2019-04-02, 21:54
Avslutad
Tim Söderlund ångrar nog sitt byte.
Missat CHL -Guld, samt gamla laget i semifinal och dessutom är Gbg är något roligare stad än Skellefteå.
Citera
2019-04-02, 21:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av IngvarKamphund
Hoppas domarna hjälper Fäljestad till semi imorgon, vore roliga semifinaler det.

Som Frölunda fan ser jag väldigt gärna att hv vinner. Mycket roligare matcher mot djurgården än mot Luleå. Storstadsderby, vilka känslor. Luleå hyser man tyvärr inga direkta känslor, mest en liten stad längst upp i Sverige.
Citera
2019-04-02, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Som Frölunda fan ser jag väldigt gärna att hv vinner. Mycket roligare matcher mot djurgården än mot Luleå. Storstadsderby, vilka känslor. Luleå hyser man tyvärr inga direkta känslor, mest en liten stad längst upp i Sverige.

Som hockeyfan ser jag väldigt gärna att Färjestad vinner så vi får de fyra starkaste lagen i semifinal
Citera
2019-04-02, 22:02
Avslutad
Citat:
Som hockeyfan ser jag väldigt gärna att Färjestad vinner så vi får de fyra starkaste lagen i semifinal

Om HV vinner så är de bland de fyra starkaste lagen. Allt annat är bara helt ologiskt.
Citera
2019-04-02, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Om HV vinner så är de bland de fyra starkaste lagen. Allt annat är bara helt ologiskt.

Då tror jag det blir de formstarkaste lagen faktiskt. Sedermera tror jag man ska hata hockey rätt rejält för att hoppas på HV
Citera
2019-04-02, 22:16
Avslutad
Citat:
Då tror jag det blir de formstarkaste lagen faktiskt. Sedermera tror jag man ska hata hockey rätt rejält för att hoppas på HV

Jag hoppas på det jag tror är bäst för Frölunda. Djurgården som motstånd vore förutom fördelar såsom hemmafördel allmänt bättre än Luleå som känns ruggigt starka. Plus på detta så vore det mycket roligare och mer känslor mot Djurgården. Göteborg mot Stockholm!
Sedan vad HV gör som du tycker är så hockeydödande vet jag inte. Tycker de spelar väldigt smart och taktiskt mot Färjestad. Färjestad har det ju uppenbarligen väldigt svårt.
Citera
2019-04-02, 22:21
Medlem
Jo, jag vet att du bara tänker på dig själv. Men gillar man hockey, så håller man på Färjestad imorgon. Inte för att HV är dåliga eller nåt annat, utan för att Färjestad är bättre!
Citera
2019-04-02, 22:29
Medlem
Mclarengbgs avatar
Om man gillar Frölunda så håller man, förhoppningsvis, på HV imorgon. Jag tror att Frölunda kommer att ha lättare för Djurgården än Luleå. Dessutom hoppas jag att Rönnberg har ngt ess i rockärmen för sin protege Ohlsson.
Citera
2019-04-02, 22:42
Avslutad
Citat:
Jo, jag vet att du bara tänker på dig själv. Men gillar man hockey, så håller man på Färjestad imorgon. Inte för att HV är dåliga eller nåt annat, utan för att Färjestad är bättre!

Tänker på mig själv haha? Ja så kan man ju se det.
Nej, vi har olika syn helt enkelt på hur bra hockey lag spelar. Jag tycker att HV är taktiskt bättre
Citera
2019-04-02, 22:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mclarengbg
Om man gillar Frölunda så håller man, förhoppningsvis, på HV imorgon. Jag tror att Frölunda kommer att ha lättare för Djurgården än Luleå. Dessutom hoppas jag att Rönnberg har ngt ess i rockärmen för sin protege Ohlsson.

Verkligen! Vi håller på HV imorgon
Citera
2019-04-02, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Möller och Lindström blir kvar. I övrigt hoppas jag på storstädning och (minst) en ny målvakt in.

Marin Lundberg och Arvid Lundberg kan du nog räkna in också. Arvid är en väldigt solid back som ni kommer ha stor nytta av. Martin är mest bara trött. När han inte är skadad då. Kan lira lite BP.
Citera
2019-04-02, 23:25
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Möller och Lindström blir kvar. I övrigt hoppas jag på storstädning och (minst) en ny målvakt in.
Fast Mantas har potential. Han är lite oslipad men är ju klart bättre än vad exempelvis Svensson var när han kom.

Robertsson har varit kvar några säsonger för länge, han borde ha gått samtidigt som Wallson försvann.

Säsongen är godkänd spel- och resultatmässigt och jag vet att jag talar för flera när jag säger det är skönt att säsongen är slut, vi känner oss mätta helt enkelt.

Det var för övrigt helt korrekt att godkänna Djurgårdens 2-1-mål, det väsentliga är inte var man befinner sig utan hur mycket man stör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in