2019-04-08, 00:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Walla-walla-wincha
Ja en riktigt gnällig tant. Jag undrar hur hon har klarat sig i yrkeslivet. Lipat hos chefen som en bebis. Hon borde åkt hem. Liten och satt och är inte lämpad för tävling.
Det är nåt med henne som stör mig så ini h-e. Det kryper i kroppen när hon öppnar truten. Hon är en börda för lag Nord och tillför ingenting, men hon har ingen självinsikt om det. Det skulle inte förvåna mig om hon går runt och tycker att hon själv är topp 3 av alla deltagare.
Citera
2019-04-08, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Jag väljer se Gränslandet avsnitten först. Är så mycket bättre. Gillar till och med Adnilsson nu. Inte ens feministkärringen stör mig. Gränslandets deltagare känns mer som riktiga Robinsondeltagare än dom som nu är kvar i vad som ska föreställa Robinson. Ena laget är ett rent clownlag. Det andra på god väg bli ett.

Yes, hoppas Nick kammar hem Robinson.
Citera
2019-04-08, 00:46
Medlem
Zyxel04s avatar
Bryr mig inte så mycket kring att Sebastian åkte ut även om jag hellre sett att Matthias åkt ut, stör mig rejält på hans dialekt och han verkar ganska dryg av de jag sett.

Känner en stark sympati för Suzana faktiskt, visst hon har varit dålig på tävlingar men blir ändå ledsen när någon blir utfryst som hon blir. Ja, Sebastian säger väl saker som är sanna men bara för att något är sant så måste man inte säga det? Har tyvärr själv liknande erfarenheter och blir lätt att man tar den utsattas parti.

Får känslan av att Sebastian varit ganska naiv, han har typ bara pratat med Anna och dom två har hängt för sig själva. Sedan har han gått runt och sagt massa om Suzana och trott att ingen ska reagera. Tror han trodde att ingen skulle våga rösta ut honom eftersom att han är så vältränad och därmed inte insåg i vilket läge han satt sig i.

Ska väl bli intressant att se Gränslandet nu, vid första anblicken är ju känslan av att Jannicke kommer bli en stark outsider men hon och Sebbe klickade faktiskt i första avsnittet hehe.

Ska bli intressant att se hur många från gränslandet som avancerar in i "riktiga" Robinson. Hoppas personligen på Nick och Adnilsson.
Citera
2019-04-08, 00:50
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusg0d
Yes, hoppas Nick kammar hem Robinson.

Jag tycker det är så härligt och se att alla som kommer till Gränslandet trivs så bra med varandra. I Robinson har dom haft problem med dom andra. Dom har setts som elaka och vilja ställa till en massa bråk. Men så samlas dom elaka bråkmakarna i Gränslandet och det blir kanonfin stämning och gott snack.

Nick är helt klart favoriten för de yngre killarna i Gränslandet. "Kung Nick" som han kallas.
Citera
2019-04-08, 01:07
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04
Bryr mig inte så mycket kring att Sebastian åkte ut även om jag hellre sett att Matthias åkt ut, stör mig rejält på hans dialekt och han verkar ganska dryg av de jag sett.

Känner en stark sympati för Suzana faktiskt, visst hon har varit dålig på tävlingar men blir ändå ledsen när någon blir utfryst som hon blir. Ja, Sebastian säger väl saker som är sanna men bara för att något är sant så måste man inte säga det? Har tyvärr själv liknande erfarenheter och blir lätt att man tar den utsattas parti.

Får känslan av att Sebastian varit ganska naiv, han har typ bara pratat med Anna och dom två har hängt för sig själva. Sedan har han gått runt och sagt massa om Suzana och trott att ingen ska reagera. Tror han trodde att ingen skulle våga rösta ut honom eftersom att han är så vältränad och därmed inte insåg i vilket läge han satt sig i.

Ska väl bli intressant att se Gränslandet nu, vid första anblicken är ju känslan av att Jannicke kommer bli en stark outsider men hon och Sebbe klickade faktiskt i första avsnittet hehe.

Ska bli intressant att se hur många från gränslandet som avancerar in i "riktiga" Robinson. Hoppas personligen på Nick och Adnilsson.

Hon blir ju inte utfryst. Det var ju hela poängen både med immunitetstävlingen såväl som omröstningen i ö-rådet. Om någon blev utfryst så var det ju Sebbe. Först så siktar "alla" in sig på honom i kokosnötstävlingen och sedan får han en klar majoritet av rösterna i ö-rådet. Suzana hade genom sitt skitsnack om honom, kraftigt påverkad också av vad lag syd påstod att Sebbe sagt om henne, lyckats skapa en offerkofta att ta på sig.

Jag trodde aldrig att "indianen & kopojkens" stunt skulle lyckas. Men Suzana var helt klar påverkad av vad de sagt om henne och spydde detta vidare både innan, under och efter ö-rådet. Visst hade Sebbe uttryckt hur dålig hon var på tävlingarna. Men detta hade hon åsamkat sig själv genom att initialt berättat för alla som ville höra, hur bra hon var på tävlingar, inte minst tävlingar som innehöll balansmoment.
Citera
2019-04-08, 01:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Hon blir ju inte utfryst. Det var ju hela poängen både med immunitetstävlingen såväl som omröstningen i ö-rådet. Om någon blev utfryst så var det ju Sebbe. Först så siktar "alla" in sig på honom i kokosnötstävlingen och sedan får han en klar majoritet av rösterna i ö-rådet. Suzana hade genom sitt skitsnack om honom, kraftigt påverkad också av vad lag syd påstod att Sebbe sagt om henne, lyckats skapa en offerkofta att ta på sig.

Jag trodde aldrig att "indianen & kopojkens" stunt skulle lyckas. Men Suzana var helt klar påverkad av vad de sagt om henne och spydde detta vidare både innan, under och efter ö-rådet. Visst hade Sebbe uttryckt hur dålig hon var på tävlingarna. Men detta hade hon åsamkat sig själv genom att initialt berättat för alla som ville höra, hur bra hon var på tävlingar, inte minst tävlingar som innehöll balansmoment.
Sinnebilden av en människa som inte har någon självkännedom och självinsikt. Alla har vi minst en sån på jobbet : "Jag är jättebra på det här bla bla bla" - för att sedan köra fast/fejla stenhårt och så får någon annan jobba dubbelt för att sopa upp efter denne och lösa problemen denne skapat. Nej tack! Kärringen borde åka hem. Klas steg i mina ögon när han röstade på henne i örådet.
Citera
2019-04-08, 04:30
Medlem
MissPerky.s avatar
Sebastian och Klas, sicka hunkar!
f.ö flera fina pinglor också! Speciellt Anna och Åsa.
Senast redigerad av MissPerky. 2019-04-08 kl. 05:14.
Citera
2019-04-08, 04:47
Medlem
rikastistorstans avatar
Fan vad trött man blir på produktionen! Allting är så jävla styrt. Världens mest orättvisa immunitetstävling. Den tävlingen hade man kunnat ha lag mot lag men som immunitet där alla kan gå på en person vilket skämt.
Sen dessa guldmynt och skit som kastas ut slumpmässigt då och då och så klart alltid tillfaller den personen som behöver den. Jag förstår att man vill hålla spänning vid örådet i liv men det finns så många andra mer rättvisa och mindre produktionsstyrda sätt man kan göra det på.
Man kan till exempel göra om immunitetstävlingen till att istället låta dom två bottenplacerade mötas i örådet. På så sätt får man bra tv också då personer som hatar varandra i samma lag tvingas stanna med varandra flera veckor istället för att en röstas ut. Dessutom kan två vänner och paktare komma sist och näst sist och då försvinner en. Man kan också ha det som vanligt fast att vinnaren får en extra röst eller att bottenplacerade blir av med rösträtt etc. Att vissa veckor bara ge bort några guldmynt och styra produktionen så extremt mycket är i alla fall sjukt tråkigt. Som det är nu så skulle ju fyran kunna bestämma innan säsongen vem dom vill skall vinna och sedan bara anpassa tävlingar och fuska med mynten så blir det så.
Citera
2019-04-08, 05:32
Medlem
MrsVanity1s avatar
Fy faaan den där Suzanna...grow a brain!
Citera
2019-04-08, 06:38
Medlem
Dessa brev är så dåligt hittade..

Någon som casual walking I skogen sen sitter det ett brev på en ekorre..

Vad tror ni händer med brev? Säger produktion till?
Citera
2019-04-08, 07:48
Avslutad
Iakttagelse: när lagen formades efter simtävlingen i början slogs bägge lagen om att få de starkaste spelarna. Nu röstar bägge lagen ut sina starkaste spelare först.
Suzana var den sista att väljas till lag Nord. Det borde säga dem nåt.
Senast redigerad av Zurfarn08 2019-04-08 kl. 07:53.
Citera
2019-04-08, 09:08
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av threefifty
Dessa brev är så dåligt hittade..

Någon som casual walking I skogen sen sitter det ett brev på en ekorre..

Vad tror ni händer med brev? Säger produktion till?

Faktiskt en av dom saker jag stört mig mest på genom alla år, helt plötsligt hittar nån ett brev och säger varje gång "vad är det ett brev" så genomskinligt, bättre dom haft nån form av brevlåda dom få gå och kolla ibland
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in