2019-04-07, 06:54
Medlem
Jofs avatar
Användningen av kokosolja bygger i alla fall på beprövad erfarenhet.
"Kokosfett är en viktig del av ayurvedisk medicin, en alternativ medicinsk praxis som sägs vara 5000 år gammal"
Citera
2019-04-07, 17:40
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Användningen av kokosolja bygger i alla fall på beprövad erfarenhet.
"Kokosfett är en viktig del av ayurvedisk medicin, en alternativ medicinsk praxis som sägs vara 5000 år gammal"

Nu jävlar i min låda! Smorde in herpesutslag i morse med denna kokosolja och ta mig fan. Det (typ 2 f.ö.) har lagt sig!
Ska testa mer, vid TILLFÄLLE.

För att riktigt surfa på denna våg långt bort från skolmedicinen så har jag också beställt OREGANOOLJA. Som ska blandas med kokosolja för ännu bättre effekt. Fan tro´t. Också en tusenårig tradition bakom sig.
Citera
2019-04-07, 17:41
Medlem
Citat:
Nu jävlar i min låda! Smorde in herpesutslag i morse med denna kokosolja och ta mig fan. Det (typ 2 f.ö.) har lagt sig!
Ska testa mer, vid TILLFÄLLE.

För att riktigt surfa på denna våg långt bort från skolmedicinen så har jag också beställt OREGANOOLJA. Som ska blandas med kokosolja för ännu bättre effekt. Fan tro´t. Också en tusenårig tradition bakom sig.
kan man använda kokosolja på hsv2 eller bara typ1
Citera
2019-04-07, 19:37
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mnish
kan man använda kokosolja på hsv2 eller bara typ1

Fråga inte mig - jag har bara dagens erfarenhet att gå på. Återkommer när jag vet mer. Men jag har typ 2 som jag skrev.
Citera
2019-04-07, 22:03
Medlem
Citat:
Fråga inte mig - jag har bara dagens erfarenhet att gå på. Återkommer när jag vet mer. Men jag har typ 2 som jag skrev.
har också typ 2....
Citera
2019-04-07, 23:53
Medlem
Jofs avatar
Citat:
har också typ 2....
Grattis Och som jag skrev. Den jäkla kokosoljan, inköpt på Coop för några kronor har hitintills verkat som om den verkat... Mot alla odds. Det vore underbart att slippa det där djävla råttgiftet aciclovir. Och få något rent fint hygieniskt som inte tär på kroppen.
Citera
2019-04-10, 01:07
Medlem
Stig-Helmer66s avatar
Hej, jag är en 15 årig pojk. Är lite skraj att jag fått herpes efter jag kysst en tjej för någon helg sedan. Det gör typ ont i läppen. Har blivet skraj för herpes sedan en kompis trott att hon har herpes
Citera
2019-04-10, 08:31
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Helmer66
Hej, jag är en 15 årig pojk. Är lite skraj att jag fått herpes efter jag kysst en tjej för någon helg sedan. Det gör typ ont i läppen. Har blivet skraj för herpes sedan en kompis trott att hon har herpes

Det är en kalkylerad risk med relationer som "innebär utbyte av kroppsvätskor"
Så gott som alla har eller får herpes. Man tippar 70%. Jag tror det är fler.
Gå i kloster eller ta det - m a o.

Könsherpes inte så vanligt 30%, kanske. Det har du inte, efter att du kysst en tjej.
Citera
2019-04-10, 13:06
Medlem
Citat:
Grattis Och som jag skrev. Den jäkla kokosoljan, inköpt på Coop för några kronor har hitintills verkat som om den verkat... Mot alla odds. Det vore underbart att slippa det där djävla råttgiftet aciclovir. Och få något rent fint hygieniskt som inte tär på kroppen.
hört att chaga te kan hjälpa lite grann, va troru?
Citera
2019-04-10, 13:13
Medlem
Jofs avatar
Citat:
hört att chaga te kan hjälpa lite grann, va troru?
Ingen aning .
Citera
2019-04-10, 13:17
Medlem
Kan vara värt att kolla upp ett ökat vitaminintag. Vitamin A, C, D & B12 anses minska dessa utslag:

https://www.quora.com/What-is-the-relation-between-vitamins-and-herpes
Citera
2019-04-10, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Kan vara värt att kolla upp ett ökat vitaminintag. Vitamin A, C, D & B12 anses minska dessa utslag:

https://www.quora.com/What-is-the-relation-between-vitamins-and-herpes
tar alla dom plus lysin, förutom Avitamin. får fortfarande.

stress har störst påverkan har ja kommit fram till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in