Citat:
(Spekulation)
En sak som jag anar att UW och kanske även NW tyckte var riktigt besvärligt var nog att Lena ofta verkade passa på att fråga om tid för geocaching ,titt som tätt (blev hennes prio ett ); eftersom geocaching är en "direktsport" = att finna en gömma precis då den ges ut .Klurigt om ifall man är ensamstående och samtidigt har hand om barn samma vecka ,och barnen inte vill följa med ?
Detta kan ha gjort att de till slut tröttnade .... och blev redigt irriterade ...
Bara en tanke ?
En sak som jag anar att UW och kanske även NW tyckte var riktigt besvärligt var nog att Lena ofta verkade passa på att fråga om tid för geocaching ,titt som tätt (blev hennes prio ett ); eftersom geocaching är en "direktsport" = att finna en gömma precis då den ges ut .Klurigt om ifall man är ensamstående och samtidigt har hand om barn samma vecka ,och barnen inte vill följa med ?
Detta kan ha gjort att de till slut tröttnade .... och blev redigt irriterade ...
Bara en tanke ?
Ja, det är nog inte alls en tokig tanke av dig. Det kan inte
alltid ha varit så lätt för UW om han hade något inplanerat
på de veckor som barnen bodde hos LW. Och som han då
blev tvungen att avboka med kort varsel för att göra LW
till viljes.
Citat:
Jag tar det igen. LW hade inte förmågan att hantera ett nej. Det handlade inte om sex eller kärlek. Mina källor menar att det var just nej:et som kunde trigga henne. Gällande UW så kunde det handla om att hon med kort varsel ville att han skulle ha barnen fast det var hennes veckor. Att han var uppbokad med annat spelade ingen roll, hon ringde/smsade/mailade tills hon fick som hon ville eller att hon fick sista ordet. Vänner till LW har berättat (före den tragiska handlingen) att man försökt prata med henne om vissa saker och att deras upplevelse var att hon alltid ville ha sista ordet, även i skitsaker.
Men det jag egentligen besvarade var frågan om huruvida LW var besatt av SD. Det tror jag inte att hon var. Hon var besatt av att hon fick ett nej.
Men det jag egentligen besvarade var frågan om huruvida LW var besatt av SD. Det tror jag inte att hon var. Hon var besatt av att hon fick ett nej.