Citat:
Ursprungligen postat av
Serialfreak
Menar du till hoten? Tycker bevisningen är rätt så bra. Utredningen är bra gjord och man ha gjort ett väldigt bra jobb. Att T ljuger så det står härliga till framstår ju som självklart bara man läser FUP. Däremot så tror jag inte Jim*y är direkt skyldig till något.
Förra utredningen var bättre med teknisk bevisning, den här gången går ju inget direkt att knyta till henne som t ex ipnummer eller att hon använt sina egna enheter, sen att alla fattar att det är hon är en annan sak, Jimmy tror jag inte har gjort något, tror inte ens han är medveten om att det är Tessan eller att han inte vill inse att det är hon.