2019-03-15, 18:43
Medlem
undercoverninjas avatar
Det går att komponera en egen dödsannons här, misstänker att det är den här sidan den som har gjort den har använt.
https://www.begravningar.se/dodsannonser/skapa-en-dodsannons
2019-03-15, 18:49
Medlem
Ser ut som tessan brukar skriva. Men det går kanske fejka. känns bara inte som att gemene man i hennes krets är tillräckligt "smart" för det.
2019-03-15, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kobran21
Hennes kompis Elin landström hade skickat den till min morsa åh frågat om ja va död jo ja vet att den är fejk gjort men ändå de ha gått för långt nu ja ha fått åka in på psyk av detta för mår piss av allt hot å nu detta de kan inte va nån annan än t som gjort de

Tråkigt att höra att du har åkt in på psyk. Förstår att det tar på krafterna.
2019-03-15, 19:02
Medlem
Citat:
http://forumbilder.se/I4PEU/received-1044684389049159

Innan man skickar in en dödsannons så den går i tryck i tidningen, så kan man på nätet själv via t ex VK använda sig av en slags mall för att utforma en annons på egen hand om inte en begravningsfirma sköter det. Själva annonsen kostar sedan ett antal TUSENLAPPAR att skicka in till t ex VK för publicering och det kan inte göras anonymt, så risken att den där prototypen går i tryck är minimal, inte heller behöver du ta det som ett hot att du skulle ha dött för ca fyra år sen.

Förstår att du blir störd av detta tramsiga drama, men att psyket skulle kunna hjälpa dig med Tessans tramsande är ju osannolikt.
2019-03-15, 19:08
Medlem
GalenSkånings avatar
Alltså herre min skapare. Det finns absolut inga gränser om det är på riktigt.
2019-03-15, 19:10
Medlem
Citat:
Hennes kompis Elin landström hade skickat den till min morsa åh frågat om ja va död jo ja vet att den är fejk gjort men ändå de ha gått för långt nu ja ha fått åka in på psyk av detta för mår piss av allt hot å nu detta de kan inte va nån annan än t som gjort de

Men då får ni väl fråga Elin vart hon sett annonsen alternativt vem som skickade den till henne. Vid en googling går den inte att finna, så den här historien känns minst sagt lite tvivelaktig.
Personligen så tror jag faktiskt inte att det är T:s verk den här gången.
2019-03-15, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Alltså herre min skapare. Det finns absolut inga gränser om det är på riktigt.

Vad vi ser med skämskudden i högsta hugg är en utvecklingsstörd person som kaosar loss med Internets diverse möjligheter att fejka olika saker.
2019-03-15, 19:13
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Vad vi ser med skämskudden i högsta hugg är en utvecklingsstörd person som kaosar loss med Internets diverse möjligheter att fejka olika saker.

Yes... men det finns fan gränser och detta är ett så stort jävla övertramp! Sen vem som har gjort det gör det samma!
2019-03-15, 19:13
Medlem
hum.by.666s avatar
Tessan skapar dödsannonsen och skickar kopian till hennes kompis Elin som ringer Malins mamma...

Ja jäklar vilken donna!
Är det någon som tvivlar på att det blir ett tredje kapitel i denna tråd?
Senast redigerad av hum.by.666 2019-03-15 kl. 19:31.
2019-03-15, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tusen
Men då får ni väl fråga Elin vart hon sett annonsen alternativt vem som skickade den till henne. Vid en googling går den inte att finna, så den här historien känns minst sagt lite tvivelaktig.
Personligen så tror jag faktiskt inte att det är T:s verk den här gången.

Den är inte publicerad på lokaltidningens minnesannonser och VK skulle aldrig ta in en så krattig annons. De hade ju redigerat den om en så grav dyslektiker menat allvar och betalat för skiten.

Däremot så kan Terese ha kopierat prototypen, jagat upp t ex Susanne eller någon annan i gänget utvecklingsstörda som skickat den vidare till Kimpas mamma.
2019-03-15, 19:31
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Det går att komponera en egen dödsannons här, misstänker att det är den här sidan den som har gjort den har använt.
https://www.begravningar.se/dodsannonser/skapa-en-dodsannons
Roade mig:
http://forumbilder.se/I4PEV/fejkad-annons

Så lätt var det att göra det!
Senast redigerad av hum.by.666 2019-03-15 kl. 19:55. Anledning: Tillägg text
2019-03-15, 19:48
Medlem
Nej det där ser inte ut att vara Ts grej om jag ska vara ärlig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in