Citat:
I den riktiga världen finns det kvinnor som jobbar och tjänar sina egna pengar. Kanske inte om du importerar från Thailand...
För mig är mina barn meningen med livet. Det betyder inte att jag saknar andra glädjeämnen men i grund och botten handlar mitt liv om barnen. Och vet du? Det är underbart!
Vad skulle vara mer meningsfullt än barn? Egen njutning? Gud så tomt.
För mig är mina barn meningen med livet. Det betyder inte att jag saknar andra glädjeämnen men i grund och botten handlar mitt liv om barnen. Och vet du? Det är underbart!
Vad skulle vara mer meningsfullt än barn? Egen njutning? Gud så tomt.
Provider handlar inte bara om pengar, utan om hjälp med brn och hushåll i allmänhet. En kvinna som ser bra ut och tjänar bra med pengar nöjer sig dock inte med en betahane, utan vill ha en snyggare man med högre status. Och ett sånt förhållande funkar antagligen ganska bra eftersom båda då är attraherade av varandra. I majoriteten hushåll är det dock så att kvinnan är missnöjd med sin beta-provider man och han i sin tur(om han inte är i total förnekelse) är missnöjd med att frun är missnöjd med honom.
Om du på riktigt anser att barn är meningen med livet är du något av ett unikum bland män. Riktiga män vill inte ha barn, de vill vara barn.
Själslig upplysning är meningsfullt och hela poängen med mannens existens. Så att man kan hoppa ur reinkarnationscykeln och meningslösa inkarnationer på jorden - som är ett skikt i helvetets dimensioner.
Än så länge är du nöjd med jordelivet, men det kommer du inte vara i längden.
Dom flesta "män" i gift vid första ögonkastet verkar vara av samma virke som du, skillnaden är bara att de inte kommer ha turen att hitta en kvinna som är tillräckligt attraherade av dom för att bygga ett lyckligt äktenskap med. Nu vet jag dock inte om det finns attraktion i ditt äktenskap eller om du bara är en beta-provider i grav förnekelse...
Niklas är väl undantaget då, han har haft tur att matchats med en gammaldags, asiattjej som hade varit attraherad av nästan vilken vit man somhelst.