2019-03-24, 07:20
Avslutad
God morgon! Jag är morgon trött och nyvaken. Jag orkar inte arbeta här på FB. Iaf vill jag veta om IV mixen svenska ikto 2mg och till fixad en klar 30 mg rita skulle kunna få mig att fungera i dag när jag ska "jobba " Jag är van vid bnzo på papper i strax 2/1 halvt år.....strax 3 år. Fått alla typer av cs mot adhd i si så där 11-13år.Dem senaste 11 åren har jag stått på rätt så stora mängder metyl fenidat... shit sry,jag vill bara ha ett snabbt svar. Mvh ritafin
Citera
2019-03-26, 19:28
Medlem
Tjena! Har tagit ikto nu i två dagar, och undrar när det är safe att ta lite sub?
Visste inte vilken tråd jag skulle lägga den i, så sorry för off topic

Mvh
Citera
2019-03-29, 17:24
Medlem
Har inget för mig denna helgen och tänkte därför ta mig ett rus. Tänkte imorgon gå till bolaget och handla för första gången på över ett år. Hemma har jag sedan nitrazepam och oxascand.

Sist jag gav mig på detta slutade det med att det blev för mycket och jag hamnade på intensiven. Behöver därför hjälp att i förväg bestämma en lämplig dos.

Min bensotolerans är väl sådär. Tar 10-20mg oxascand/dag och 5mg nitrazepam/dag. Alkohol har jag inte druckit på över året.

Så vad tror ni? Hur mycket benso/alkohol blir bra för ett nice rus? Ska inte vara ute och ränna utan bara sitta framför tv:n och må gött.
Citera
2019-04-02, 14:57
Medlem
Hej!

Går det bra att blanda ca 1-2 mg Subutex plus 200 mg tramadol och eventuellt 0.5-2 mg ikto?
Har tolerans på alla dessa preparat och har även blandat 600 mg tram med 4 mg ikto utan problem .

Vet att det finns risker med kombination men undrar om någon vet hur stor risken för andingsdepp är?
Mvh
Citera
2019-04-05, 20:10
Medlem
Olanzapin (Zyprexa) daglig dos 15mg plus Tramadol. Är det en safe kombo?
Citera
2019-04-05, 22:56
Medlem
Emlows avatar
Hittade äntligen rätt tråd, ursäkta moderatorer..

På 6 mg klonazepam (iktorivil), är det safe att ta antingen 1 ksalol, 150 mg tramadol eller 10 mg diazepam (Valle)

Tack
Citera
2019-04-06, 19:20
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emlow
Hittade äntligen rätt tråd, ursäkta moderatorer..

På 6 mg klonazepam (iktorivil), är det safe att ta antingen 1 ksalol, 150 mg tramadol eller 10 mg diazepam (Valle)

Tack
Det är inga monsterdoser (FÖR MIG)
Fyll på långsamt med benso och tramadolen.
Citera
2019-04-10, 17:14
Medlem
kalleskalasknarks avatar
Hejsan alla livsnjutare!

Jag har en fråga. Sen igår vid 15 tiden har jag käkat ca 15-17mg Alprazolam helt utan tolerans, är ganska skev nu.

Nu till frågan, när vågar man mysa till det med Oxy utan risken att sluta andas? Får en 80mg Oxycontin imorgon som jag är väldigt sugen på, bör jag vänta 2 dagar? eller räcker det med att inte käka fler Xanor idag?

Visste inte riktigt vilken tråd jag skulle vända mig till då jag ej fann någon vettig info. Mod får gärna flytta tråden dit den passar.

Tack och hej!
Citera
2019-04-10, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleskalasknark
Hejsan alla livsnjutare!

Jag har en fråga. Sen igår vid 15 tiden har jag käkat ca 15-17mg Alprazolam helt utan tolerans, är ganska skev nu.

Nu till frågan, när vågar man mysa till det med Oxy utan risken att sluta andas? Får en 80mg Oxycontin imorgon som jag är väldigt sugen på, bör jag vänta 2 dagar? eller räcker det med att inte käka fler Xanor idag?

Visste inte riktigt vilken tråd jag skulle vända mig till då jag ej fann någon vettig info. Mod får gärna flytta tråden dit den passar.

Tack och hej!
Halveringstiden är 6-12 timmar på Alpazolam så du har nog en del kvar imorgon.
Oxy och Alpra är en helt galen skön kombo men jag avråder dig att vänta 2 dagar, finns ju risker.
Citera
2019-04-10, 23:10
Medlem
kalleskalasknarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Westdess
Halveringstiden är 6-12 timmar på Alpazolam så du har nog en del kvar imorgon.
Oxy och Alpra är en helt galen skön kombo men jag avråder dig att vänta 2 dagar, finns ju risker.
Sådärja, spillde ut ett glas (jävla flödder ) som jag var tvungen att ta hand om....

Nu har jag totalt intagit 24mg. 2 dagar väl vara chill? Tar verkligen inga monster-doser Oxy heller, 15-20mg + lite röka räcker gott och väl för mig för att ha en mycket mysig kväll
Citera
2019-04-11, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleskalasknark
Sådärja, spillde ut ett glas (jävla flödder ) som jag var tvungen att ta hand om....

Nu har jag totalt intagit 24mg. 2 dagar väl vara chill? Tar verkligen inga monster-doser Oxy heller, 15-20mg + lite röka räcker gott och väl för mig för att ha en mycket mysig kväll
Hur och varför tar du såna moster doser?
Utan tollerans räcker 2-3 mg för en riktigt skön kväll.
Är dom äkta? Tycker att du borde ha somnat vi dom doserna.
Citera
2019-04-11, 13:25
Medlem
kalleskalasknarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Westdess
Hur och varför tar du såna moster doser?
Utan tollerans räcker 2-3 mg för en riktigt skön kväll.
Är dom äkta? Tycker att du borde ha somnat vi dom doserna.

Varför: har nyligen klivit av skiten, ca 1 månad sedan, och blev sugen på att flöddra gärnet
Hur: Stoppade dom i munnen och svalde

Väger ganska mycket och är lång, så krävs en del när jag ger mig på bens.
Och ja, klart dom är äkta, har smaskat en del flödder i mina dagar och Alprasmaken går ju inte att missta direkt..

EDIT: Fortfarande bensad som fan haha
Senast redigerad av kalleskalasknark 2019-04-11 kl. 14:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in