Citat:
Det är inget fel på Trump. Att folk ljuger för att få status eller känna sig unik är inget nytt.
I USA så är det populärt bland meningsmotståndare att sjukförklara sina motståndare. Det är därför varje politiker går igenom en undersökning om deras hälsa.
Jag tycker det är sjukt att Trump's meningsmotståndare verkar ha sluta bry sig i Republikaneras politik, och istället lägga 105% fokus på Trump's personlighet. Vad är det ni försöker vinna? Att ni jämför er med Trump kommer inte förändra något.
Det viktigaste med Trump är att hålla alla svartskallar borta. Sedan skiter jag i om Trump ljuger att hans pappa kommer från Tyskland, när hans farfar gjorde det.
Hellre en mytoman och okunnig ledare på makten som gör bra saker, än en politisk korrekt falsk räv som försöker lura en, på makten.
I USA så är det populärt bland meningsmotståndare att sjukförklara sina motståndare. Det är därför varje politiker går igenom en undersökning om deras hälsa.
Jag tycker det är sjukt att Trump's meningsmotståndare verkar ha sluta bry sig i Republikaneras politik, och istället lägga 105% fokus på Trump's personlighet. Vad är det ni försöker vinna? Att ni jämför er med Trump kommer inte förändra något.
Det viktigaste med Trump är att hålla alla svartskallar borta. Sedan skiter jag i om Trump ljuger att hans pappa kommer från Tyskland, när hans farfar gjorde det.
Hellre en mytoman och okunnig ledare på makten som gör bra saker, än en politisk korrekt falsk räv som försöker lura en, på makten.
Jag förstår dig helt och hållet. Förstår du att jag för en annan sorts diskussion specifikt i en tråd där man diskuterar Trumps psykiska välbefinnande? Jag vet att politiker ljuger, det jag försöker förstå angående Trump är varför han ljuger om triviala saker hela tiden och om det finns något bakom det mer än att "folk ljuger"
Sen tror jag att du överskattar din och min roll i amerikansk politik, jag försöker inte "vinna" något, varken du eller jag har något som helst inflytande när det gäller Demokrater vs Republikaner, jag tror att du kanske levt in dig lite för mycket i det hela? (såvida du inte bor i USA så klart)
Och detta
"Hellre en mytoman och okunnig ledare på makten som gör bra saker,"
är också något jag förstår helt och hållet, jag håller inte riktigt med men jag förstår dig utan tvekan. Det jag inte förstår är varför andra Trumpsupportrar låtsas som att han inte är en okunnig mytoman
Men ni verkar ha lite svårt att bestämma er; skämtar han bara eller får man cancer av "ljud"?