... kolla även motiven på hennes tröjor lol.
Citera
2019-04-11, 17:31
Medlem
Citat:

Minst sagt.
Citera
2019-04-11, 17:36
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zharon
Tack för tipset, blev så glad. En aning dålig bildkvalite men det kan man stå ut med

Jo, men bildkvalitén var sämre förr. Jag har en 20år gammal 14tum tv som jag stängde av för 19år sedan. Fick för mig kolla in vilka kanaler jag hade på tv. Helvete vad dålig bildkvalitén var.

Det var hårdare i Robinson förr. Då svalt dom verkligen. Och tävlingarna var tuffare. Såg en Robinsontävling som gick ut på brottning igår. Spelade ingen roll om tjej mötte kille, samma regler gällde.

Jag hoppas han lägger upp hela Robinson 2005 Säsong 9. Där är ju Ehrling Wahlgren med. Legendariska tyngdlyftaren, styrkelyftaren, kroppsbyggaren, debattören, sångaren, med mera och mera. Just ja, får inte glömma: Världens bästa armar" vid WBBG:s Pro Mr World 1975 i New York.
Senast redigerad av PingPongZong 2019-04-11 kl. 17:41.
Citera
2019-04-11, 19:00
Medlem
Jag börjar också tycka att Robinson blivit lite tråkigt. Adnilson, Sebastian....först hatar man dem sedan saknar man dem.
Citera
2019-04-11, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Jag börjar också tycka att Robinson blivit lite tråkigt. Adnilson, Sebastian....först hatar man dem sedan saknar man dem.
Jag saknar agent 007 Hamilton med Rätt att vara jobbig mot tv4.
Citera
2019-04-11, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell

Hehe. Ja nästan så man saknar honom med. I programmet.
Citera
2019-04-11, 20:48
Avslutad
Citat:
Snacket om patriarkatet... kolla även motiven på hennes tröjor lol.

Håller med. Även hennes ständiga tjat gällande maten så fort det är något djur som ska förtäras. Gör din poäng en gång, men det är liksom som att det vid varje måltid ska fällas någon kommentar. Vad hade hon förväntat sig att folk skulle äta på Robinson-ön?
Citera
2019-04-11, 21:18
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell

Jag saknar då sannerligen inte Turisten. Vad gjorde han mer än att lätt munnen glappa och var otrevlig mot folk? Hans arbetsinsatser var inte mycket att skryta med.
Citera
2019-04-11, 22:57
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jag saknar då sannerligen inte Turisten. Vad gjorde han mer än att lätt munnen glappa och var otrevlig mot folk? Hans arbetsinsatser var inte mycket att skryta med.

Han gjorde bra TV Punkt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in