2019-03-03, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Har hon barn och familj nu för tiden?

Verkar så enligt detta:

Citat:
"Idag är jag mamma till en dotter på nio månader, jag är gift sedan två år och träffade min man 2014".
Senast redigerad av Cherrybeat 2019-03-03 kl. 17:53.
Citera
2019-03-03, 17:56
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat
Verkar så enligt detta:
Tack tack.
Citera
2019-03-03, 17:58
Medlem
Citat:
Tack tack.

Vassego!

Hoppas Berny verkligen har vänt allt dåligt till nåt positivt, precis som hon menar i sina bloggar. Hon förtjänar det.
Citera
2019-03-08, 22:34
Medlem
Nu är hon igång med nya djurinköp. Häromdagen en katt och nu en hund. Katten verkar nu vara borta (?) och nu är det en hund som skall hämtas istället.
Bloggen är ju en katastrof. Önskar verkligen att hon kunde korrekturläsa det hon skriver.
Citera
2019-03-11, 12:24
Medlem
BlotGoths avatar
Citat:
Har hon barn och familj nu för tiden?

Japp, hon gifte sig ju för ett tag sen, men en man som har barn med massa olika mammor. Nu har Berny en dotter. Hur det är på djurfronten har jag ingen koll, men de verkar ha avlivat nån hund pga hög ålder.
Citera
2019-03-16, 13:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BlotGoth
Japp, hon gifte sig ju för ett tag sen, men en man som har barn med massa olika mammor. Nu har Berny en dotter. Hur det är på djurfronten har jag ingen koll, men de verkar ha avlivat nån hund pga hög ålder.

Nya hunden blev en siberian husky.
Citera
2019-04-02, 18:42
Medlem
Ballcancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
OCH en liten fransk bulldog...
Citera
2019-04-02, 19:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ballcancer
OCH en liten fransk bulldog...

Jaså? Var ser du det?

De försöker skaffa en till unge också
Citera
2019-04-02, 19:36
Medlem
Ballcancers avatar
Citat:
Jaså? Var ser du det?

De försöker skaffa en till unge också

på hennes facebook.. Hon kan inte sluta samla på djur alltså.
Citera
2019-04-03, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlotGoth
Hon återfinns både på https://theberny.wordpress.com/ och http://weberfy.support/katerinamagasin/berny/

Jaså, det var ju intressant information. Då antar jag helt kallt att det är en ny Berny-bok på G på Katerina Janouchs förlag Palm publishing. Jag har läst de två första, så jag kommer förmodligen att läsa den tredje också oavsett vem som ger ut den. Nyfiken på att få veta mer om den biten.
Citera
2019-04-03, 14:12
Medlem
Djuren

Härom veckan såg jag en kommentar till ett inlägg (och inlägget) hon gjorde i en hundgrupp på fb som verkligen oroade mig djupt.

Citat:
Tips på namn på en fransk bulldog tik? Gärna på B men alla tips välkomna. Vår andra hund heter D*isy. Så namn på D är också väldigt välkomna

Och Sedan kommentaren:

Citat:

M*rie N*hlman vår dotter heter L*ura och vi försöker bli gravida och får vi en dotter till blir det B*lle så därför går inte Bell*. B*nnie älskar jag/I] vår dotter heter L*ura och vi försöker bli gravida och får vi en dotter till blir det B*lle så därför går inte Bell*. B*nnie älskar jag

"Shiny Object"-syndrome much? Det är aldrig nog, utan det ska alltid vara något nytt och spännande. Allt blir gammalt och ointressant, vilket B varit ökänd för att praktisera ren vårdslöshet när det kommer till djur genom tiderna. Svårt att tro att hon ändrat sig när hon upprepar samma mönster som alltid förr.

Jag menar, djur och barn som kommit in/ut på senaste:

- L*ura föddes 2018
- Hunden Loke gjordes av med 2018
- Katten (minns ej namnet) kom hösten 2018 och har mystiskt försvunnit från Bs fb sen i februari. Det abrupta försvinnandet bland alla oändliga bilder hon lägger upp på fb talar högre än vad som kan skrapas under mattan.
- Hunden Messi avlivades 2019
- Hunden Daisy flyttade in 2019
- Hunden Molly flyttade in 2019
- B och A försöker yngla av sig igen.

Det är långt från första gången vi ser detta beteende från B, och det har ju inte slutat sådär fantastiskt bra innan. Få saker som talar för dem, och jag förstår inte vad som driver någon till att skaffa/göra sig av med djur i den farten hon gör.

Edit: formaterade fel.
Senast redigerad av Flugsvampsisglass 2019-04-03 kl. 14:18. Anledning: Formaterade fel
Citera
2019-04-03, 14:21
Medlem
langaocbs avatar
Citat:

Herregud , en jävla slädhund när hon har ett litet barn att ta hand om .
Undrar om den är omplacerad än?
Fast hon är ju utbildad privat hundinstruktör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in