2019-04-11, 15:26
Medlem
longbow4ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndOfDay
Våldtog han en präst?
Ni ser, högre makter kommer alltid åt en,,:-)

Nej Hon är numera diakon. Före detta drev hon bland annat en HBTQ klubb.
Citera
2019-04-11, 15:27
Bannlyst
Senaste bilden på Assange där han gör tummen upp i handklovar. Han är klippt som skuren för rättspsykiatriskvård med särskilt utskrivningsprövning.

http://forumbilder.se/I52QR/559afa7b-04fd-4c39-9902-723660e82a50
Citera
2019-04-11, 15:27
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustinTrudeau
Amerikanska hornalister går fullständigt bananas nu. De inser att om Assange kan åtalas så är det inget mot vad Trump kan göra mot dem.

Exakt! Alla medier borde få +50 år för att ha publicerat det Assange publicerat... Det ska väl vara lika för alla?
Citera
2019-04-11, 15:28
Avslutad
Citat:
Kan du läsa eller?? " bra eller icke bra låter jag vara osagt."

Ja jag kan läsa. Men vad är då dåligt med att avslöja korruption och andra missförhållanden som makten inte vill ska vara allmängods? Att man själv hamnar i trubbel?
Citera
2019-04-11, 15:29
Medlem
Assange ser ju onekligen väldigt oklippt ut får man säga. Det verkar som att ambassaden dragit in på frisör/barberar-förmånerna sedan ett tag tillbaka.
Citera
2019-04-11, 15:30
Medlem
kungarolfs avatar
Fan vad gammal han såg ut att vara i klippet. Han såg lite ut som tomten, alternativt en uteliggare.Kommer han utlämnas? Ja. USA får alltid som de vill.
Citera
2019-04-11, 15:31
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Manning fick 35 år tror jag. Så det lär väl landa runt där för Assange. Om han inte dör av tortyren.

Släpptes 2017
Citera
2019-04-11, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungarolf
Fan vad gammal han såg ut att vara i klippet. Han såg lite ut som tomten, alternativt en uteliggare.Kommer han utlämnas? Ja. USA får alltid som de vill.
Speciellt om man befinner sig i UK.
Citera
2019-04-11, 15:32
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-Emerald
Assange ser ju onekligen väldigt oklippt ut får man säga. Det verkar som att ambassaden dragit in på frisör/barberar-förmånerna sedan ett tag tillbaka.

Det var nog planerat många månader tillbaka. Hur ska vi få Assange att framstå som en knäppis? Vi snor alla saxar/rakblad så han ser ut som en luffare! Det är ett karaktärsmord!
Senast redigerad av okok1 2019-04-11 kl. 15:35.
Citera
Bannlyst
Dom dödar inte om inte han är en svartskalle.
Utan dom kommer hålla honom levande och göra honom mental instabil tills hans sista andetag.

Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Manning fick 35 år tror jag. Så det lär väl landa runt där för Assange. Om han inte dör av tortyren.
Citera
Medlem
EndOfDays avatar
Vi kan avsluta diskussionen med att jag endast konstaterade att hur du än vrider och vänder på historien så kommer alltid statsmakten åt dig om det är för känsligt."bra som dåligt" skrev jag= ej ställningstagande.

Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Ja jag kan läsa. Men vad är då dåligt med att avslöja korruption och andra missförhållanden som makten inte vill ska vara allmängods? Att man själv hamnar i trubbel?
Citera
2019-04-11, 15:34
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avskildhet
Stor sannolikhet att han är knäpp efter alla år som han varit instängd inne på ambassaden.
Citat:
Han sökte sig dit själv eftersom han var rädd för resten av världen efter vad han gjort, hotet utanför var större så han satt och myste i 7 år i samma rum.
Kan inte ni två svara under det ni citerar som alla andra? Tack på förhand.

Minns jag rätt att både Sverige och UK försäkrade att han omöjligen skulle utelämnas till USA om han inställde sig, och att Assange betraktades som paranoid som inte litade på dem?

Nu verkar ju utelämning vara självklart, utan att några sakförhållanden ändrats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in