2019-04-02, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Personligen tycker jag D-I-F e magisk. Kör ni bara <tränarnamns> järnkaminer i hockeyn? Minns den särskilt från hockeymatcher men inte i fotboll.

Jag hörde den första gången med Zoran Lukic och Sören Åkeby på tidigt 00-tal. Men den är säkert äldre än så, jag är fullständigt ointresserad av hockey.
Citera
2019-04-02, 16:28
Medlem
Lekus avatar
Såg på twitter att diffen börjat köra dala cavese-ramsan, likt gnaget. Har de inte redan den melodin i en annan ramsa, "i över hundra år har vi stått här"?
Citera
2019-04-02, 17:55
Medlem
Astrorbits avatar
Varför nådde inte MFF upp till 20 000 i premiären?
Citera
2019-04-03, 17:05
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balkong
Hur har folk upplevt de nya visiteringsdirektiven? Känns som att det är upplagt för några anmälningar för sexuella ofredanden under säsongen.

Malmös vakter var lite noggrannare än hemma på Hisingen. Dock hittade dom inte min fickplunta bakom pungen.
Citera
2019-04-03, 18:20
Medlem
Elfsborg, Helsingborg, Göteborg, Häcken, Sundsvall och Falkenberg borta har vi en måndag.
Malmö borta har vi en onsdag.

Ska vi gissa att Östersund borta som inte spikats än också landar mitt i veckan?

Spyr på dessa horungescheman.
Citera
2019-04-03, 19:19
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Elfsborg, Helsingborg, Göteborg, Häcken, Sundsvall och Falkenberg borta har vi en måndag.
Malmö borta har vi en onsdag.

Ska vi gissa att Östersund borta som inte spikats än också landar mitt i veckan?

Spyr på dessa horungescheman.

Har ni någon helgmatch hemma? Tror inte vi har någon
Citera
2019-04-03, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Har ni någon helgmatch hemma? Tror inte vi har någon
Vi har ju ett gäng söndagsmatcher hemma som jag fullständigt avskyr. Söndagar ska vara dedikerade till att ligga bakfull hemma, isolerad med ett passionerat självförakt, inga jävla sociala sammanhang och fotboll.

Lördagar välkomnar jag dock och där har vi Sundsvall hemma. Samt Sirius hemma en fredag.
Citera
2019-04-03, 23:50
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Vi har ju ett gäng söndagsmatcher hemma som jag fullständigt avskyr. Söndagar ska vara dedikerade till att ligga bakfull hemma, isolerad med ett passionerat självförakt, inga jävla sociala sammanhang och fotboll.

Lördagar välkomnar jag dock och där har vi Sundsvall hemma. Samt Sirius hemma en fredag.

Som sagt.. vi har noll helgmatcher, varesig lördag eller söndag
Citera
2019-04-04, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Som sagt.. vi har noll helgmatcher, varesig lördag eller söndag
Det har ni ju? Osäker på om du menar hemma eller borta men hemma har ni Östersund (söndag), Malmö (söndag), Häcken (på lördag eller söndag beroende på resultat i cupfinalen), Sirius (lördag), AFC (söndag), Elfsborg (söndag).
Borta har ni Sirius (lördag), Malmö (söndag), Häcken (söndag).
Räknar inte med derbyn då då söndag är den givna derbydagen numera (tyvärr).

Så nog har ni helgmatcher.. Men är inte här för att göra någon kukmätning om vilka som har keffast spelschema för tycker det är lika piss oavsett om det är vi, ni eller gnagets supportrar som blir pissade på.
Citera
2019-04-04, 00:11
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Det har ni ju? Osäker på om du menar hemma eller borta men hemma har ni Östersund (söndag), Malmö (söndag), Häcken (på lördag eller söndag beroende på resultat i cupfinalen), Sirius (lördag), AFC (söndag), Elfsborg (söndag).
Borta har ni Sirius (lördag), Malmö (söndag), Häcken (söndag).
Räknar inte med derbyn då då söndag är den givna derbydagen numera (tyvärr).

Så nog har ni helgmatcher.. Men är inte här för att göra någon kukmätning om vilka som har keffast spelschema för tycker det är lika piss oavsett om det är vi, ni eller gnagets supportrar som blir pissade på.

Vafan sitter jag på för info då? Jag var helt klar med att vi hade 0 helgmatcher! Men fan vad najs.. Dom pissar mest på er då ni luktar mest, najs!
Citera
2019-04-04, 07:58
Medlem
Helsingborg - IF Elf... IFK Norrköping
Ganska ok drag, kommer definitivt att bli bättre under året.

https://youtu.be/atERkBwnLA4
Citera
2019-04-04, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xLt
Helsingborg - IF Elf... IFK Norrköping
Ganska ok drag, kommer definitivt att bli bättre under året.

https://youtu.be/atERkBwnLA4
Ja, det finns ju klubbar som reser med fler och låter mer än norrköping så visst ska Olympia få lite mer drag senare under året.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in