2019-04-03, 09:37
  #5401
Medlem
Serialfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dammsugare95
Jo förra gången men syftade på att hon inte tekniskt går att knyta till något denna gång, än så länge. Hon är så pass smart att hon förstått hur hon ska göra vilket inte ett barn kan men ändå osmart nog att använda Jimmys enheter vilket inte ens ett barn hade gjort kanske. Vissa delar hos henne är nog äldre och vissa till och med yngre men sammanslagna blir det 9-12 år om det är så man avgör diagnosen.

Menar du till hoten? Tycker bevisningen är rätt så bra. Utredningen är bra gjord och man ha gjort ett väldigt bra jobb. Att T ljuger så det står härliga till framstår ju som självklart bara man läser FUP. Däremot så tror jag inte Jim*y är direkt skyldig till något.
2019-04-03, 09:54
  #5402
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serialfreak
Menar du till hoten? Tycker bevisningen är rätt så bra. Utredningen är bra gjord och man ha gjort ett väldigt bra jobb. Att T ljuger så det står härliga till framstår ju som självklart bara man läser FUP. Däremot så tror jag inte Jim*y är direkt skyldig till något.

Förra utredningen var bättre med teknisk bevisning, den här gången går ju inget direkt att knyta till henne som t ex ipnummer eller att hon använt sina egna enheter, sen att alla fattar att det är hon är en annan sak, Jimmy tror jag inte har gjort något, tror inte ens han är medveten om att det är Tessan eller att han inte vill inse att det är hon.
2019-04-03, 10:18
  #5403
Medlem
Serialfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dammsugare95
Förra utredningen var bättre med teknisk bevisning, den här gången går ju inget direkt att knyta till henne som t ex ipnummer eller att hon använt sina egna enheter, sen att alla fattar att det är hon är en annan sak, Jimmy tror jag inte har gjort något, tror inte ens han är medveten om att det är Tessan eller att han inte vill inse att det är hon.

Det finns ju en del sådan teknisk bevisning men den utesluter ju inte någon annan användare än T.
2019-04-03, 14:24
  #5404
Medlem
SmygarBerits avatar
Jahopp. Ja jävlar så nyfiken man är på domen. Kl 11, släpps den va. Jag kommer iaf ringa till Tingsrätten och begära den. Hoppas jag lyckas få upp den på minfil.com. Annars kanske ngn annan smarting lyckas. jag och teknik går inte hand i hand..
2019-04-03, 14:54
  #5405
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Jahopp. Ja jävlar så nyfiken man är på domen. Kl 11, släpps den va. Jag kommer iaf ringa till Tingsrätten och begära den. Hoppas jag lyckas få upp den på minfil.com. Annars kanske ngn annan smarting lyckas. jag och teknik går inte hand i hand..
Visst var det fredag? Hur brukar de skicka den?
2019-04-03, 15:07
  #5406
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dammsugare95
Visst var det fredag? Hur brukar de skicka den?
Det är imorgon som Terese och Jimmy ska få sin dom. Jag kommer att beställa den.
2019-04-03, 15:10
  #5407
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Det är imorgon som Terese och Jimmy ska få sin dom. Jag kommer att beställa den.

Ok, ja det vill man ju inte missa, brukar de maila domen? Eller kommer den på papper?
2019-04-03, 15:19
  #5408
Medlem
SmygarBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dammsugare95
Visst var det fredag? Hur brukar de skicka den?


Man ringer in till Tingsrätten så mailar de över den. Så på några sekunder har du den :-)
2019-04-03, 15:25
  #5409
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Man ringer in till Tingsrätten så mailar de över den. Så på några sekunder har du den :-)

Ja men super, då ska jag beställa den imorgon och lägger ut den här om ingen hinner före
2019-04-03, 15:28
  #5410
Medlem
Vad tror ni blir hon dömd eller frias hon?.
2019-04-03, 16:29
  #5411
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Vad tror ni blir hon dömd eller frias hon?.

Detta kan nog sluta precis hur som helst men jag tvivlar på fängelse men jag kan lika gärna ha fel.
2019-04-03, 18:43
  #5412
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dammsugare95
Detta kan nog sluta precis hur som helst men jag tvivlar på fängelse men jag kan lika gärna ha fel.
hon ligger nog bra nära. men tror inte heller att det blir fängelse denna gången. gång nummer 3 tror jag det blir det. men då åker hon säkert på någon mordbrand oxå

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in