2019-03-14, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fatskull
Säger inte emot dig.
Jag skulle själv inte betala för sexuella tjänster och har ett ganska stort nätverk med likasinnade. Precis som er som söker upplevelser på sexuella planet tipsar vi varandra om bra massage. En duktig massös som blir sur om man tackar nej till extratjänster och avslutar tidigt eller slutar bry sig efter avvisning blir "svartlistade".
Problemet ligger i att dessa salonger och massöser blir färre och färre. Även om de är fullbokade drar de inte in pengar nog för att gå runt, tyvärr. Gäller även i ytterförorter med låga hyror.
Har du möjlighet sök dig till mindre orter,där är oddsen bättre för bara bra massage.
Citera
2019-03-14, 07:16
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvenorven
Har du möjlighet sök dig till mindre orter,där är oddsen bättre för bara bra massage.
I Stockholm finns flera ställen nu där du inte får ta av kallingarna
Citera
2019-03-14, 13:42
Medlem
Fatskulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvenorven

Mycket möjligt. Men jag är inte intresserad av att resa överdrivet långt. Speciellt som att det nästan alltid är en besvikelse när man testar ett nytt ställe, tips eller ej. Ibland åker jag från en ytterförort till en annan på andra sidan stan om jag vet att massagen håller den klass jag vill. Bara det kan ju ta två timmar enkel resa om trafiken inte flyter på.

Det stora problemet är fortfarande att det är väldigt svårt att överleva på endast massage, så dessa salonger lägger ned ganska kvickt.
Väldigt tråkigt. Väl utförd thaimassage är i mitt tycke bästa massageformen.
Citera
2019-03-14, 13:52
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatBastard

Kommer bli en omfattande granskning av inkomst och misstänker myndigheterna något så kommer man även ställa frågan hur saker och ting går ihop eller inte. Så vi lär nog se en helt del salonger som faller omkull rent ekonomiskt inom en snar framtid.

Inte helt bergis på det. Titta på landets alla invandrarförorter.
Pizza för 40 kr, herrklippning för 50 kr, in och utvändig tvätt av bilen 100 kr
alla vet att det är omöjligt att driva en vit butik för dessa pengar.
Ändå står det skylt på gatan med angivande av pris.
Citera
2019-03-14, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Inte helt bergis på det. Titta på landets alla invandrarförorter.
Pizza för 40 kr, herrklippning för 50 kr, in och utvändig tvätt av bilen 100 kr
alla vet att det är omöjligt att driva en vit butik för dessa pengar.
Ändå står det skylt på gatan med angivande av pris.

Var hittar du biltvätt och rekond för en hundring?
Citera
2019-03-14, 14:12
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Var hittar du biltvätt och rekond för en hundring?

In och utvändigt tvätt 100:- ( inte rekond )
Malmö
Citera
2019-03-14, 19:58
Medlem
generalconcretes avatar
Jag är i Göteborg veckan ut på jobb och googlade mig fram till ett ställe som låg strax utanför centrala stan i ett industriområde. Tog en Uber dit och ringde på. En slank, sexig thailändska öppnade dörren och välkomnade mig.

Köpte 60 min oljemassage, vilket var helt okej (över medel) och gott snack på engelska. Massösen såg riktigt fräsch ut, slank, fin rumpa och vad jag tror var sillisar. Fint ansikte dessutom, jackpot tänkte jag.

Mot slutet av massagen kröp hon fram emot mitt öra och viskade om jag ville ha "extra". Jag frågade vad innebär "extra" och vad skulle det kosta mig. Hon visar tydligt med handen att det är ett HJ hon syftar på och visar med full hand att hon vill ha en röding för det.

Självklart var jag sugen! Men tackade nej på grund av det höga priset och frågade om hon träffades utanför jobbet. Då sa hon att hon knappt tjänar pengar på själva massagen och att det är på det lilla "extra" hon drar in pengar på.

- för höga priset
+ för en grymt sexig massös som dessutom var superskön att snacka med under själva massagen.
Citera
2019-03-14, 22:40
Medlem
Har än inte varit på nått masageställe men har fixat mig en lucka från fru och barn på tisdag. Då ska jag allt smita iväg och hoppas på det bästa
Citera
2019-03-19, 20:35
Medlem
Jag har aldrig fått thaimassage utan bara oljemassage. Är det samma "mjuka" beröring i en mjuk thaimassage som en olje? Är ute efter samma behandling, typ, men utan kladd/lukt.
Citera
2019-03-19, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bosse2468
Jag har aldrig fått thaimassage utan bara oljemassage. Är det samma "mjuka" beröring i en mjuk thaimassage som en olje? Är ute efter samma behandling, typ, men utan kladd/lukt.

Nej. Långt ifrån. Thaimassage korrekt utförd innebär mycket stretching och ganska hårdhänt massage på problemområden. Vill du ha soft utan kladd ber du dom hoppa över oljan. Men då blir det ju samtidigt en friktion.
Citera
2019-03-24, 21:37
Medlem
HobbyHitlers avatar
I en landsortshåla med ca 3000 invånare, där de flesta känner varandra, där finns en thaimassagesalong där en gift thaikvinna jobbar ensam utan några anställda. Vad är oddsen att det ska erbjudas HE på ett sådant ställe? Vad är flashbacks erfarenheter av detta?
Föreställer mig att chansen är mycket mindre än i storstäderna då rykten och skvaller sprids snabbare på mindre orter. Saken ska iaf undersökas i veckan som kommer.
Citera
2019-03-24, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
I en landsortshåla med ca 3000 invånare, där de flesta känner varandra, där finns en thaimassagesalong där en gift thaikvinna jobbar ensam utan några anställda. Vad är oddsen att det ska erbjudas HE på ett sådant ställe? Vad är flashbacks erfarenheter av detta?
Föreställer mig att chansen är mycket mindre än i storstäderna då rykten och skvaller sprids snabbare på mindre orter. Saken ska iaf undersökas i veckan som kommer.

Frågan har varit uppe många ggr. Om du är från orten är förutsättningarna nästintill obefintliga. Är du uppenbart på genomresa ökar chansen minimalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in