2019-03-25, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
I en landsortshåla med ca 3000 invånare, där de flesta känner varandra, där finns en thaimassagesalong där en gift thaikvinna jobbar ensam utan några anställda. Vad är oddsen att det ska erbjudas HE på ett sådant ställe? Vad är flashbacks erfarenheter av detta?
Föreställer mig att chansen är mycket mindre än i storstäderna då rykten och skvaller sprids snabbare på mindre orter. Saken ska iaf undersökas i veckan som kommer.
Meddela gärna här hur det gick. Bra med såna kunskaper här ju. 🤔
Citera
2019-03-25, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
I en landsortshåla med ca 3000 invånare, där de flesta känner varandra, där finns en thaimassagesalong där en gift thaikvinna jobbar ensam utan några anställda. Vad är oddsen att det ska erbjudas HE på ett sådant ställe? Vad är flashbacks erfarenheter av detta?
Föreställer mig att chansen är mycket mindre än i storstäderna då rykten och skvaller sprids snabbare på mindre orter. Saken ska iaf undersökas i veckan som kommer.

Skulle säga i princip noll chans att du får HJ där. Iaf första gången.
Har du varit där några gånger så hon har lärt känna dig lite grand. Så ökar chansen något men är inte stor.
Då får åka in till en lite större mellanortssamhälle i ställe.
Men du kan få riktigt bra massage i lantortshålan så ett test tycker jag du ska göra.

Och en rapport vill vi gärna ha som något tidigare skrev.
Citera
2019-03-25, 17:02
Medlem
Alla stockholmare. Varför är de flesta recensioner (i recensionstråden) på salonger i söderort. Finns det inga bra i västerort?
Citera
2019-03-25, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SingedRyze
Alla stockholmare. Varför är de flesta recensioner (i recensionstråden) på salonger i söderort. Finns det inga bra i västerort?

Det finns enl TMG 3ggr fler salonger i söderort än i västerort, men City plus norrort har tilsammans ännu fler. Det skrivs nog recensioner från hela stan, även om en del inte skriver ut området. Ett par ngt beryktade ställen kanske drar upp antalet recensioner från söderort, mer förr än numera.
Senast redigerad av Casstorrp 2019-03-25 kl. 18:36.
Citera
2019-03-25, 18:56
Medlem
Antexs avatar
Citat:

Beror på skribenterna. Inte salongerna i Västerort.
Vissa av de mest beryktade finns i Västerort.

Snälla, läs trådrubriken.
Citera
2019-04-03, 12:00
Medlem
B-types avatar
Jag besökte en salong jag aldrig varit på tidigare för några veckor sedan. Efter en utmärkt massage beställde jag fs som extra. Massösen föreslog analt utan extra kostnad för mig. Självklart blir det ett återbesök om ett tag. Jag funderar på att ta med mig en vibrator till nästa session. Har någon här gjort det? Vad blev reaktionen?
Citera
2019-04-03, 16:22
Medlem
Är de flesta thaimassagesalonger i Stockholm proffsiga eller är många dåligt skötta?
Citera
2019-04-03, 16:27
Medlem
Citat:
Är de flesta thaimassagesalonger i Stockholm proffsiga eller är många dåligt skötta?

På vilket sätt menar du? Ekonomiskt? Personalmässigt?
Citera
2019-04-03, 18:34
Medlem
Hej
Fanns där något trevligt ställe i kristianstad
Citera
2019-04-03, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
På vilket sätt menar du? Ekonomiskt? Personalmässigt?

Lite både och. Ska man förväntas att bli behandlad som kund eller som problem (oavsett extra service eller inte)?
Citera
2019-04-04, 00:18
Medlem
Hej är de någon som vet något om bra massage ställen i Örebro?
Citera
2019-04-04, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordost50
Hej
Fanns där något trevligt ställe i kristianstad
Japp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto