Citat:
Ursprungligen postat av
Flashig78
DET är ju lite märkligt. Kan det vara så att Hanna faktiskt även på jobbet höll på sin integritet. Hon pratade tydligen inte om sig själv så mycket. Hon höll låg profil. Medan O var mer extrovert, social och väldigt uppskattad på universitetet. Vilket det har skrivits en del om. Och just den biten tror jag stör folk. "Kom inte här och kom" ungefär. Trist mentalitet. Jantelagen som skolbok?
Klart det stör. Det är uppenbart.
Hon kan likaväl vara i betydligt sämre skick, därav väldigt lite info, chefen vill inte ens uttala sig. Pratar inte på jobbet om de sjuka barnen som uppenbart folk vet har det jobbigt med ME.
Citat:
Ursprungligen postat av
zilvereko
Du kan få välja själv. Det bjuder jag på, men det är inte alls säkert att jag håller med dig. Det beror på vad du skriver.
Du har stora kunskaper, men det är ytterst synd att du använder dem på ett sätt där du kallar folk idioter om man inte tycker som du. Du kan mycket bättre än så.
Jag anser att man är sväljer saker allt för lätt om man påstår att en person är trovärdig i sina tolkningar och samtidigt rinner det av som en gås -> där det är uppenbart wacko.