Citat:
Ursprungligen postat av
Lydan
Du menar: Den kvinna som inte räknar med möjligheten att kunna bli våldtagen av varje invandrare är i bästa fall korkad och i värsta fall fullkomligt duperad av din grislobby. tror jag.
Du råkade skriva "man".
Och det har vi gjort. En överväldigande majoritet av kvinnor fortsätter ändå att rösta in våldtäktsmän. Vad ska vi göra? Det är dags för kvinnor att ta sitt ansvar.
Exakt, men det går inte att resonera med trollet. Över 3000 inlägg på knappt 5 månader är rätt imponerande ändå. Jösses jag säger då det...
Minns att förr när det
KANSKE togs upp ett våldtäktsfall på efterlyst så jävlar i mig brann det hos folket, det blev löpsedlar tills han blev fast. Och det gick ju då i det allra flesta fallen då, så var det en svensk.
Spola fram 20 år. En svensk som våldtar ingår numer i 0.1%aren, mer regel än undantag att det är en invandrare som står för våldtäkterna numer. Kraftigt överrepresenterade.
Själv gör jag knappt en fluga förnär, skulle aldrig lägga hand på en kvinna än mindre våldta. Men enligt trollet så är det trots allt det mitt fel, bara för att jag inte väljer att bli en manlig feminist. Njää du.