2019-04-09, 14:10
Medlem
Hm vem är Christian i Gränslandet eller råkade du bara att skriva fel namn?
Senast redigerad av Fotboll22 2019-04-09 kl. 14:13. Anledning: Svarade fel person
Citera
2019-04-09, 14:17
Medlem
Meeeeezt90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Hm vem är Christian i Gränslandet eller råkade du bara att skriva fel namn?
Nån råkade skriva fel namn, det var Sebastian som menades.
Citera
2019-04-09, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Ja,det kan ju vara ett alternativ att tänka på,absolut.

Hursom måste man(enligt mig)börja ha mer personer som gör bra tv.Smak och tycke är givetvis olika men tråkig tv är inget roligt att se på hur "fina" människor dem än är.
Nåväl.

Smaken är som baken. Jag vill ha "värdiga" Robinson deltagare, som är på många sätt bättre än folk i allmänhet, bättre på robinson livet än vad jag skulle vara. Eller att man åtminstone är underhållande för tittarna. Har inte många av dom som anmält sig tänkt tanken att man borde bjuda på sig något och inte bara önska sig en gratis semester? Har dom ingen självrespekt/självinsikt? Hur underhållande är det att titta på människor som saknar allt det som krävs för den här tävlingen?
Citera
2019-04-09, 14:29
Medlem
Citera
2019-04-09, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarSkolan

Info om Robinson som finns på cmore men ej sänts på TV ännu.

Citera
2019-04-09, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Smaken är som baken. Jag vill ha "värdiga" Robinson deltagare, som är på många sätt bättre än folk i allmänhet, bättre på robinson livet än vad jag skulle vara. Eller att man åtminstone är underhållande för tittarna. Har inte många av dom som anmält sig tänkt tanken att man borde bjuda på sig något och inte bara önska sig en gratis semester? Har dom ingen självrespekt/självinsikt? Hur underhållande är det att titta på människor som saknar allt det som krävs för den här tävlingen?

Fast det är ju produktionens uppgift att välja ut folk som dom har fått uppfattning om hur dom kommer agera på Robinson. För jag antar dom får in snuskigt många ansökningar, och vad är sannolikheten att så jävla många som det är nu som är mesar och gör dålig tv? För naturligtvis kan det bli så att någon gör en svinbra intervju och sen blir de fiasko när de väl gäller. Men som sagt nu är ju nästan alla ointressanta? Produktionen får stå sitt kast. Va tycker du om den analysen?
Citera
2019-04-09, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusg0d
Svar på din kommentar:

Fan Sebastian då. haha
Citera
2019-04-09, 19:37
Medlem
Kasuarens avatar
Tror ni att det står i kontraktet de skriver på innan att de måste hitta konflikter?

Vore ju fantastiskt festligt om alla kom överens med alla och slickade röv konstant. Sen utpressa produktionen på pengar för att inte göra tråkig tv.
Citera
2019-04-09, 19:44
Medlem
jag-har-oxo-en-kuks avatar
Stelkrampsspruta i rumpen på Sophie, undrar om hon landat på en rostig spik.
Citera
2019-04-09, 19:46
Medlem
S.O.Stolps avatar
Bill och Bull leder på fys-delen i tävlingen, men klarar dom pusslet?
Citera
2019-04-09, 19:50
Medlem
Wads avatar
Får jag se den där larviga ”segerdansen” en gång till sparkar jag sönder min tv.

Edit: Men herregud
Citera
2019-04-09, 19:54
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Bill och Bull leder på fys-delen i tävlingen, men klarar dom pusslet?
Piff och Puff 👌
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in