2016-11-28, 21:04
Medlem
visdomst4nds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Det är nog ingen fara att skippa sömnen inatt också om du har ätit riktigt men rekommenderar ändå att du ska gå o lägga dig inatt,det är trots allt måndag och helgen är slut.
Ruset varar 1.5 - 2.5 timmar

Källa

Tack, inte druckit mkt en o en halv kork kanske men tror det är mindre än så.
Ej ätit sen igår så skitsamma. Detta får väl bli ett experiment jag i framtiden kommer lära mig av

Ps. Det är fredag för mig varje dag.
Citera
2016-11-29, 02:04
Medlem
visdomst4nds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av visdomst4nd
Tack, inte druckit mkt en o en halv kork kanske men tror det är mindre än så.
Ej ätit sen igår så skitsamma. Detta får väl bli ett experiment jag i framtiden kommer lära mig av

Ps. Det är fredag för mig varje dag.

Lever och mår bra iaf. Tog en liten drink ghb för en två timmar sen och det har inte påverkat mig negativt what so ever.

Är nybörjare på gobbe ifall ni inte redan listat ut det.
Citera
2016-12-03, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av visdomst4nd
Lever och mår bra iaf. Tog en liten drink ghb för en två timmar sen och det har inte påverkat mig negativt what so ever.

Är nybörjare på gobbe ifall ni inte redan listat ut det.

ghb blir man rätt fort beroende av om man tar det flera dagar i rad så du är medveten om det om du inte använt ghb mycket. Man får ett stort återdoseringsbehov och rustiden är som du märkt kort
Citera
2017-09-05, 14:39
Medlem
vargstars avatar
Om man köper 1dl (100ml) GHB, vad ska man då motsvara till GBL? 5ml är ju standard-dos vid GHB oftast, och runt 2ml på GBL, då ska man ta samma pris för 35ml GBL?
Citera
2017-09-06, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vargstar
Om man köper 1dl (100ml) GHB, vad ska man då motsvara till GBL? 5ml är ju standard-dos vid GHB oftast, och runt 2ml på GBL, då ska man ta samma pris för 35ml GBL?
GBL är billigare även fast det är ca dubbelt så dospotent. Sen om 5ml är en standard dos gobbe får du dålig gobbe.

EDIT: Du är i fel tråd dessutom.
Citera
2018-02-21, 03:48
Medlem
roligpojkejapps avatar
Har inte rört ghb på 2 år, Köpte mig en 10 ml flaska av någon som skulle heta fantasy ghb... Har delat upp 10 ml på att först ta 5 ml i 2 olika korkar vid 22:00 tiden, sen varit tvungen att gå ut.. Inte känt något alls.

Sen på kvällen nu drack jag precis kanske 6ml.. Kännner fortfarande ingenting, har det varit Piss dåligt ghb eller kan saker som att jag tex har 40 mg metadon om dagen samt ätit några benzo idag påverka att jag inte får ett rus? Borde ju boosta tkr man.
Citera
2018-02-23, 16:30
Medlem
MrKingmeistahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roligpojkejapp
Har inte rört ghb på 2 år, Köpte mig en 10 ml flaska av någon som skulle heta fantasy ghb... Har delat upp 10 ml på att först ta 5 ml i 2 olika korkar vid 22:00 tiden, sen varit tvungen att gå ut.. Inte känt något alls.

Sen på kvällen nu drack jag precis kanske 6ml.. Kännner fortfarande ingenting, har det varit Piss dåligt ghb eller kan saker som att jag tex har 40 mg metadon om dagen samt ätit några benzo idag påverka att jag inte får ett rus? Borde ju boosta tkr man.
Du blev helt enkelt blåst, bara att acceptera, gå vidare och vara glad åt att någon sitter och skrattar med dina surt förvärvade pengar med en drink i handen utomlands.
Citera
2018-02-24, 21:08
Medlem
roligpojkejapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrKingmeistah
Du blev helt enkelt blåst, bara att acceptera, gå vidare och vara glad åt att någon sitter och skrattar med dina surt förvärvade pengar med en drink i handen utomlands.

haha, beställde det dock från en sida där snubben hävdar att det är äkta grejer, sämst snubbe
Citera
2018-07-18, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrKingmeistah

Citat:
haha, beställde det dock från en sida där snubben hävdar att det är äkta grejer, sämst snubbe

Också testat den och visserligen har jag bara kört 2 ggr men enl vad jag läst om effekterna så gör den sitt.

En fråga dock, första gången jag testa blev jag riktigt skön på 2-2.5 g men två dagar senare kände jag på sin höjd halva effekten på samma dos.

1. Tänker hålla mig till en gång i veckan i fortsättningen max men är det vanligt att toleransen kommer så snabbt och hårt?

2. Faktiskt det äckligaste jag nånsin smakat helt ärligt. Brukar därför blanda ut det med 2-3 dl saft och ta det i omgångar men det kanske är fel, hur gör ni tar hela skiten på en gång eller? Några tips...?
Citera
2018-08-21, 15:12
Medlem
elgecys avatar
Citat:

Finns det sidor där säljare påstår det vara motsatsen, fejk?
Citera
2019-04-03, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darmann
Du ska absolut inte ta GBL korkvis. Det kan vara det sista du gör. Köp en pipett eller spruta med ml-mått. Normaldos är 1,5ml-2ml. Börja med 0,5 för i säkerhetsskull. Du vill absolut inte riskera någonting med GBL. Har du benzo eller annan GABA-drog i systemet dör du lätt som fan ska du veta.

Blanda med någon annan vätska också, för det är frätande. Har du inte läst på innan?

Asså, nu får du luygna ner dig, "ar du benzo eller annan GABA-drog i systemet dör du lätt som fan ska du veta."

Det där är djävulskt individuellt, om personen i fråga äter den mängden benzo varje dag och har gjort i 2-10 år eller mer så spelar det absolut ingen roll övh när man tar GHB, detsamma gäller för opiater som ni skriver.

"Att det är livsfarligt att blanda med opiater och benzo"

Ja det är livsfarligt om kroppen inte är van vid det, jag själv har gått på Laro i 5år, har stått på både Metadon 100mg im dagen i 2 år, och resterande år 16-24mg subuxone, samt näst intill alltid haft ett benzo beroende.

Varje gång jag har intagit GHB, och det har varit bra jävla GHB har jag haft antingen 100mg metadon i kroppen eller 16-24mg subuxone. Detta gör ingen skillnad övh då min kropp är så van vid detta att jag inte känner av att jag har det i kroppen ens. Detsamma gäller med benso.

Jag sitter här och har druckit en kork GHB och mår hur bra som helst, tidigare idag har jag tagit 16mg subutex + 4mg Xanax och 20mg valium....

Så snälla, det beror helt enkelt på hur van kroppen är vid dessa droger.

Brukar man bara ta opiater eller benzo ibland, ska man givetvis inte blanda det med GHB, helt onödigt och risken för dödlighet ökar.
Men säg för fan inte att man dör lätt som fan bara för man har det i kroppen. Det är SJUKLIGT RELATIVT. Beroende på hur van kroppen är vid benzo och opiater.

Just my 2 cents, fan som jag brusade upp mig. Men nu vet ni andra som tex går i program att ni inte behöver hoppa över er medicinering en dag eller inte. Samt ni som käkar benzo varje dag och har gjort det i ett par år, ni behöver inte heller oroa er ETT DUGG.

Mvh Brutalius
Citera
2019-06-07, 20:35
Medlem
Gundeees avatar
Har ett beroende av subutex sen ca 10 år tillbaka samt så äter jag 4 mg xanor/dag ... försöker just nu komma ifrån båten som är ett riktigt helvete... Bröjar dagen med 1 x 300 mg lyrica 4 mg xanor samt ett par linor amfetamin. Använder amfetaminet för att ens kunna orka upp ur sängen på morgonen. Behöver inga dumförklaringar om varför jag gör si och så detta är mitt sätt att försöka komma bort från denna drog.

Tagit ca 2 ml GHB nu som enligt andra ska vara riktigt potent inte fått något vidare rus egentligen men funderar på om det är pga amfetaminet eller tar jag för lite ? Tar det väldigt försiktigt med korken för jag har stor respekt för det. Men tar jag för lite helt enkelt för att amfetaminet är så pass potent som det är? hoppas på att något kan ge mig ett svar eller hjälp på hur jag ska göra.

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in