Citat:
Ursprungligen postat av
Diarree
Sebastian... Vad är det för en oskön människa? Är han, som man säger i folkmun, psykopat? Skrattade gott när han sa att Suzanne inte tillförde något tio gruppen. Hon var ingen ljuspunkt. Sebastian är ju som ett svart hål i jämförelse.
Gillar inte heller honom. I början verkade han sjysst men han har sjunkit som en sten i mina ögon.
Kollar just nu på avsnitt 6 som visades första söndagen, då jag missade det. Carl Henrik eller vad han heter, så patetisk otrevlig människa. Kom fram till killtrion och ville vara med på en pakt. Hotade dem att inte rösta ut Anna. Så jäkla kul när killarna bara drog ifrån honom när han ville pakta. Hävdade efter det att killarna är korkade och inte tänker taktiskt. Medans han själv saboterade tävlingar så de skulle hamna i öråd efter öråd. Väldigt okorkat det där. haha
I det här avsnittet hade Suzana också en bra poäng när det pratades om hur de skulle tillaga fisken.
Jag har en känsla av att produktionen hade två ammuniteter i det örådet för att de ville att Carl henrik skulle få en så han skulle stanna kvar och bråka.
Edit: Carl Stefan hette han visst den megaskiten.