2019-04-11, 15:21
Bannlyst
Jepp, the tumps up Assange.

http://forumbilder.se/I52QR/559afa7b-04fd-4c39-9902-723660e82a50
Citera
2019-04-11, 15:22
Medlem
EndOfDays avatar
Våldtog han en präst?
Ni ser, högre makter kommer alltid åt en,,:-)
Citat:
Ursprungligen postat av longbow4y
Ardin erbjuder sig att ta hand om Assanges katt:
One more thing: I can rescue the cat.
https://twitter.com/therealardin/status/1116307288862666754
Citera
2019-04-11, 15:22
Medlem
okok1s avatar
Manning fick 35 år tror jag. Så det lär väl landa runt där för Assange. Om han inte dör av tortyren.
Citera
2019-04-11, 15:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EndOfDay
Hur som havens så kommer alltid statsmakten åt dig, bra eller icke bra låter jag vara osagt.
Om du jävlas med de dolda makter som finns bakom varje stat så har du nog det jobbit framöver.
Därför är Wikiliks en av de sämre affärsiderna jag sett på länge. Lite för stora krafter som du gärna vill svartmåla.

De kommer alltid åt dig på ett eller annat sätt.

Och du tycker det är bra att "dolda krafter" (läs de giriga psykopater med sjukligt kontrollbehov som styr över oss) ska få göra hur fan de än vill utan att ifrågasättas eller ertappas med brallorna nere?

Nä du. Mer visselblåsare åt folket. Helst bättre sådana än Assange dock. Det han "avslöjat" genom åren har ju liksom redan varit allmän kännedom på konspirationsforum i snart 20 års tid nu.
Senast redigerad av torstenferdinand 2019-04-11 kl. 15:25.
Citera
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avskildhet
Mycket troligt. Festen är planerat senare efter att stor saneringen har tagit vid.
Troligt, han såg ju faan äcklig ut.

Undrar hur arbetet gått med ha honom närvarande hela tiden, och hela tiden ha han i vägen.(även om det inte är bokstavligt)
Kommer ihåg när han spärra in sig där, och hur jag tänkte där kan han faan inte stanna.
Så blev det 7år, det är imponerande, känns nästan som att ta ett kort fängelsestraff för våldtäkter var en utmärkt idé mot denna och sitta "inlåst" där så länge.

En gång i tiden trodde jag på hans arbete, men tror berömmelse steg han över huvudet.
Och allt detta som kom sen var bara en konsekvens av detta.

Intressant att det är våldtäkten som kan rädda han ifrån USA.
Kanske man ska börja vända på den konspirationen nu då.
Citera
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnttiKlimax
Gripandet sker dagen efter att Assanges team avslöjat Ecuadors ambassad filmat Assange dygnet runt med ljud inklusive hans möten. Ambassadens spionage på Assange började efter att Ecuadors nya president Moreno tillträdde.

Haha, det verkar som att ordspråket "Bit inte den hand som föder dig" aldrig assimilerades av Assanges hjärna under hans uppväxt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Du anser alltså att det inte var bra att exponera USA och deras terrormetoder?

Du är en typisk USA och juderunkare.

Tror du är 100% rätt.
Citera
2019-04-11, 15:24
Medlem
EndOfDays avatar
Kan du läsa eller?? " bra eller icke bra låter jag vara osagt."

Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Och du tycker det är bra att "dolda krafter" (läs de giriga psykopater med sjukligt kontrollbehov som styr över oss) ska få göra hur fan de än vill utan att ifrågasättas eller ertappas med brallorna nere?

Nä du. Mer visselblåsare åt folket.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av in-i-din-mun
och vad pratar du för skit ? vilka liv har spillts pga JA?

ett bra sätt att inte spilla liv är ju annars att inte invadera andra länder..
Citera
Medlem
Är det någon på riktigt som tror att han våldtagit någon?
En klassiker som dessa typer drog till med och fabricera, lite mer originellt arbete CIA, tack.
Citera
Medlem
foool13s avatar
Citat:
Anna Ardin
‏@therealardin

I would be very surprised & sad if Julian is handed over to the US. For me this was never about anything else than his misconduct against me

Lätt att säga nu i efterhand när hon i stort sett förstört de som granskar makten i det demokratiska samhället.. good going.
Citera
2019-04-11, 15:25
Medlem
JustinTrudeaus avatar
Amerikanska hornalister går fullständigt bananas nu. De inser att om Assange kan åtalas så är det inget mot vad Trump kan göra mot dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in