Citat:
Ursprungligen postat av
Pajosv
Nu förstår jag absolut ingenting...
Markerar hundarna bilarna?
Har du kört någon som rökt på, eller vem är det som har rökt på?
skyller taxibolaget som äger bilen ifrån sig???
För att förklara det jag menar : Brottslingarna = springpojkarna som gör försäljningen av droger mm. mm.
Dessa brottslingar använder sig av gula taxibilar för att frakta. ... droger med.
Eftersom de då lånar en gul taxibil. ... kanske hyr. .. jag vet inte. .. (och utför sina ärenden).
Lämnar sedan tillbaka den gula taxibilen. .... till taxibolaget / ägaren av den gula taxibilen.
OM. ... Polisen genomgår en sådan använd gul taxibil (exempelvis med polishund) .. kanske Polisen upptäcker att någon varit i bilen med droger. .......... Då blir ju garanterat den som äger den gula taxibilen misstänkt. .... DÄR .. kommer den förklaringen med. ..... att ägaren till den gula taxibilen. ... säger / skyller i från sig. .....
Nee. .. har inte kört droger i denna gula taxibil. ... det måste vara någon. .... som åkt i denna gula taxibil. .. som har rökt på. ... eller snorat (kokain) ... innan "kunden" beställt denna gula taxibil för vart de nu vill åka. ..
Vad jag som skriver försöker säga är att. ... brottslingar använder de gula taxibilarna som täckmantel för grova brott.
Smällarna som hörts under flera tillfällen. ...har med droghandeln att göra. . . dessa brottslingar. .. misshandlar / och säkert grövre brott. .. också.
Dessa unga "män" som du också sett kliva ur en gul taxibil vid Sussis smörgåsbutik , brukar röra sig runt skolor.