2019-04-04, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Vansinnigt att det blir ett drev pga nåt så banalt. Ingen hade märkt ett skit om det inte kommunicerats på officiella hemsidan.

Folk är på riktigt dumma i huvudet.

Det var väl snarare formuleringen folk reagerade på? Lite skillnad på "loger mitt i klacken" och "befintliga loger bakom klacken" kan jag tycka.
Citera
2019-04-04, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RunkarMedVargar
Exakt. Dessutom är det ju en bra idé, Bajen skulle troligtvis vara först i världen med detta nyskapande koncept, inte mig emot. Nån som vet hur många loger det handlar om? Med 4 pers i varje hade man ju kunnat öka på publiksiffran ytterligare något jämfört med när de stått tomma som nu!

Bajen var först i världen med att vara först i världen med någonting.
Citera
2019-04-05, 17:52
Medlem
Faktiskt trist att Bajen inte har större arena vid premiärer, derbyn och en del andra matcher.
Citera
2019-04-05, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldisch
Faktiskt trist att Bajen inte har större arena vid premiärer, derbyn och en del andra matcher.

Har redan vuxit ur Nya Söderstadion, dags att börja planera en nyare arena, så slipper man grindif också.
Citera
2019-04-05, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WonDash
Bajen var först i världen med att vara först i världen med någonting.

100% korrekt! Man borde skriva en ny guiness world record bok med enbart Bajen rekord! Hade troligtvis blivit flera tusen sidor lång!!!11
Citera
2019-04-06, 02:49
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Malmös vakter var lite noggrannare än hemma på Hisingen. Dock hittade dom inte min fickplunta bakom pungen.
Samma för mig på Elfsborg borta. Hade 16 bengaler i stjärten men visiteringen var om möjligt ännu slappare.
Citera
2019-04-06, 12:37
Medlem
Citat:
Har redan vuxit ur Nya Söderstadion, dags att börja planera en nyare arena, så slipper man grindif också.

Ska ni sälja Tele2 då, eftersom ni äger arenan, och bygga en större stadion precis mellan Stockholm och Leksand?
Citera
2019-04-06, 16:38
Medlem
Det är värdelöst att mff ska få lördagsmatcher borta. Uppskattar man det inte kan man lika gärna få spela måndagar borta.
Citera
2019-04-07, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baphometboy
Ska ni sälja Tele2 då, eftersom ni äger arenan, och bygga en större stadion precis mellan Stockholm och Leksand?

Ja alltså vill ni köpa så blir priset HÖGT, men det fixar väl HM-Persson. Pappa betalar?
Citera
2019-04-07, 01:14
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ja alltså vill ni köpa så blir priset HÖGT, men det fixar väl HM-Persson. Pappa betalar?

Kan tycka det är bättre med en svensk sugar dad än amerikansk jippo ägare som ni har.

Men det är jag.
Citera
2019-04-07, 09:52
Medlem
Citat:

Och du fattade såklart inte ironin i påståendet att vraken äger Tele2...;0)
Citera
2019-04-07, 12:33
Medlem
Needs.more.brandys avatar
BK Häcken - Helsingborgs IF
https://ibb.co/XsBcKTs
https://ibb.co/PFyhpkS
https://ibb.co/X71wp15
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto