Citat:
Ursprungligen postat av
Darmann
Du ska absolut inte ta GBL korkvis. Det kan vara det sista du gör. Köp en pipett eller spruta med ml-mått. Normaldos är 1,5ml-2ml. Börja med 0,5 för i säkerhetsskull. Du vill absolut inte riskera någonting med GBL. Har du benzo eller annan GABA-drog i systemet dör du lätt som fan ska du veta.
Blanda med någon annan vätska också, för det är frätande. Har du inte läst på innan?
Asså, nu får du luygna ner dig, "ar du benzo eller annan GABA-drog i systemet dör du lätt som fan ska du veta."
Det där är djävulskt individuellt, om personen i fråga äter den mängden benzo varje dag och har gjort i 2-10 år eller mer så spelar det absolut ingen roll övh när man tar GHB, detsamma gäller för opiater som ni skriver.
"Att det är livsfarligt att blanda med opiater och benzo"
Ja det är livsfarligt om kroppen inte är van vid det, jag själv har gått på Laro i 5år, har stått på både Metadon 100mg im dagen i 2 år, och resterande år 16-24mg subuxone, samt näst intill alltid haft ett benzo beroende.
Varje gång jag har intagit GHB, och det har varit bra jävla GHB har jag haft antingen 100mg metadon i kroppen eller 16-24mg subuxone. Detta gör ingen skillnad övh då min kropp är så van vid detta att jag inte känner av att jag har det i kroppen ens. Detsamma gäller med benso.
Jag sitter här och har druckit en kork GHB och mår hur bra som helst, tidigare idag har jag tagit 16mg subutex + 4mg Xanax och 20mg valium....
Så snälla, det beror helt enkelt på hur van kroppen är vid dessa droger.
Brukar man bara ta opiater eller benzo ibland, ska man givetvis inte blanda det med GHB, helt onödigt och risken för dödlighet ökar.
Men säg för fan inte att man dör lätt som fan bara för man har det i kroppen. Det är SJUKLIGT RELATIVT. Beroende på hur van kroppen är vid benzo och opiater.
Just my 2 cents, fan som jag brusade upp mig. Men nu vet ni andra som tex går i program att ni inte behöver hoppa över er medicinering en dag eller inte. Samt ni som käkar benzo varje dag och har gjort det i ett par år, ni behöver inte heller oroa er ETT DUGG.
Mvh Brutalius