2019-04-11, 20:22
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Assange arresterad, ska bli väldigt intressant att följa. Utvisning och fängelsestraff i USA är i princip omöjligt att motivera som något nödvändigt.

Utan Assange ingen Q i princip.

Men Assange skulle vi ju inte räkna med då wikileaks hatar Q och Q hatar Wikilkeaks?
Citera
2019-04-11, 20:35
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Men Assange skulle vi ju inte räkna med då wikileaks hatar Q och Q hatar Wikilkeaks?
Vad baserar du det påståendet på?

Jag sitter o söker på Assange i tidigare Q-posts och hittar ingenting som pekar på att Q är emot Assange. Tvärt om verkar det som Assange sitter på mycket information som kan skada demokraterna.
Citera
2019-04-11, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen

Jag sitter o söker på Assange i tidigare Q-posts och hittar ingenting som pekar på att Q är emot Assange. Tvärt om verkar det som Assange sitter på mycket information som kan skada demokraterna.

Det är därför man hoppas att presidenten tar vara på Assange på alla sätt och vis.
Citera
2019-04-11, 20:46
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:

Utgår från tjafset som var under förra året, men kom på att det kanske bara rörde Wikileaks som man har påstått har kapats trots att det inte finns något bevis för det.

Däremot så har wikileaks slängt smuts mot Q på twitter men även det var ett bra tag sedan som det hänvisades till i tråden.

Däremot så verkar det som att Mike Pompeo vill avrätta Assange om jag förstår utrikespolitiska forumet rätt...så även talar det väl emot att Q skulle älska Assange...Eller talar det emot att Q och Assange skulle vara allierade...Eller talar det emot att USA och Q eller Assange skulle vara vänner?

Det är så förvirrande med hur allt förändras hela tiden...
Senast redigerad av Ondahamstern 2019-04-11 kl. 20:50.
Citera
2019-04-11, 21:21
Medlem
Citat:
Utgår från tjafset som var under förra året, men kom på att det kanske bara rörde Wikileaks som man har påstått har kapats trots att det inte finns något bevis för det.

Däremot så har wikileaks slängt smuts mot Q på twitter men även det var ett bra tag sedan som det hänvisades till i tråden.

Däremot så verkar det som att Mike Pompeo vill avrätta Assange om jag förstår utrikespolitiska forumet rätt...så även talar det väl emot att Q skulle älska Assange...Eller talar det emot att Q och Assange skulle vara allierade...Eller talar det emot att USA och Q eller Assange skulle vara vänner?

Det är så förvirrande med hur allt förändras hela tiden...
Att wikileaks uttalat sig negativt om Q är föga förvånande då de förmodligen som alla andra antog att Q var fake.

Det finns ingenting bland Q-posts som är anti Assange vad jag kan hitta iallafall.

Vad som sker i det offentliga är förvirrande, det håller jag med om. Trump har sagt att han älskar wikileaks, nu säger han att han inte vet någonting om wikileaks. Samtidigt som Mike Pompeo hatar wikileaks och Assange, men har tidigare postat material från wikileaks på sin twitter. Är okunskapen och hatet mot wikileaks bara ett skådespel för att skapa ett falskt narritiv för mainstream media?
Senast redigerad av Pressombudsmannen 2019-04-11 kl. 21:29.
Citera
2019-04-11, 21:30
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Att Assange uttalat sig negativt om Q är föga förvånande då han förmodligen som alla andra antog att Q var fake.

Det finns ingenting bland Q-posts som är anti Assange vad jag kan hitta iallafall.

Vad som sker i det offentliga är förvirrande, det håller jag med om. Trump har sagt att han älskar wikileaks, nu säger han att han inte vet någonting om wikileaks. Samtidigt som Mike Pompeo hatar wikileaks och Assange, men har tidigare postat material från wikileaks på sin twitter. Är okunskapen och hatet mot wikileaks bara ett skådespel för att skapa ett falskt narritiv för mainstream media?

Fast är Assange = Wikileaks?

För det om något vet jag att folk har skirikt att det inte längre skulle stämma, det har ju som sagt påstås att Wikileaks skulle ha kapats.

Hur som, ja det är förvirrade och som jag skrev i en annan tråd så verkar det mer som att Trump egentligen inte bryr sig om Assange eller för den delen ens älskar Wikileaks så länge som de inte gör saker som han personligen tjänar på.

Vilket i sin tur faktiskt kan återspeglas mot Q, han bryr sig inte om Q så länge Q inte gör något som Trump inte kan tjäna på.

Skulle Q göra något som helt går emot Trumps vilja så skulle han nog göra samma sak där. (min personliga iakttagelse så inget är skrivet i sten)
Citera
2019-04-11, 21:45
Medlem
Citat:
Fast är Assange = Wikileaks?

För det om något vet jag att folk har skirikt att det inte längre skulle stämma, det har ju som sagt påstås att Wikileaks skulle ha kapats.

Hur som, ja det är förvirrade och som jag skrev i en annan tråd så verkar det mer som att Trump egentligen inte bryr sig om Assange eller för den delen ens älskar Wikileaks så länge som de inte gör saker som han personligen tjänar på.

Vilket i sin tur faktiskt kan återspeglas mot Q, han bryr sig inte om Q så länge Q inte gör något som Trump inte kan tjäna på.

Skulle Q göra något som helt går emot Trumps vilja så skulle han nog göra samma sak där. (min personliga iakttagelse så inget är skrivet i sten)
Det ska bli spännande att se hur det utspelar sig. I stort sätt alla Q-följare är för Assange. Skulle Assange bli dömd i USA skulle det förmodligen splittra hela Q-rörelsen. Jag tror dock att han kommer användas mot demokraterna på något vis och bli hyllad som en hjälte.
Citera
2019-04-11, 21:53
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Att wikileaks uttalat sig negativt om Q är föga förvånande då de förmodligen som alla andra antog att Q var fake.
Wikileaks kontrolleras av CIA, vilket förklarar varför deras intresse bör vara att motarbeta Q.

Q #1595:
Citat:
You may have the site but we have the source.
You = CIA
Site = Wikileaks
We = White hats
Source = Assange

Citat:
Är okunskapen och hatet mot wikileaks bara ett skådespel för att skapa ett falskt narritiv för mainstream media?
Huvudsyftet är nog propaganda [till folket] för att bygga upp ett narrativ inför det som komma skall. Den del av informationen som riktar sig mot Fake News Media är inte för att bilda ett falskt narrativ, utan för att få dom att måla in sig i ett hörn (av lögner).
Citera
2019-04-11, 21:53
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Det ska bli spännande att se hur det utspelar sig. I stort sätt alla Q-följare är för Assange. Skulle Assange bli dömd i USA skulle det förmodligen splittra hela Q-rörelsen. Jag tror dock att han kommer användas mot demokraterna på något vis och bli hyllad som en hjälte.

Det visar sig, men skulle inte Assange bli benådad så tror jag att det är kört när det kommer till att hålla samman allt
Citera
2019-04-11, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Wikileaks kontrolleras av CIA, vilket förklarar varför deras intresse bör vara att motarbeta Q.

Q #1595:

You = CIA
Site = Wikileaks
We = White hats
Source = Assange

Huvudsyftet är nog propaganda [till folket] för att bygga upp ett narrativ inför det som komma skall. Den del av informationen som riktar sig mot Fake News Media är inte för att bilda ett falskt narrativ, utan för att få dom att måla in sig i ett hörn (av lögner).
Tack för upplysningen. Jag lade märke till Qs senaste drop från idag där han även där använde orden "we have the source" och jag tänkte faktiskt på Assange. Nu känns det bekräftat efter Q-dropen du hänvisade till.

Fake narritiven är effektiva. Det såg vi med hela Mueller utredningen. Och den tror jag även kommer fortsätta användas för att måla in de alltmer desperata demokraterna och mainstreammedia i ett ännu mindre hörn. Vi har inte sett slutet på det.
Citera
2019-04-11, 22:06
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:

Assange har öppet flörtat med Q under tiden han hade tillgång till internet(fire and furys ”q-kapitel” och schackmatchen), efter kommunikationen stryptes har Wikileaks varit i öppen opposition mot Q.

Q hade aldrig varit möjlig utan kontrakulturen på chansen men det hade framförallt inte gått utan Assanges Clinton- och DNCdump, detta är nog den största utmaningen hitintills.
Citera
2019-04-11, 22:08
Medlem
Är Trump för eller mot Julian Assange?
Är "Q" för eller mot Julian Assange?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in